hoe vervang je een knipperlicht vooraan???? help

Post hier al je vragen over de Renault Mégane
Plaats reactie
schepie

hallo luitjes , ik ben van eergisteren de eigenaar geworden van een megane grandtour 1.9dci van 2005 :smoke: . Gisteren ben ik gezellig aan het cruisen en dan springt mijn links knipperlicht vooraan :FrankM: .Nu heb ik naar een auto5 filiaal geweest maar blijkbaar weten ze ook niet hoe je er met een mensenhand aanraakt om de lamp te vervangen :@ .Ik weet dat er via de wielkas een gat kan ontbloot worden maar dan nog raakte die auto5 man noch ikzelf eraan.
Normaal gewoon effe bij renault binnenwippen maar helaas zijn ze pas maandag terug open.
Alle raad is welkom

ps iemand een adres in belgie waar de prijs kwaliteit van alu velgen het beste is (lees goedkoopst?)

bedankt (F)
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

contackt opnemen met bruno hier voor de wielen
ataf in geloof sint niklaas
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Slecht nieuws, je moet toch echt via het gat in je wielkast naar je knipperlicht zoeken..

Let op!

Ze je knipperlicht aan en ga dan aan de fitting van het knipperlicht friemelen. Grote kans dattie het dan weer doet! Het lampje is waarschijnlijk niet eens kapot! Dus voordat je de fitting er uit krijgt, eerst even wt rommelen aan de fitting.

Als dat niet helpt, de fitting eruit trekken (lastige klus) en lampje vervangen. Kijk wel ff of het lampje stuk is, zo niet, dan moet je meteen even een nieuwe fitting kopen :wink:

Suc6! :smoke:
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
schepie

MartijnG schreef:Slecht nieuws, je moet toch echt via het gat in je wielkast naar je knipperlicht zoeken..

Let op!

Ze je knipperlicht aan en ga dan aan de fitting van het knipperlicht friemelen. Grote kans dattie het dan weer doet! Het lampje is waarschijnlijk niet eens kapot! Dus voordat je de fitting er uit krijgt, eerst even wt rommelen aan de fitting.

Als dat niet helpt, de fitting eruit trekken (lastige klus) en lampje vervangen. Kijk wel ff of het lampje stuk is, zo niet, dan moet je meteen even een nieuwe fitting kopen :wink:

Suc6! :smoke:

Woow :bang: bedankt voor de tip (Y) ,heb mijn joekels van handen :FrankM: toch tot aan de fitting gekregen en inderdaad wat friemelen en daar is ie weer :yest: , thank you
Plaats reactie