De afstand en benzine maken me ook niks uit, het scheelt mij gewoon wat tijd.J-P-S schreef:KLOPT! ben ook naar noord nederland gereden om mijn 16v te halen. dat was bijna 300 heen, en 300 terugDan heb je dus ook geen serieuze interesse
Man ik ben wel es naar België gereden dat ik ff 500 km voor nix reed.
Bovendien als je naar iets kijkt van een paar 1000 euro wat maakt die 50 euro voor benzine dan nog uit?
ACT: Clio16V I
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
Dan moet je lekker in je Clio blijven rijden en in je omgeving op letten of er 1 te koop staat, er staat bijv. een rode 16V in Lisse te koopClio-Power schreef:
De afstand en benzine maken me ook niks uit, het scheelt mij gewoon wat tijd.
VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
stekkertje, draadje?willow schreef:ik zag vandaag opeens dat me oliedruk sensor van me clio 16v niet meer werkte (blijft gewoon op 0 staan)
iemand enig idee wat dit kan zijn..? motorisch heb ik nergens last van..
alvast bedankt!
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
dat zou kunnen idd...ik had namelijk ook wel is dat ie bleef hangen bij 2 bar ofzo als de motor goed warm was, dus daardoor wekte die bij mij ook al de indruk dat het draadje of stekkertje niet meer zo goed zou kunnen zijn
hoe kan ik dat het makkelijkst checken?? moet dan me dashboard er helemaal af?
hoe kan ik dat het makkelijkst checken?? moet dan me dashboard er helemaal af?
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
zou eerst stekkertje bij de sensor controleren ipv bij je dash, scheelt een hoop werk denk ik
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
De sensor schijnt onder het uitlaatspruitstuk te zitten heb ik ergens vernomen 
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... or#1599060

http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... or#1599060
-
- Über-Spammer
als je er een beetje met je handen bijkunt wel 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Misschien wel eens een goed idee om te gaan kijken......Robert-Jan schreef:Dan moet je lekker in je Clio blijven rijden en in je omgeving op letten of er 1 te koop staat, er staat bijv. een rode 16V in Lisse te koopClio-Power schreef:
De afstand en benzine maken me ook niks uit, het scheelt mij gewoon wat tijd.
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Als je er al bij zou kunnen dan alleen vanaf de onderkant van de auto, langs het schutbord. En dan heb je een diepe dop nodig om dat ding te demonteren. Welke maat dop moet ik je even schuldig blijven.willow schreef:is die sensor makkelijk te vervangen??
-
Ben zondag wezen kijken. Veel roest en niet super overgespoten, wel een mooie kleur overigens.ForzaMollie schreef:Hey, ik wil dit weekend naar deze Clio 16v gaan kijken.
Kerel zegt dat hij in orde is, is zelfs bereid er nieuwe apk op te gooien.
Kent toevallig iemand deze auto?
Motorisch leek ie wel in orde, maar moest nog erg veel geld bij en had zelfs een verrotte dorpel.
Nog even verder zoeken dus

-
Ik heb een originele Renault stofhoes voor de buitenste homokineet gekocht. Zijn deze nou net zo rekbaar als de universele, dus kan ik deze dan met zo'n conus over de homokineet heen krijgen of scheurt deze dan?
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Toen ik er een vervangen heb een paar maand terug, was het meer kunststof dan een rubbere stofhoes ook origineel renault.ik heb dus gewoon de homokineet van de aandrijfas gehaald en daarna de hoes vervangen.Frank M schreef:Ik heb een originele Renault stofhoes voor de buitenste homokineet gekocht. Zijn deze nou net zo rekbaar als de universele, dus kan ik deze dan met zo'n conus over de homokineet heen krijgen of scheurt deze dan?
Misschien dat het wel kan, ik heb het iig andersom gedaan
Project: GTT Blue Sport
nee, uit ervaring scheuren originele sneller dan van die universele, die floep je er zo omheen. Je kan het proberen met heel veel olie aan de binnenkant.. Gaatie kapot, weet je dat ook weer 

-
Ik heb intussen begrepen dat dit alleen kan met de universele hoezen inderdaad. Ik ga dus wel klooien om die homokineet er weer af te tikken 

ach, je weet nu hoe het moet he 

zou iemand in dialogys kunnen opzoeken hoe duur bij de dealer de deur stoot strips (en het 2de stuk op de panelen) en de originele achterklep 'spoiler' (kunstof strip aan bovenkant klep) zijn van een clio 1 16v ph2. als kan met artikelnummers erbij.
(ik moet toch echt keer zelf dat programma op me pc knikkeren
)
(ik moet toch echt keer zelf dat programma op me pc knikkeren

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Contacteer:
'k heb er pas nog 1 gehaald+Clio16v+ schreef:zou iemand in dialogys kunnen opzoeken hoe duur bij de dealer de deur stoot strips (en het 2de stuk op de panelen) en de originele achterklep 'spoiler' (kunstof strip aan bovenkant klep) zijn van een clio 1 16v ph2. als kan met artikelnummers erbij.
(ik moet toch echt keer zelf dat programma op me pc knikkeren)
7700829724 sierlijst ph2 22,43 1 stuk (ex)
7700831349 emblemen "16v" 34,24 2 stuks (ex)
totaal 67,44 (inc 19% btw)
'k had al 3 delen v/d sloop koste me een tientje de stuk
alleen 1 deel was kapot en moest ik dus nieuw halen

edit*
77 00 800 011 SPOILER ACHTER (222,84 ex) is nog in nlg!! 'k heb nog een oudere versie van dialogys
die strips is wel te doen, dat embleem is niet nodig. alleen die spoiler die sla ik over 
thnx voor de info

thnx voor de info
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
hoe demonteer je de rechter spiegel van een clio ph2? (alleen het meegespoten kapje heb ik nodig) vorige eigenaar heeft de spiegel slecht gespoten, en wil dat kapje eraf halen zodat ik deze kan schuren en opnieuw kan spuiten. het ziet er nu niet uit iig 
hij zat geklikt, dus heb hem al eraf

hij zat geklikt, dus heb hem al eraf

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
iemand nog op zoek naar een grand prix interieur ?
is trouwens ook een ph2 16v interieur
ik hoop dat ie nog wat heeft liggen heb nog wat nodig 

-
zet het dan ff op rtc-markt
dan ziet iedereen het op het forum...

-
als je je advertentie aanpast komt 'ie weer boven aan de latest te staan...
-
M'n Clio klinkt een beetje als een tractor de laatste tijd. Ik heb al eens te horen gekregen dat m'n uitlaatsspruitstukpakking wel eens zou kunnen lekken. Is het een beetje te doen om deze zelf te vervangen?
doe de motorkap eens open als m draait, je zal het zo wel horen waar het vandaan komt. of je hand wat in de buurt houden, dan zal je de warme lucht wel voelen blazen. mijn pakking tussen spruitstuk en de verdere buis is ook lek, net nog een dichting gaan bestellen. voor de rest lijkt het mij wel te doen.Frank M schreef:M'n Clio klinkt een beetje als een tractor de laatste tijd. Ik heb al eens te horen gekregen dat m'n uitlaatsspruitstukpakking wel eens zou kunnen lekken. Is het een beetje te doen om deze zelf te vervangen?
-
- Über-Spammer
dat is wel te doen. als je je voorste uitlaatbuis even van het spruitstuk afhaalt. spuit de moertjes wel maar in van tevoren, ze willen nogal eens vastzitten. aan de bijrijderskant zit er eentje goed verborgen onder het spruitstuk.M'n Clio klinkt een beetje als een tractor de laatste tijd. Ik heb al eens te horen gekregen dat m'n uitlaatsspruitstukpakking wel eens zou kunnen lekken. Is het een beetje te doen om deze zelf te vervangen?
succes ermee

-
- Contacteer:
gek word je van die clio's, nou blijft m'n wijzer van m'n toerenteller
weer staan op 1 plek? iemand enig idee?
'k heb de tellerbak er ook al uitgehad. en met wat beheerst tikken
ging de wijzer...... omhoog????
weer staan op 1 plek? iemand enig idee?
'k heb de tellerbak er ook al uitgehad. en met wat beheerst tikken
ging de wijzer...... omhoog????