ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I
-
- Berichten: 114
- Lid geworden op: za 3 jun 2006 14:21
kijk,... er rijden nie alleen ouwe civic's rond 

Volvo S80 vs 5GTT vanaf 120 km/h optrekkend. Tot 170 hield ik 'm bij en toen moest ik het opgeven



S4 vs paxo met herrie voor 10 : effe héél duidelijk gemaakt dat ie links niks te zoeken heeft.
-
- Berichten: 3135
- Lid geworden op: zo 2 dec 2001 0:00
- Locatie: Breda
Met m'n koude Clio afgedroogd door een AX waarin 4 man zaten
Op een of andere manier kom ik alleen maar stoplichtsprinters tegen als het ding nog koud is

Op een of andere manier kom ik alleen maar stoplichtsprinters tegen als het ding nog koud is

klinkt bekend
, jezelf inhouden is dan nog het moeilijkst 


Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
Gewoon vol in toeren trappen, is ie snel genoeg warm.. 

zorg wel datie warm is voor ik uberhaupt de weg op ga. Starten, ff een minuut in de begrenzer en warm istie 

Jup dat is de oplossing 
Bandenwarmers erop, alles is warm als je de straat uit jaagt

Bandenwarmers erop, alles is warm als je de straat uit jaagt

-
- Über-Spammer
- Berichten: 11214
- Lid geworden op: wo 12 mei 2004 15:57
- Locatie: Tilburg
- Contacteer:
Twingo vs Golf plus (duitser).
Normaal gesproken duidelijk trager, maar dit keer niet
, aangezien ik een stoplicht voor hem sneller weg was en hij daar blijkbaar niet tegen kon, stond ie bij het volgende stoplicht te gassen, dus ik dacht ach waarom ook niet. Bij groen liet ie hem afslaan
En was ik weer sneller weg
Bij volgende stoplicht zat ie me een beetje raar aan te kijken. Telt dit ook???
Lol was het iig wel 
Normaal gesproken duidelijk trager, maar dit keer niet





Das alleen voor Honda'sHaas schreef:zorg wel datie warm is voor ik uberhaupt de weg op ga. Starten, ff een minuut in de begrenzer en warm istie

Juist, de enige echte remedie... aldus RickGTTurboMarcel B. schreef:ff in de zon zetten, helpt ook altijd goed

reminds me over woensdagmorgen toen ik hier in Cuijk bij het stoplicht naast een 205 diesel kwam te staan met een vrouwtje. Bleek dat ze toen het licht op groen sprong er wel zin in had, want ik moest achteraan invoegen,Ronnie Detmers schreef:Twingo vs Golf plus (duitser).
Normaal gesproken duidelijk trager, maar dit keer niet, aangezien ik een stoplicht voor hem sneller weg was en hij daar blijkbaar niet tegen kon, stond ie bij het volgende stoplicht te gassen, dus ik dacht ach waarom ook niet. Bij groen liet ie hem afslaan
En was ik weer sneller weg
Bij volgende stoplicht zat ie me een beetje raar aan te kijken. Telt dit ook???
Lol was het iig wel
zo, afgestraft

-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Ik helaas gisteravond op de A1 tot de conclussie ben gekomen dat een Volvo 850 T5-R een paar maten te groot is voor een R5 GT Turbo...
T@ring wat daan die dingen af zeg.

T@ring wat daan die dingen af zeg.

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Een Volvo 850 T5-R doet zo'n 6,9 seconden over de 0 tot 100 km/u, dus met een goede R5 GT Turbo moet dat net kunnen, tenzij zo'n Volvo gechipt is...
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Van de week een mooie Golf TDI met dito mooie dubbele uitlaat naast en achter me, hij wilde wel eens proberen of zijn GOLF zich kon meten met mijn Cliootje......opdraaien A4 richting Schiphol......
dus! heb nog wel even 


Vanavond nog ff samen achter een smart roadster brabus de snelweg opgedraait. Ik achter hem. Denk ff kijken of ik het kan volgen, want de bestuurder trapte de weg ervoor al aardig door. Maar helaas was het niet echt een partij voor de clio, heb erg moeten inhouden. Was wel ff leuk, had geen idee hoe snel die dingen zijn. Heb het nu ff opgezocht, maar standaard zijn ze ook niet echt snel. Maar wellicht wel snel te krijgen aangezien het een motor met compressor is?
SmartmanGTSteven schreef:Ik ken er wel 1 die goed hard gaat, denk dat menig forummer hier daar nog tegen aflegt ook
En das gewoon de 600cc, niet de brabus V6.

http://www.turbosmart.nl/
Motorische mods
- Cilinderkop ported en geflowed
- Mitsubishi hybride TD025/03 turbo
- Speciaal uitlaatspruitstuk
- RVS inlaatbuizen met grotere doorlaat voor het gehele turbo systeem
- Extra injector in inlaat-traject met aparte programmeerbare controller
- Aquamist water/alcohol injectie systeem
- Mocal oliekoeler en spin-on filter modificatie
- Yoshimura open uitlaat zonder katalysator
- Bougies met hogere warmtegraad
- Malpassi benzinedrukregelaar
- Bailey blow-off valve
- Green open luchtfilter
- Mocal oil catchtank
- Grotere injectoren (230cc ipv 130cc)
- ECU software aangepast
- Carterpan met olie aftapschroef (is niet standaard)
Externe mods
- RVS airscoop
- RVS tankklep
- Booskijkers
- Brabus frontspoiler
- Lumma sportspiegels
- Lumma dakspoiler
- Lumma sideskirts
- EBC remschijven
- EBC green stuff remblokken
- Goodrich staalflex remleidingen
- RS verlagingsveren voor en achter
- 16 inch Masitaly EVO velgen
- Dunlop SP9000 195x40
Interne mods
- RVS pedaalset
- Aluminium deurgrepen
- Stuurschakel systeem
- RVS km tellerschaal tot 200km/h
- Sabelt kuipstoelen met 4-punts gordels
- Zelf ontworpen rolstang achter stoelen voor gordel montage
- Aluminium verwarmings knopjes, antenne en schakelpook
- Instrumenten: olietemp, oliedruk, turbodruk, benzinedruk
- Instrumenten: inlaat temp, detonatie detectie, uitlaatgas temp
- PLX wide-band air/fuel ratio indicator
- Apexi AVC-R boostcontroller
- Apexi SAFCII fuel converter
- Equus toerenteller 3-3/8''
Vermogen: 104 pk @ 5600 rpm
Topsnelheid: 180 km/h
[img]http://www.turbosmart.nl/smartweb3.jpg[/img]
[img]http://www.turbosmart.nl/smartweb4.jpg[/img]
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
smart heeft de elektronika zelf in de loop der jaren ook wel verbeterd. Die eerste serie was echt zoooo traag met schakelen. Overigens zijn die smart enorm onderstuurd. niet normaal gewoon
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
lef heeft ie wel met zo'n karretje, hard rechtuit zal geen probleem zijn denk ik.
Het betere bochtenwerk of de elandtest zou ik niet durven met deze auto.
Maar goed, leuk is het wel bij het stoplicht, al is de mijne met een turbo ook niet meer bij te houden.

Het betere bochtenwerk of de elandtest zou ik niet durven met deze auto.
Maar goed, leuk is het wel bij het stoplicht, al is de mijne met een turbo ook niet meer bij te houden.

Dat was goed te zien in een aflevering van Top GearTom schreef:smart heeft de elektronika zelf in de loop der jaren ook wel verbeterd. Die eerste serie was echt zoooo traag met schakelen. Overigens zijn die smart enorm onderstuurd. niet normaal gewoon

Haha, al eens in een fourfour gereden?Tom schreef:smart heeft de elektronika zelf in de loop der jaren ook wel verbeterd. Die eerste serie was echt zoooo traag met schakelen. Overigens zijn die smart enorm onderstuurd. niet normaal gewoon

Die schakelt mijn oma nog eruit
