Haas slingerd zijn 5 ook wel ff aan denk ikLex schreef:Ik eigenlijk ook wel, maar ja we kennen beter effe overleggen
Friday Nightmeeting Bodegraven. I
-
VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ja dat weer zit nu niet echt mee, maar ja we zijn dan wel weer een week verder.
We zien wel, we kunnen altijd nog op het laatste moment afspreken

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
Net als vorig jaar alles werd de avond van te voren afgesprokenLex schreef:

VLK Groep
-
werkt wel goedLex schreef:Idd, zo werkt dat nou eenmaal

VLK Groep
-
Ik heb van de week ff het koelblok van een IC van een trafic opgemeten is 565 mm x 185 mm x 45 mm weet niet of iemand er wat aan heeft
VLK Groep
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
die stond ook in assen toch?
-
Ja idd hebben wij nog ff omheen gelopenPaul1916v schreef:die stond ook in assen toch?
VLK Groep
-
Moet je is aan Ivo vragen over een Clio V6 en een 5 GT Turbo BSAnthonyR schreef:220 pk en nog een GT die je bijhoudt
VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Vandaag waren er een paar heren van de Corsa-club bij ons aan het klussen terwijl ik met mijn blokkie bezig was.
Een van die gasten, wat is dat dan voor ouderwets motortje? Ik: is van een Renault. Hij door mij heen: Oh das niet zo snel. Ik: GT turbo. Ik was nog niet klaar. Hij: oh maar die dingen zijn eng. Als je daar iets met de druk doet zijn ze niet meer bij te houden.
Kijk als ze maar bang blijven.
Toen ging Pascal langzaam aan mij vragen wat er allemaal anders was ten op zichte van een standaard blok. Je had die gast moeten zien kijken
Een van die gasten, wat is dat dan voor ouderwets motortje? Ik: is van een Renault. Hij door mij heen: Oh das niet zo snel. Ik: GT turbo. Ik was nog niet klaar. Hij: oh maar die dingen zijn eng. Als je daar iets met de druk doet zijn ze niet meer bij te houden.
Toen ging Pascal langzaam aan mij vragen wat er allemaal anders was ten op zichte van een standaard blok. Je had die gast moeten zien kijken

-
- Moderator
- Contacteer:
Lex schreef:Vandaag waren er een paar heren van de Corsa-club bij ons aan het klussen terwijl ik met mijn blokkie bezig was.

-
Voor dit soort verhalen moet je dit topic goed in de gaten houden Anthony 

VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dat doe je nu ook niet meer, tegen zijn Evo.Ivo8hoven schreef:dat geloof je toch ook nooit....
daaaag Maus bij 235+
Maar Haas strakkies misschien wel

-
Idd Haas wordt echt rap, die wil ik wel en keer in actie zien op Drachten ofzoLex schreef:
Maar Haas strakkies misschien wel
VLK Groep
Wat ook wel lache is..., vorige week zondag waren Jochem Ronnie en ik even op de kobaltweg bij de bewuste meeting in Maarssen (met mijn BMW).
Staan we te kijken, komt die bolle gast met zn Calibra 4x4 Turbo naar ons toe.....,
Ey hebbie jullie die GT Turbo's bij je...?
Wij, eeh nee waarom ?
Nou, er zijn een aantal gasten die hun blok verder getjoened hebben, omdat ze een aantal keer door die blauwe GTT zoek gereden zijn.....
Wij, aha....wat dan zoal....?
Nou eeh, nokkenassen, van een 2.0 8v naar een 16v van Kronenburg, dus ze willen jullie weer uitdagen....
Aha, nou de volgende keer maar weer....groeten....., en nog eff wat staan lullen..., maar het leuke is, dat de meeste gasten ons ineens kennen, en dus bang zijn voor de 5 GT Turbo......
(ging om de BS Ringracer van Chris die daar alles zoek gereden had, ik ook al wel eens, en Jochem is er ook wel een geweest met zn 5....)
Leuk verhaal
Staan we te kijken, komt die bolle gast met zn Calibra 4x4 Turbo naar ons toe.....,
Wij, eeh nee waarom ?
Nou, er zijn een aantal gasten die hun blok verder getjoened hebben, omdat ze een aantal keer door die blauwe GTT zoek gereden zijn.....
Nou eeh, nokkenassen, van een 2.0 8v naar een 16v van Kronenburg, dus ze willen jullie weer uitdagen....
Aha, nou de volgende keer maar weer....groeten....., en nog eff wat staan lullen..., maar het leuke is, dat de meeste gasten ons ineens kennen, en dus bang zijn voor de 5 GT Turbo......

(ging om de BS Ringracer van Chris die daar alles zoek gereden had, ik ook al wel eens, en Jochem is er ook wel een geweest met zn 5....)
Leuk verhaal

-
Ivo reed met zijn 5 GT Turbo Blue Sport, Maus met zijn Clio V6 eruitAnthonyR schreef:Even voor doe goede orde, wie reed wie er uit

VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Whehehe, leuk man, dat e rmensen bang worden van een GTT

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
En ik maar iedere maandag die verhalen van klanten aan horen, hoe een paar hoekige kleine autootjes alles zoek reden daar. Of ik die gasten ken, want het waren RenaultsIvo8hoven schreef:Wat ook wel lache is..., vorige week zondag waren Jochem Ronnie en ik even op de kobaltweg bij de bewuste meeting in Maarssen (met mijn BMW).
Wij, eeh nee waarom ?
Aha, nou de volgende keer maar weer....groeten....., en nog eff wat staan lullen..., maar het leuke is, dat de meeste gasten ons ineens kennen, en dus bang zijn voor de 5 GT Turbo......![]()
![]()
Leuk verhaal

Ik reed met mijn GTT die Clio V6 PH I van Maus eruit..., kwam met 235 km/u (op zijn teller) hem ruim voorbij zetten....AnthonyR schreef:Even voor doe goede orde, wie reed wie er uit

kan kloppen, want de uitdraai van de maha bank geeft een top ge-eikt van 240 km/u voor mijn GT op 0.9 bar

En Haasie wordt eng snel denk ik zo....., heb even meegereden....brrrr

-
Met Jochem was echt lache ff een paar rondjes gevlamd met die 5 iedereen kijken
.
Dat met een BS met de druk iets opgeschrooefd

Dat met een BS met de druk iets opgeschrooefd

VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Wat heeft Jochem aan zn GT gedaan dan?
Heeft Chris ook wel eens tegen een Calibra 4x4 Turbo gereden dan of niet? Zou een GTT dat redden?
Heeft Chris ook wel eens tegen een Calibra 4x4 Turbo gereden dan of niet? Zou een GTT dat redden?
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
Jochem heeft genoeg aan z'n 5 gedaanMartijnG schreef:Wat heeft Jochem aan zn GT gedaan dan?
Chris heeft met zijn ringracer BS een 4x4 Turbo te pakken genomen.
VLK Groep
-
Idd Lex is echt niet normaal, scooby eat my dustLex schreef:Idd Ivo ben ook een rondje mee geweest, nou 7 kleuren in mijn broek op het dijkje bij jullie schuur

VLK Groep