RENAULT 5 TURBO MET MAXI KIT
foto's enzo volgen
wilde het gewoon even laten weten

Joh ?Ralf schreef:Thijs_NL schreef:Leuk Sven
Wat versta jij onder een maxi-kit ? Alleen de Kop, Intercoolers, of ook de bumpers, motorkap, velgen en kooi ?
maxi-kit is een bodykit...
Mick de jonge toevallig?Thijs_NL schreef:Joh ?Ralf schreef:Thijs_NL schreef:Leuk Sven
Wat versta jij onder een maxi-kit ? Alleen de Kop, Intercoolers, of ook de bumpers, motorkap, velgen en kooi ?
maxi-kit is een bodykit...
Maar ook de wielen, een maxi heeft namelijk andere velgen. De Kit's zijn er origineel en Imitatie, en dat hangt van het bouwjaar van de auto af of hij origineel is (naar mijn idee). Er zit ook een speciale kooi in een Maxi namelijk.
Een Maxi heetf namelijk een Water/Lucht Intercoolersysteem (dat ook aanwezig was) en een electronisch injectie-systeem.
Ik ken de persoon waar de auto vandaan komt en weet dat hij een Maxi-blok had staan, tenministe een combi van een Maxi en Tour de Corse dat 350PK op de bank deed. Ik weet namelijk wat er destijds voor dat blok gevraagd werd.. en dat was niet niks
Weet het ook bijna zeker, want Matthijs M. had/heeft wel meer te koop staan.jochem de haas schreef:Zal wel de gele belgische ding zijn
Een goede IT-er leest gewoon mee, maarjaChris schreef:Gaaf Sven!![]()
Weet het ook bijna zeker, want Matthijs M. had/heeft wel meer te koop staan.jochem de haas schreef:Zal wel de gele belgische ding zijn
Ik heb het idee dat Thijs_NL de destijds gebande Matthijs is... Zoja, welcome back.
Leuk, gewoon een dikke custom-car bouwen. Dat mag wel mete en T2 toch ? of niet danSven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:tis een 83 er
verders wat info
heb geen maxi blok erbij
wel een chevenne kop van een andere bekende auto
blok bouw ik zelf op
komt wel idd elektronische injectie op volledig prog baar
verder nog ideen aan het opdoen
Hey Matthijs, long time no seeThijs_NL schreef:Jij weet wel meer niet wat ik gekocht hebtT1 staat hier nog hoor
Handig he die telefoons Bruno, long time, long talkbruno @af schreef:ffkes off-topic
Hey Matthijs, long time no seeThijs_NL schreef:Jij weet wel meer niet wat ik gekocht hebtT1 staat hier nog hoor
alles goed ? Al enige vooruitgang aan de T1 ?
B