Lol @ Baco Marcel

Steven schreef: Lol @ Baco Marcel
Kunnen jullie dat zien van daaruit dan?Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Mooi dat het afgelopen is. Hoef ik ook niet meer al te lang tegen die oranje rotzooi aan te kijken.
Hey,
De vraag kan ik je heel snel beantwoorden!
Er zit nagenoeg geen verschil tussen een gewone 19 16v of een williams.
Een williams is altijd echter een 1.8 sommige mensen proberen een williams aan te bieden maar dat is dan een 1.6 bv. een williams uitvoering heeft bv elec ramen deurvergrendeling en orgineel een alarm, die met een sleuter aan en uit kan en met een afstandsbediening. Natuurlijk is een williams ook een sport uitvoering, sportstuur sport stoelen enz.
Over wat wel een niet een williams is kan ik kort zij, er bestaan alleen echte williams als een clio. een 19 kan geen williams zijn, wel kwa specificaties en opties, maar niet orgineel kwa naam!!!!! veel mensen weten dit niet.
Daarom mijn 19 is een williams uitvoering maar is niet met de naam williams gekomen (dit kan namelijk niet) alleen de clio heeft deze naam gekregen! Je kunt het vaak zien aan de orginele gouden lichtmetalen velgen.
Ik hoop dat ik je een duidelijk andwoord heb kunnen geven, en ik wens je dan ook veel succes als je vanplan bent een auto te kopen! Let alleen wel goed op dat het geen duitser is, en wat voor persoon er in heeft gereden, want ik heb lang moeten zoeken naar een goede r 19 16v. vele autos zien er mischien opties nog wel aardig uit, maar zijn van binnen helemaal op!
Mocht je meer info wensen over mijn auto dan is dat geen probleem, en kwa prijs kunnen we altijd nog wel wat speling in vinden. Ik wil gewoon met een echte liefhebber in aanraking komen, en met serieuze mensen verder praten.
vriendelijke groet,
XXXX XXXX
062xxxxxxx je mag altijd bellen, ook als je advies nodig hebt, want ik ken de autos 100%