het was niet mijn auto
maar weer wat ervaring opgedaan op een natte baan

Dat vind ik nou van de Peugeot 207 en de Clio IIIMike (spitsoor) schreef:Zag vanmiddag in de autoweek foto's staan van de nieuwe opel corsa. Als je het zo ziet is het net een Clio III Lijkt er sprekend op
lelijke pestkopAnthonyR schreef:Dobermann Aanval
Die hand ben ik en de hond is van ons... Best venijnig zo dobermann
Anthony niet, punt 1 geen alcohol, want 14 en punt 2 geen auto, want 14AnthonyR schreef:Duupke wel hoorDuupke schreef:Hoezo, zien er alledrie praktisch het zelfde uit.
Als je s'avonds uit de kroeg komt sta zomaar bij de verkeerde auto
Wat voor 1 is het Luco ,Luco/Alpine-racer schreef:lelijke pestkopAnthonyR schreef:Dobermann Aanval
moet je bij die van ons doen![]()
als je durft
bull mastiffAnthonyR schreef:Wat voor 1 is het Luco ,Luco/Alpine-racer schreef:lelijke pestkopAnthonyR schreef:Dobermann Aanval
als je durft
Wij hebben 2 Dobermann's.
Volgens mij is ie ook voor SchumacherLuco/Alpine-racer schreef:lelijke pestkopAnthonyR schreef:Dobermann Aanval
als je durft
Good4uAnthonyR schreef:Heb een klein beetje goed nieuws, over een jaar ga ik 2 jaar autotechniek doen hiero in Gorinchem, daarna mag ik van me vader naar IVA-DriebergenWel kijken hoe dat allemaal zit
![]()
Idd, maar ga me best er wel voor doen natuurlijkDuupke schreef:Good4uAnthonyR schreef:Heb een klein beetje goed nieuws, over een jaar ga ik 2 jaar autotechniek doen hiero in Gorinchem, daarna mag ik van me vader naar IVA-DriebergenWel kijken hoe dat allemaal zit
![]()
![]()
bij een dober heb je een ritsje als die bijtAnthonyR schreef:Doe het liever niet bij honden die ik niet ken Luco
Onze hond is ook niet bepaald een lieverdje , draagt muilkorf buitenLuco/Alpine-racer schreef:ik kan jouw gewoon vertellen als een mollosserachtige hond bijt dan ligt je hand er half of helemaal af
veel mensen vergissen zich in dat soort honden en dit is inmiddels de 4e mollosserachtige die we hebben
Hoeveel?????AnthonyR schreef:170![]()
ja tis een sukkel, zeker als je bedenkt wat die allemaal heeft meegemaaktRobert-Jan schreef:Die hond van Luco is een echte goedzak
Off-topicAnthonyR schreef:1-0![]()
![]()
![]()
![]()
![]()