Ik wil hier toch even aandacht aan besteden. Drie jonge meisjes van 13 overleden, 1 meisje van 12 zwaar gewond en de 19-jarige bestuurder ook zwaar gewond. Met een Honda Civic reed de bestuurder over de weg en knalde tegen een boom. De drie meisjes waren op slag dood.
M'n oprechte deelneming aan alle nabestaanden, familie en vrienden.
http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/
Citaat via dvhn: ''Volgens jongeren die bij de Aldi in het centrum stonden zagen zij de auto op hoge snelheid langs scheuren en wilde de bestuurder volgens hen wellicht indruk maken op de meisjes''.
Zwaar auto-ongeval Zuidbroek (GN)
trieste shit dit... je bent echt een loser als je indruk wil maken door lomp te scheuren.
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
Tja, heb iets gezien op hart van nl, of zoiets.
Ze hadden het erover dat ze nog zochten naar een oorzaak.
Toen ik de beelden zag, en zag dat de letters van de banden waren wit gemaakt, wist ik al genoeg....
Nu ik zelf vader ben moet ik er niet aan denken dat er zoiets gebeurd met mn oogappeltje, en zou ik haast persoonlijk die 19 jarige gozer alsnog koud maken, maar feit is wel dat ik vroeger net zo was.
Tis hartstikke triest, maar dit soort dingen zullen altijd gebeuren vrees ik.
Ze hadden het erover dat ze nog zochten naar een oorzaak.
Toen ik de beelden zag, en zag dat de letters van de banden waren wit gemaakt, wist ik al genoeg....
Nu ik zelf vader ben moet ik er niet aan denken dat er zoiets gebeurd met mn oogappeltje, en zou ik haast persoonlijk die 19 jarige gozer alsnog koud maken, maar feit is wel dat ik vroeger net zo was.

Tis hartstikke triest, maar dit soort dingen zullen altijd gebeuren vrees ik.
eerlijk denk ik dat die kerel erger gestraft wordt door niet koud gemaakt te worden. k zou er persoonlijk zelf niet mee kunnen leven moesten er door mijn schuld 3 mensen van het leven beroofd zijn...canonballman schreef: en zou ik haast persoonlijk die 19 jarige gozer alsnog koud maken
zeker als hij er indruk op wilde maken ..
-
- Contacteer:
Zal wel weer een slotje krijgen.
Ernstige zaak, maar wat doen die meiden bij zo'n gozer in de auto? 

Ondanks dat het een zeer trieste zaak is en spijtig genoeg ook nog een aantal slachtoffers heeft geeist lijkt het me niet gepast om op een
"Tuning-forum" een condoleanceregister te openen
Voor zulke dingen hebben wij een ACT

En terecht lijkt meErik (Schepjes) schreef:Zal wel weer een slotje krijgen.

Ondanks dat het een zeer trieste zaak is en spijtig genoeg ook nog een aantal slachtoffers heeft geeist lijkt het me niet gepast om op een
"Tuning-forum" een condoleanceregister te openen

Voor zulke dingen hebben wij een ACT

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
wat een loser
hoop dat die een enorm schuldgevoel heeft/krijgt en dat nooit meer kwijtraakt
hoop dat die een enorm schuldgevoel heeft/krijgt en dat nooit meer kwijtraakt
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
daar zou ik mee uitkijken met zulke uitspraken
je ziet vaak meisjes van 13 die er als 20 uitzien
je ziet vaak meisjes van 13 die er als 20 uitzien
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Dit ook de reden is dat ik nu al besloten heb dat Jessie (jammergenoeg) nooit bij mij in de gt komt als ik er in rijd.canonballman schreef: Nu ik zelf vader ben moet ik er niet aan denken dat er zoiets gebeurd met mn oogappeltje
Vind ik niet. Ik heb ook wel eens van die momenten dat ik denk, dit ging maar net goed. En soms gaat het net niet goed. Zeer spijtig voor betrokkene maar hoop dat we er van leren. Denk het nietJacco Oste schreef:En terecht lijkt me

vind dit beetje bullshit, je kan toch ook gewoon rustig rijden als iemand anders er bij in zit.GerryTT schreef: Dit ook de reden is dat ik nu al besloten heb dat Jessie (jammergenoeg) nooit bij mij in de gt komt als ik er in rijd.
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Contacteer:
daar weet jij nog niets vanaf snotneus 

-
- Contacteer:
een van de weinige die echt eerlijk is 

-
- Contacteer:
Erik (Schepjes) schreef:Zal wel weer een slotje krijgen.

-
inderdaad...kheb het ff aangekeken 
locked

locked