Dank je Paz

Niemand?(Hoolie)-Ad schreef:i
Mag iedereen nu lid worden of mogen alleen Renault eigenaars lid worden, dacht dat dit in het regelement stond dat het alleen voor Renault-eigenaars was
officieel gezien moet je een rijdende renault hebben geloof ik. Maar of dat er ooit doorgekomen is..(Hoolie)-Ad schreef:Niemand?(Hoolie)-Ad schreef:i
Mag iedereen nu lid worden of mogen alleen Renault eigenaars lid worden, dacht dat dit in het regelement stond dat het alleen voor Renault-eigenaars was
nah..vooruit, alles bij elkaar bezit ik wel 1 renaultRiël schreef:je moet een renault bezitten
maakt het alleen maar spannender denk ikDuupke schreef:Gaat lekker, morgen de start van de Tour de France.
Een aantal favorieten zijn inmiddels al weer naar huis.
.geruchten
GeniustheGzA schreef: ...de renstal hem MOET schorsen.
Geen Audi S6?MarcoG schreef:Vroeg me al een tijdje af welke auto LED voorlampen heeft. Was em al snachts tegengekomen, slaapdronken. Kwam mij laatst weer tegemoetgereden hier in de buurt....![]()
Alleen zie ik op de fotos weer nergens iets van LED zitten. Snap niet wat ik nu gezien had laatst. Nog eens kijken dan. Heeft nl. alleen de stadslichten LED ofzo.