[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/sloopclio.jpg[/img]
Ja dat vind ik ook wel een spannend verhaal??? Toch niet gejat geweest ofzo?Merijn schreef:Hmm... Leg eens uit?!jiggy schreef:gespot op de sloop m'n eigen clio 16v zonder motormaar kan hem vrijdag gelukkig weer ophalen.
nee niet gejat, maar had de komplete kop kapot gereden en dat werdt op een duur zo duur dat ik nog goedkoper uit was om een 1916v blok te kopen . dus dat heb ik maar gedaan. en als het goed is kan ik de clio morgen eindelijk weer ophalen. en dan kan ik mijn oude blok langzaam weer opbouwen voor dat de nieuwe het weer begeeft. en dan de clio weer wassen poetsen roest weg halen enz enz enz zo dat het weer een plaatje wordtMerijn schreef:Hmm... Leg eens uit?!jiggy schreef:gespot op de sloop m'n eigen clio 16v zonder motormaar kan hem vrijdag gelukkig weer ophalen.
komt goed hoorClio lady schreef:Ahah Jiggy, noodvervanging dus! Duidelijk... je maakte ons nieuwsgierig. Succes met het opbouwen van je oude blok!
Ja voorbumper is netjes en zijschermen.(Hoolie)-Ad schreef:die voorbumper ziet er volgens mij ook nog erg netjes uit!
Oer-5?Robert Turbo schreef:Stond nog een 5deurs renault 5 met dit plaatje achterop.
FF van klep gehaald
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/sloop_014.jpg[/img]
Ik had nog nooit van een Renault 5 GL gehoord, in de carbase van autoweek staat ook geen Renault 5 GL??
Plaatje is ook niet aanmekaar geplakt ofzo.
Wie weet meer van deze uitvoering.
Nope, was een super 5Edward(ForeverYoung) schreef:
Oer-5?
nee, heb plaatje hier thuis, niks afgehaald of opgeplakt.antoine schreef:Is er niets vanaf gezaagd? Dus dat het bv een gls was?
De Super5 was leverbaar in de volgende uitvoeringen:
* L / C
* TC / TL / GL / TD
* GTL / GTS / Automatic / GTD
* TS
* TSE
* GT Turbo
Jup, dat is er 1 van OMP die was geel, ik heb hem toen zelf nog zilver gespoten.Robert Turbo schreef:Jij ziet het zeker ook aan de veerpootbrug
Super, bedankt voor het kijken!Robert Turbo schreef:Ik ben er gisteren nog ff geweest.
Moest nog ff 2 dopjes hebben om binnenscherm vast te zetten in voorspatbord.
Km stand van die Oude GTE van Arno staat op: 235649