ACT: 5 GT Turbo.
misschien een stomme vraag hoor, maar ik heb op de site van mbcarperformance van die brembo max gegroefde schijven zien staan voor 109 euro........weet iemand of dat per 2 is of per stuk? kan em nu niet bellen gok ik ivm dat ie niet open is.......dus kan iemand mij dat vertellen?
tnx
tnx
R 5 Convertible Rulezz
dat dacht ik eigenlijk ook, maar de originele schijven zouden dan per stuk 69 euro zijn bij hem en bij dutchpowertrading krijg je voor hetzelfde geld een set.....vandaar, maar heb m al een mail gestuurdFlorus schreef:Je kan 'm nu nog wel bellen hoor![]()
Maar denk dat het per stuk is.......
R 5 Convertible Rulezz
heb ze zelf net binnen.... zijn een set voor 109 euroCChris schreef:misschien een stomme vraag hoor, maar ik heb op de site van mbcarperformance van die brembo max gegroefde schijven zien staan voor 109 euro........weet iemand of dat per 2 is of per stuk? kan em nu niet bellen gok ik ivm dat ie niet open is.......dus kan iemand mij dat vertellen?
tnx
Renault 5 GT Turbo '87
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
dat is niet echt duur
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
heb ze net besteldKier schreef:heb ze zelf net binnen.... zijn een set voor 109 euroCChris schreef:misschien een stomme vraag hoor, maar ik heb op de site van mbcarperformance van die brembo max gegroefde schijven zien staan voor 109 euro........weet iemand of dat per 2 is of per stuk? kan em nu niet bellen gok ik ivm dat ie niet open is.......dus kan iemand mij dat vertellen?
tnx


R 5 Convertible Rulezz
Ook niet zo goedkoopLuco/Alpine-racer schreef:dat is niet echt duur

waar weet jij nieuwe gegroefde schijven dan voor minder te vinden? ik heb ergens anders geinformeerd en daar waren dezelfde bremboschijven 160 euro per paar.......Riël schreef:Ook niet zo goedkoopLuco/Alpine-racer schreef:dat is niet echt duur
R 5 Convertible Rulezz
Sandtler schijven bij DTP in combinatie met Ferrodo DS2500 is erg goed te doen, heb ik gehoord...
Zijn een stukkie goedkoper, als ik me niet vergis. Echt speciaal zijn die Brembo-dingen nu ook weer niet.

Bij de brezan en dan minstens 40% korting afdingen. Die brembo max is niet veel speciaals.CChris schreef:waar weet jij nieuwe gegroefde schijven dan voor minder te vinden? ik heb ergens anders geinformeerd en daar waren dezelfde bremboschijven 160 euro per paar.......Riël schreef:Ook niet zo goedkoopLuco/Alpine-racer schreef:dat is niet echt duur
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
OMP remschrijven, geboord en gegeroefd bij the Autosportcompany voor 130 euro per paar incl. btw.
OMP remblokken voor orad&sport 32 euro incl. btw.
Ik heb ze eronder zitten en voldoen tot op heden prima.
En als je bij een autodelaer werkt en je neemt een KvK mee, krijgt je vlgns mij ook nog eens wat korting...
OMP remblokken voor orad&sport 32 euro incl. btw.
Ik heb ze eronder zitten en voldoen tot op heden prima.
En als je bij een autodelaer werkt en je neemt een KvK mee, krijgt je vlgns mij ook nog eens wat korting...
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
die heb ik er nu onder liggen, DS2500 met de sandlter type S remschijven voor de 16v. Remt best goed, alleen blokken piepen nu wat bij het remmen.Merijn schreef:Sandtler schijven bij DTP in combinatie met Ferrodo DS2500 is erg goed te doen, heb ik gehoord...Zijn een stukkie goedkoper, als ik me niet vergis. Echt speciaal zijn die Brembo-dingen nu ook weer niet.
heb wat remproeven gedaan, en ik krijg hem (vooral met dit droge weer) niet met blokkeren wielen tot stilstand (nee geen abs) in plaats daarvan remt ie als de nete. (vredestein sporttrac 2 banden)
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
piepen doen die ferrodo's altijd..is mij verteld dat dat komt omdat er minder koper in zit ofzo? daardoor piept ie meer (maar remt ie beter)
Alleen 45minuten Zandvoort is niet aan te raden,+Clio16v+ schreef:die heb ik er nu onder liggen, DS2500 met de sandlter type S remschijven voor de 16v. Remt best goed, alleen blokken piepen nu wat bij het remmen.
heb wat remproeven gedaan, en ik krijg hem (vooral met dit droge weer) niet met blokkeren wielen tot stilstand (nee geen abs) in plaats daarvan remt ie als de nete. (vredestein sporttrac 2 banden)
daar merk je wel dat het voor straatgebruik is en
niet "optimaal" voor op circuit.
Alpine GTA V6 Turbo Rood '86
Renault Rodeo 6 '77
Renault Rodeo 6 '77
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
ik heb overal de 2500 onder en die piepen nietPaul1916v schreef:piepen doen die ferrodo's altijd..is mij verteld dat dat komt omdat er minder koper in zit ofzo? daardoor piept ie meer (maar remt ie beter)
de 3000 die piepen
ds 2500 gaat best hoor voor 45 min op zandvoort, ligt eraan hoe laat/hard je remt

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Als je hem niet met blokkerende wielen tot stilstand krijgt(zonder ABS),dan remt het volgens mij niet zo super,zeker bij de hogere snelheden niet+Clio16v+ schreef: heb wat remproeven gedaan, en ik krijg hem (vooral met dit droge weer) niet met blokkeren wielen tot stilstand (nee geen abs) in plaats daarvan remt ie als de nete. (vredestein sporttrac 2 banden)

Blokerende remmen wil volgens mij juist zeggen dat je veel remkracht hebt in je remsysteem,en dus harder remt bij hoge snelheden

Ik kan me herinneren dat er een topic was waar onderdeelnummers en prijzen in verwerkt werden. Nu heb ik weer wat toevoegingen, maar kan dat topic niet vinden... Iemand een idee? Of loop ik uit mijn nek te lullen? 

-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
voor de williams is die er wel dat ik weet..
Merijn schreef:Of loop ik uit mijn nek te lullen?
Moet ik dat nu blijven herhalen????


-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
als je genoeg grip heb blokkeert die niet, of je trapt te zacht, het is meestal de tweedeFlorus schreef:Als je hem niet met blokkerende wielen tot stilstand krijgt(zonder ABS),dan remt het volgens mij niet zo super,zeker bij de hogere snelheden niet+Clio16v+ schreef: heb wat remproeven gedaan, en ik krijg hem (vooral met dit droge weer) niet met blokkeren wielen tot stilstand (nee geen abs) in plaats daarvan remt ie als de nete. (vredestein sporttrac 2 banden)
Blokerende remmen wil volgens mij juist zeggen dat je veel remkracht hebt in je remsysteem,en dus harder remt bij hoge snelheden

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Of ongecontroleerd vastvreetFlorus schreef:Als je hem niet met blokkerende wielen tot stilstand krijgt(zonder ABS),dan remt het volgens mij niet zo super,zeker bij de hogere snelheden niet+Clio16v+ schreef: heb wat remproeven gedaan, en ik krijg hem (vooral met dit droge weer) niet met blokkeren wielen tot stilstand (nee geen abs) in plaats daarvan remt ie als de nete. (vredestein sporttrac 2 banden)
Blokerende remmen wil volgens mij juist zeggen dat je veel remkracht hebt in je remsysteem,en dus harder remt bij hoge snelheden

Nou heb ik een oliekoeler probleem.
Sinds ik er een mocalkoeler in heb komt de olie niet op temperatuur.
Zelfs niet na zeer lange ritten, zoals naar FCS in da U.K.
Damn, moet hier misschien een thermostaat tussen?
In iedergeval, hij zit zoals de meeste gtt's, netjes voor de radiateur.
Anders drop ik hem er terug uit of stop ik de koeler in een vergeten hoekje.
Thanks!
Sinds ik er een mocalkoeler in heb komt de olie niet op temperatuur.
Zelfs niet na zeer lange ritten, zoals naar FCS in da U.K.
Damn, moet hier misschien een thermostaat tussen?
In iedergeval, hij zit zoals de meeste gtt's, netjes voor de radiateur.
Anders drop ik hem er terug uit of stop ik de koeler in een vergeten hoekje.
Thanks!
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
thermostaat zal best helpen zodat die pas gaat koelen boven een bepaalde temperatuur, maar hoe warm wordt je olie?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Tja, Luco, niet echt warm.
Ik heb nog geen analoog metertje bijgeplaatst, maar op de originele schaalverdeling zie ik eens de motor op zijn warmst is niet verder zakt onder de helft.
Voor die koeler er zat stond ie als hij koud had helemaal bovenaan (4 bar en meer geloof ik) maar eens op bedrijfstemp. klom het wijzertje tot net onder het 1ste streepje wat overeen kwam met 1bar niet?
Thermostaat dus? waar kan die tussen en waar kan ik die vinden? Biesheuvel?
Thanks!
Ik heb nog geen analoog metertje bijgeplaatst, maar op de originele schaalverdeling zie ik eens de motor op zijn warmst is niet verder zakt onder de helft.
Voor die koeler er zat stond ie als hij koud had helemaal bovenaan (4 bar en meer geloof ik) maar eens op bedrijfstemp. klom het wijzertje tot net onder het 1ste streepje wat overeen kwam met 1bar niet?
Thermostaat dus? waar kan die tussen en waar kan ik die vinden? Biesheuvel?
Thanks!
bar heeft niets met tempoeratuur te maken.
volgens mij praat je over 2 verschillende dingen.
volgens mij praat je over 2 verschillende dingen.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
ja die van mij geeft rond de 80 graden aan en als ik doortrap gaat die ook maar naar de 100
maar das wat anders als oliedruk
1 bar vind ik overigens erg weinig?
maar das wat anders als oliedruk
1 bar vind ik overigens erg weinig?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
ok nou dat kan ik dus wel vergeten he, 40% korting bij de brezan........zo werkt dat niet hier in utrecht en omg. heb het al vaak genoeg geprobeerd, maar het geven, ho maar......hoogstens 15% krijg ik dr vanafRiël schreef:Bij de brezan en dan minstens 40% korting afdingen. Die brembo max is niet veel speciaals.CChris schreef:waar weet jij nieuwe gegroefde schijven dan voor minder te vinden? ik heb ergens anders geinformeerd en daar waren dezelfde bremboschijven 160 euro per paar.......Riël schreef:Ook niet zo goedkoopLuco/Alpine-racer schreef:dat is niet echt duur
waar zit dat DTP dan?Merijn schreef:Sandtler schijven bij DTP in combinatie met Ferrodo DS2500 is erg goed te doen, heb ik gehoord...Zijn een stukkie goedkoper, als ik me niet vergis. Echt speciaal zijn die Brembo-dingen nu ook weer niet.
R 5 Convertible Rulezz
ok als de prijzen per set zijn, dan zouden de gegroefde en geboorde schijven 71 euro zijn en de geboorde schijven ook 71 per set......morgen maar eens even bellen dan, ben wel benieuwd
dan heb je dus voor de prijs van originele schijven ook gewoon (als t goed is) gegroefde en geboorde of alleen geboorde schijven...... 


R 5 Convertible Rulezz
FCP845H Voorremblokken DS2500 Ferodo: set: 84,- incl.
55328 Remschijf Sandler Type S renault Clio: p/s: 79,- incl
bij elkaar 242,-
55328 Remschijf Sandler Type S renault Clio: p/s: 79,- incl
bij elkaar 242,-
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
kun je op een of andere manier de teller van een gtt terugdraaien?
Hij staat nu op 70000 oid, maar wil bij 0 beginnen. Een nieuwe ga ik geen geld voor neerleggen, daar betaal je je scheel aan.
Hij staat nu op 70000 oid, maar wil bij 0 beginnen. Een nieuwe ga ik geen geld voor neerleggen, daar betaal je je scheel aan.