1 paddockkaart voor je auto en 2 toegangskaarten voor de personen

Krijg je opgestuurdRemon-CL10 schreef:Da's mooiJacco Osté schreef:Jups
1 paddockkaart voor je auto en 2 toegangskaarten voor de personenEn krijgen we die gewoon daar bij de deur ofzo??
Yeah Yeah Yeah Yeah !!!!!!!!!Ronnie Detmers schreef:4 Twingo's het circuit op![]()
Nee, ik neem d'r ook wel weer mee terug naar huis.Steven schreef:En dan wel iemand anders opzadelen met die biatch van je, nee lekker is dat
En hoe zit het dan met Slicks ??Luco/Alpine-racer schreef:ik hoor net dat je met kooi niet recreatief mag rijden????
klopt dit??
Luco/Alpine-racer schreef:ik hoor net dat je met kooi niet recreatief mag rijden????
klopt dit??
Volgens mij is dit onzin, vorige keer reden er ook auto's rond met een kooiLuco/Alpine-racer schreef:ik hoor net dat je met kooi niet recreatief mag rijden????
klopt dit??
Reglement 23 april en 16 juli 2006
Baanregels Vrijrijden Clubspecials 2006 Circuit Park Zandvoort
Voor deelname aan het vrijrijden (VR), zowel recreatief als sportief geldt:
Deelnemers dienen vooraf een vrijwaringsclausule te ondertekenen.
Auto's dienen voorzien te zijn van een sticker (OP DE VOORRUIT) die voor de desbetreffende sessie vereist is, conform het tijdschema.
Alle (VR) deelnemers dienen zich 10 min. voorafgaand aan hun VR sessie op te stellen in de opstelstraat op de Bavaria−paddock die zich richting Khumo−bocht bevindt. Let daarom goed op uw tijdschema, dat voorkomt onnodige vertraging!
Deelnemers dienen zich te allen tijden te houden aan de instructies van safetycarbemanning, baanofficials, alsmede leden van de organisatie van de Clubspecials. Het niet naleven van bedoelde instructies kan leiden tot uitsluiting/verwijdering van het evenement.
Een Safety−car mag worden ingehaald, tenzij dit anders door de safetycarbemanning wordt aangegeven d.m.v. het tonen van bijvoorbeeld de rode vlag.
Het tussentijds stoppen of het wisselen van passagiers in de recreatieve VR sessies mag alleen in de Pitlane! U kunt dan uw weg vanuit de Pitlane weer veilig voortzetten.
Indien u om welke reden dan ook de baan tussentijds verlaat om naar uw clubstand te gaan, mag dit alleen via de Pitlane. Om veiligheidsredenen komt u daarna de baan niet meer op!
Indien er zich op de baan een gevaarlijke situatie voordoet, kan de sessie worden gestopt en tonen alle safetycars de rode vlag. Haal niet meer in en volg de instructies van de safetycar−bemanning!
Het stoppen langs de baan tijdens een sessie is met uitzondering van mechanische pech tijdens een sessie ten strengste verboden. Indien u door welke reden dan ook niet verder kunt, wordt u verzocht uw auto zo snel mogelijk op een"veilige" plaats te parkeren. Verlaat zo snel mogelijk uw auto en ga achter de vangrail staan.
Na het afvlaggen (zwart−witgeblokte vlag) gaat u van uw gas af en haalt u niet meer in! U rijdt in rustig tempo de ronde uit, totdat u via de Pitlane van de baan wordt geleid, vanwaar u weer naar uw eigen clubstand op uw Paddock gaat.
Recreatief vrijrijden VR (zie ook hierboven)
Een helm is niet verplicht, maar wordt aangeraden.
Het meerijden van passagiers is toegestaan. Het inhalen is alleen toegestaan op de rechte stukken! Dus alleen tussen: Arie Luyendijk− en Tarzanbocht; Vodafone− en Audi S Bocht en Audi S− en Kumhobocht aan de RECHTERKANT van de in te halen auto!!!! Langzamere auto's dienen links te blijven rijden op de rechte stukken! Stoppen en wisselen van passagiers mag alleen in de Pitlane!!
Haal alleen in op de rechte stukken als u er zeker van bent dat de bestuurder van de in te halen auto u heeft gezien, het is géén race!!! De langzamere auto blijft in de bochten altijd op zijn lijn rijden en mag dus niet worden ingehaald!!
Let altijd op de aanwijzingen van de Safetycarbemanning!!
Wangedrag op de baan leidt tot uitsluiting van het evenement!!
Circuit−auto's op slicks zijn niet toegestaan!
Sportief VR (zie ook hierboven)
Een helm is verplicht!!
Het meerijden van passagiers is niet toegestaan!! Inhalen is alleen toegestaan, indien dit op een verantwoorde wijze gebeurt, bij voorkeur op de rechte stukken! Tussentijds stoppen mag alleen in de Pitlane!!
Haal alleen in als u er zeker van bent dat de bestuurder van de in te halen auto u heeft gezien, het is géén race!!! De langzamere auto blijft altijd op zijn lijn rijden!
Let altijd op de aanwijzingen van de Safetycarbemanning!
Wangedrag op de baan leidt tot uitsluiting van het evenement!!
Slicks zijn ALLÉÉN toegestaan bij droog weer!
Algemeen
Zijruiten dienen te zijn gesloten aan de bestuurderskant (altijd) en aan de passagierskant, indien er een passagier meerijdt.
Het dragen van een veiligheidsgordel is verplicht!! M.u.v auto's die volgens de WET géén gordelverplichting hebben. Indien deze wel aanwezig zijn is het verplicht ze te dragen.
Laat GÉÉN losliggende spullen in uw auto liggen.
wat voor camera heb je?Marcel B. schreef:ej luco kan ik die 100-400L ff van je lenen?
Je kunt miss. wel met iemand mee, als ik het goed heb krijg je 2 toegangskaarten als je je hebt opgegeven.MartijnG schreef:Gewoon komen kijken is dus ook niet mogelijk als je jezelf niet hebt ingeschreven?
Je kunt wel naar binnen,tegen betaling (dacht 10eurie pp) maar zonder auto.MartijnG schreef:Nee, wilde eigenlijk even met mn eigen auto langskomen....gelijk een combi dagje; circuit kijken en dagje strand van maken...
Maar als ik dus niet naar binnen kan om te kijken, dan ga ik toch maar niet denk ikVolgende keer beter