ACT: 5 GT Turbo.
als van achter je sttur kijkt, zit die bij je rechter koplamp, hij hangt bijna tegen je grill aan
Heerlijk weer een franse auto
Wat is er beter voor de gtt om te hebben? Haynes manual, vraagbak, of wat anders? Dit met oog dat ik 0 ervaring heb met die dingen en voor mijn Clio de boel netjes origineel wil maken om als basis te dienen. Dus koelslangen, electro, sensoren, de hele rattaplan!

Dit forum 

De vraagbaak ken in niet, maar de Haynes manual gaat eigenlijk alleen maar over reparatie en onderhoud. Ik denk dat je een combinatie moet hebben van de vraagbaak, manual en Dialogys misschien. Daar staan heel veel afbeeldingen in hoe zaken aangesloten moeten worden.
De vraagbaak is eigenlijk een beetje 't zelfde als de haynes,voordeel is dat ie NL. is, vind persoonlijk de haynes wat uitgebreider(zeker qua GTT) en er staan meer foto's in dan in de vraagbaak,wat het toch soms net ff wat duidelijker maakt 

-
pffffffff heb gisteren men koppelingskabel gehaald, nu past die toch zeker NIET!!!! hoe kan dat nu, die zijn normaal toch allemaal dezelfde voor GTT's.
het kleine zilveren kopje wat er achter de pedaal langsaf word geschoven is bij de nieuwe een stuk kleiner dan bij de oude ....?
het kleine zilveren kopje wat er achter de pedaal langsaf word geschoven is bij de nieuwe een stuk kleiner dan bij de oude ....?
dat ook uiteraard, maar daar zoek je niet zo snel 123 iets in op. Helemaal niet als je meteen antwoord wilRiël schreef:Dit forum

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Vraagje:
Welke soorten deurpanelen zijn er allemaal te krijgen voor een GT Turbo?
Ik heb nu grijze deurpanelen, maar ben op zoek naar andere aangezien deze erniet uitzien (beschadigingen)
Zijn ze bij Phase 1 en 2 hetzelfde of verschillen deze?
Welke soorten deurpanelen zijn er allemaal te krijgen voor een GT Turbo?
Ik heb nu grijze deurpanelen, maar ben op zoek naar andere aangezien deze erniet uitzien (beschadigingen)
Zijn ze bij Phase 1 en 2 hetzelfde of verschillen deze?
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
Ok, bedankt! 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
zelf wat fabrieken geen optie?
-
- Über-Spammer
Misschien proberen om ze te gaan bekleden ofzo ja...wie weet
Stoffen deurpanelen zijn bijna niet te vinden denk ik
Stoffen deurpanelen zijn bijna niet te vinden denk ik

t zijn maar kleine stukkies heb, dus mocht het mislukken, een tientje en wat verspilde moeite is ook niet de wereld 

-
- Über-Spammer
Nee inderdaad
Ik zal wel eens wat gaan bedenken...mooie fluffy deurpanelen maken

Ik zal wel eens wat gaan bedenken...mooie fluffy deurpanelen maken

en anders tip je ff een naaihoer op de kop, ken die het voor je doen 

Hadden alleen +89ers dat??Steven schreef:De +89-ers hadden een optiepakket en daar hoorde ook met stof beklede deurpanelen bij.
En anders was het gewoon plastic
Mijnes heeft namelijk ook stoffen panelen,rare is trouwens dat heel m'n GT volhangt met 89 onderdelen

Volgens mij wel, de jouwe zal wel gevoed zijn met sloper dan. Of heb je misschien een late 88-er?
Verder zijn die stoffen panelen wel te vinden, maar zou er niet teveel waarde aan hechten. Beter plak je zelf wat in elkaar of geef je ze een fris kleurtje.
Of gewoon denken 'Tis een oud hok, tis wel goed zo'
Verder zijn die stoffen panelen wel te vinden, maar zou er niet teveel waarde aan hechten. Beter plak je zelf wat in elkaar of geef je ze een fris kleurtje.
Of gewoon denken 'Tis een oud hok, tis wel goed zo'

stoffen vind je nog wel. GTE en GTX heeft ook stoffen.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Het is ook een optie , genaamd comfort-pakket...
bestaande uit elec ramen, cv en met stofbeklede deurpanelen
bestaande uit elec ramen, cv en met stofbeklede deurpanelen
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nee flip niet hoe het heete .......comfort-pakketSteven schreef:Gelukkig was dat nog niet gezegd

iemand nog stoffen deurpanelen hebben? (uit een gts)Florus schreef:Hadden alleen +89ers dat??Steven schreef:De +89-ers hadden een optiepakket en daar hoorde ook met stof beklede deurpanelen bij.
En anders was het gewoon plastic
Mijnes heeft namelijk ook stoffen panelen,rare is trouwens dat heel m'n GT volhangt met 89 onderdelen
pm mij even.
-
FUCK ik ben me aan het opjagen, hoe moet die kabel van de koppeling nu lopen als i binnenkomt in de auto totaan de pedaal, ELKE keer schiet die shit eruit als ik iets ofwat druk op de pedaal zet, ik snap er geen hol meer van! ! ! !
klinkt als te lang....
Heb je m precies zo zitten als datie eruit kwam?
Kan me herinneren dat het bij de 19 van paul ook zo ging de eerste keer. Vanaf het eindstuk gezien bij de pedalen, moet je eerst over die tandwielen heen en dan nog onder 2 lipjes door, dat was ik de eerste keer ook vergeten, toen schoot de kabel er ook steeds uit.
Heb je m precies zo zitten als datie eruit kwam?
Kan me herinneren dat het bij de 19 van paul ook zo ging de eerste keer. Vanaf het eindstuk gezien bij de pedalen, moet je eerst over die tandwielen heen en dan nog onder 2 lipjes door, dat was ik de eerste keer ook vergeten, toen schoot de kabel er ook steeds uit.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nou meer die van ivo .....toen in nog super gepoetst was ( sorry abel
)
Maar dit is zo dom om te doen ....een foto van een andere GT erbij zetten
Maar dit is zo dom om te doen ....een foto van een andere GT erbij zetten
-
hoe heet die site van reinhardt motorsport?