Buiten Temperatuur meter Laguna 2.0 RXE

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Wims280

Hallo Luitjes heb net een renault aangeschaft en ben er zeer trots op maar is een klein defectje

Op de midden console bovenop daschboard zit klok en temp meter echter deze geeft 80 graden aan als hij stil staat en bij rijden schommeld hij rond de 45 en 80 graden weet een van jullie raad wat te doen.

Alast bedankt Wim
Martijnberk
Contacteer:

he, ik heb sinds een week hetzelfde, alleen geeft hij bij mij continu 80 graden aan en ik wil ook graag weten wat ik er aan kan doen
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Denk dat het sensortje het heeft begeven, die zit onderop de buitenspiegel aan de passagierskant...(dat druppeltje zeg maar)
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Jeroen Wigger
Car: Laguna II 2.0 T 205

Jaa dat is het! dat probleem komt vaker voor... werk namelijk bij de dealer haha, ff nieuwe sensor regelen en de spiegel eruit halen+ de kap demonteren. daarna de oude sensor afknipen en nieuwe aansolderen(maakt niet uit hoe, 2 draadjes) en idd rechterspiegel

succes!!

Groeten Jeroen
Marco V

dat probleem heb ook gehad met mijn Clio, maar is vanzelf weer overgegaan duurde bij mij ongeveer 2 weken, temp. meter doet het weer primal.
Wims280

RSI-Jeroen schreef:Jaa dat is het! dat probleem komt vaker voor... werk namelijk bij de dealer haha, ff nieuwe sensor regelen en de spiegel eruit halen+ de kap demonteren. daarna de oude sensor afknipen en nieuwe aansolderen(maakt niet uit hoe, 2 draadjes) en idd rechterspiegel

succes!!

Groeten Jeroen
Moet dan de gehele spiegel eraf ? en hoe kap demonteren kun je wat
meer duidelijkere uitleg geven zou je dankbaar zijn
Weet je toevallg ook wat sensor kost ?

Gr Wim
Jeroen Wigger

Hey hoi,

nee de gehele spiegel hoeft er niet af, alleen de kap die in carroseriekleur is(of niet).
en als je dus het spiegel glas er uit klikt, dan zie je wel hoe de spiegel kap gemonteerd zit, of met torx 20 of met klik lipjes,een van de beiden...

ik hoop dat je er zo uit komt, anders gewoon weer vragen hoor..

Groeten Jeroen

ps; kosten weet ik zo niet, maar ik gok zo rond de 15 a 20 euro?
Wims280

RSI-Jeroen schreef:Hey hoi,

nee de gehele spiegel hoeft er niet af, alleen de kap die in carroseriekleur is(of niet).
en als je dus het spiegel glas er uit klikt, dan zie je wel hoe de spiegel kap gemonteerd zit, of met torx 20 of met klik lipjes,een van de beiden...

ik hoop dat je er zo uit komt, anders gewoon weer vragen hoor..

Groeten Jeroen

ps; kosten weet ik zo niet, maar ik gok zo rond de 15 a 20 euro?
Hey super bedankt voor de uitleg
Jeroen Wigger

Graag gedaan, succes ermee
Wims280

RSI-Jeroen schreef:Graag gedaan, succes ermee
Bij dealer geweest kost ff 46 euro :( moet nog ff kijken of het daarmee
opgelost is laat het weten

Greetings
Jeroen Wigger

Wims280 schreef:
RSI-Jeroen schreef:Graag gedaan, succes ermee
Bij dealer geweest kost ff 46 euro :( moet nog ff kijken of het daarmee
opgelost is laat het weten

Greetings
Pffff..... sloop dan ??
Murray

Spullen bij de dealer bestellen is ook vaak een no-no, behalve als het om hele specifieke onderdelen gaat. Wat je misschien beter kan doen is kijken om wat voor temperatuur opnemer het gaat, en die dan bij de conrad bestellen, of bij de lokale elektronicaboer kijken. Ben je voor een kwartje 50 cent klaar oid
Plaats reactie