IK vanavond in Emmen op de Hondsrugweg bij het stoplicht tegen een grijze Mégane 2 driedeurs, denk 1.6 16v,
ik had nog wat snelheid toen het stoplicht weer op groen sprong (rem altijd erg laat), in de 1 dus net ff vlotter weg dan de Meg 2, maar we gingen gelijk op, alleen had ik dus een halve wagenlengte voorsprong waardoor ik 'm steeds in de spiegel bleef zien.
Op een gegeven moment kwam daar een mij bekende bocht die ik met 120 toch net ff te scherp vind, dus wat afgeremd, de Meg 2 hield z'n snelheid wel vast

, en zo kwam ie voor mij te rijden, die gozer had 't gas er goed op
Gaat lekker vooruit zo'n Megane 2, ondanks z'n meergewicht in vergelijking met mijn Mégane 1..
Ging later op de rotonde rechtdoor richting Erica, waar ik altijd rechtsaf moet.
Alleen niet zo snel meer, omdat er een Suzuki Salto en een sjonnie Golf met lexuslooklichten wat sloom aan het doen waren
En gisteravond laat tegen een zwarte Corvette

(jaren 90 model)
Ik reed bij het werk weg, had gewerkt op een ind. terrein in Emmen, en ik zag die Corvette toen ik de parkeerplaats afreed, eerst ff rustig aan gedaan en toen de Corvette wat harder ging was de motor net warm..
Kon 'm net bijhouden, met het verschil dat hij waarschijnlijk heerlijk rustig aan het cruisen was, en ik vol op het gas reed
Niet harder dan 120 gereden, op een stukje hier vlakbij huis waar je 80 mag.
Toch leuk, en zeer vette wagens