Beste Iedereen,
Sinds twee weken de trotse eigennaar van een leuke Clio III Privilege 110pk Dci. De jongens van Renault hebben op mijn verzoek een iPod connector ingebouwd. Leuk dingetje en mijn iPod werkt... nou ja.. half... Hij geeft de id3 tags niet door aan het centrale display. Ik denk dat het een software fout is.
Weet iemand wat voor soort merk/type gestopt is in mijn auto? Renault adverteerd nu op hun website met iets soortgelijks voor leaserijders. 99 euro voor iPod + aansluitingen enzo enzo (geen geld!!)
Verder, ik wil wat meer geluid hebben in mijn Clio. Weet iemand leuke speakers die het geluid goed kunnen boosten? Het is een leasebak dus mag de boel niet beschadigen.
Hoop dat iemand een idee heeft.
Groet,
Joost
Nieuwe Clio III, Ipod en speakers
-
- Contacteer:
die ID3 tags krijgt hij juist niet te zien!!!AnthonyR schreef:Ik denk dat je niet meer te zien krijg dan de id3 tag.
En voor het geluid kan je niks aan doen, je mag de auto van de leasemaatschappij niet veranderen zoals het origineel.
en vloeken mag godver ook nie doe je dat ook nie dan?
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
en een gozertje van 14 weet dat allemaal? 
Hij bedoelt trouwens dat ie nu de ID3-tags niet ziet, en die wil ie wel zien..
Qua geluid? volgens mij kan je t best zo met de leasemaatschappij regelen dat je er andere speakers in zet, als je de originele er maar zo weer in kan hangen..of dat een veel beter geluid oplevert weet ik niet..
zijn de standaard-speakers van de nieuwe clio zo slecht dan? bij de testrit die ik gemaakt heb vond ik het wel meevallen..

Hij bedoelt trouwens dat ie nu de ID3-tags niet ziet, en die wil ie wel zien..
Qua geluid? volgens mij kan je t best zo met de leasemaatschappij regelen dat je er andere speakers in zet, als je de originele er maar zo weer in kan hangen..of dat een veel beter geluid oplevert weet ik niet..
zijn de standaard-speakers van de nieuwe clio zo slecht dan? bij de testrit die ik gemaakt heb vond ik het wel meevallen..
-
- Moderator
- Contacteer:
Ooh sorry had het verkeerd gelezen. Als je google kan je genoeg vinden over de id3 tags en eventueel een programma's waar je het volgens mij mee kan veranderen via de computer.... Althans dit las ik ...
(en waarom zou ik dit niet kunnen weten, als je 14 bent zegt niet dat je een leeghoofd bent)
(en waarom zou ik dit niet kunnen weten, als je 14 bent zegt niet dat je een leeghoofd bent)

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Vind het toch apart dat iemand van 14 de voorwaarden uit een leasecontract uit zn hoofd kent..op die leeftijd zat ik achter mn playstation1, op het trapveldje of test driver te spelen of iets in die richting!AnthonyR schreef:(en waarom zou ik dit niet kunnen weten, als je 14 bent zegt niet dat je een leeghoofd bent)![]()
-
- Moderator
- Contacteer:
Ik niet dus, en ik lees wel meer dan dit forumPaul1916v schreef:Vind het toch apart dat iemand van 14 de voorwaarden uit een leasecontract uit zn hoofd kent..op die leeftijd zat ik achter mn playstation1, op het trapveldje of test driver te spelen of iets in die richting!AnthonyR schreef:(en waarom zou ik dit niet kunnen weten, als je 14 bent zegt niet dat je een leeghoofd bent)![]()

Idd die Id3 tags laat hij niet zien. Ik ben er achter dat Renault een aangepaste Dension IceLink Plus heeft gebruikt. Waarschijnlijk is er hier wat mis mee. Ben over een maandje toch in de buurt van de dealer dus rij ik even langs.
Idd ik mag niks aanpassen aan de auto aldus het leasecontract... Maar komop... roostertje verwijderen, 2 schoefjes losmaken, speaker verwijderen, nieuwe 130 mm speakertje erin en rooster plaatsen.. Als je het een beetje voorzichtig doet kan het best.... Over vier jaar weer terugveranderen.... Ze zijn niet slecht die van de clio 3 maar ook niet super.... en hey... ik laat mijn iPod in mijn auto zetten ben je dan muziek fanaat of niet?
En uhhh... misschien heeft zijn pa een leasebak?
Idd ik mag niks aanpassen aan de auto aldus het leasecontract... Maar komop... roostertje verwijderen, 2 schoefjes losmaken, speaker verwijderen, nieuwe 130 mm speakertje erin en rooster plaatsen.. Als je het een beetje voorzichtig doet kan het best.... Over vier jaar weer terugveranderen.... Ze zijn niet slecht die van de clio 3 maar ook niet super.... en hey... ik laat mijn iPod in mijn auto zetten ben je dan muziek fanaat of niet?
En uhhh... misschien heeft zijn pa een leasebak?
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Inderdaad gewoon speakers vervangen...opzouten met die leasemaatschappijen 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi