Haas schreef:goed...duim morgen ff tegen een uur of drie. Dan draai ik de sleutel van de charade weer om

nou, het zat weer eens lekker mee vandaag

Het begon goed, blok schoongemaakt, radiateurslangen gelegd. Toen ff thermostaathuis eropgezet. Althans, dat was de bedoeling...draai...draai....draai...ratel....ratel....ratel....KNAK

Nou, dat gebeurt me zelden, maar goed, vandaag dus de dag. Vervolgens een uur bezig geweest het losse tapeind eruit te krijgen

maar uiteindelijk gelukt
Vervolgens koppakking erin gezet, kop erop. Inlaatspruitstuk incl alle hoerige kutboutje op een nog hoerigere plek. Ik denk: dat gaat lekker... En ja hoor, weer was het raak... Ik wil de peilstokhouder terug in het blok zetten, dus duw m netjes een btje aan zodat ik me vast kon schroeven tegen het blok aan...KLABOENK...zit die pijlstok ineens tien cm lager

Ik die houder er weeruittrekken, voorzichtig. Wat denk je, is dat rubberen ringetje wat de boel afdicht erafgeflikkerd....IN HET CARTER!!!!

Man man man, het was weer een alouds kwartiertje schelden.... AAAAAARRGHHH!
Nou, olie eraf laten lopen, in de hoop datie meekwam, maar betreffende de geluksfactor al aangaf, uiteraard, bleef hij mooi binne. Enige oplossing, carterpan eraf. Dus de boel losgedraaid, wat denk je, zit er nog een steun om de bak te ondersteunen, moet die er ook af. Nou, daar moest je de halve auto weer voor afbreken....zucht...
Uiteindelijk alles voor mekaar, pan mooi schoon gemaakt aan de binnekant, ringetje eruit (kapot

), pakkingsresten verwijderd en dus op zoek naar de tube vloeibare pakking. Gevonden....maar zonder dop, hard dus. Op de Giant sprinten naar de PRaxis, daar tube gehaald. Carterpan er weer onder....tralalalalie..ging allemaal flex. Past die hoeren kutsteun niet meer omdat een boutje bij het vliegwiel net te ver verdraaid was....STERF! Hop, die plaat van die steun afgerost en die steun weer teruggezet. Toen dat allemaal in elkaar zat, was het inmiddels half acht
Ff vreten, ontbijt, middageten en avondeten ineen, dus had honger als een somaliër! Daarna nog uitlaatspruitstuk erop gezet, uitlaat goed gehangen en de pijlstok met zelfgemaakt ringetje voorzichting in het blok gezet.....fiiieeeeuuuuwwww...dat ging goed
nog begonnen aan de distributie, maar het ging me niet snel genoeg, dus ben maar gestopt..
Helaas, hij doet het NOG niet....
Goeie nieuws van vandaag: de her van gister heb ik gehaald
Nu die van vrijdag nog....