SRADracer stelt zich voor
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
ik zeg je nu alvast: gevoel in de gt is minstens 10x lekkerder 

ok, maar de volvo is wel sneller 

-
- Contacteer:
oww noem jij de jouwe zoSRADracer schreef:m'n turbo werkt haar wel af
-
- Contacteer:
Wat rij jij voor vovol dan geilske?Gielske schreef:ok, maar de volvo is wel sneller
-
- Contacteer:
een beetje aangepakte gt gaat ook onder de 7 naar de 100 hoor jenny 
maar das een discussie voor in een ander topic denk ik

maar das een discussie voor in een ander topic denk ik

-
- Contacteer:
s60 2.5T
bijna goed dus william
bijna goed dus william

-
- Contacteer:
sondanju.. heb je een rijke vent ofzo?Paul1916v schreef:s60 2.5T
bijna goed dus william

De volvo is idd een S60 2.5t V6... Hij is van mijn vader. Ik ben helemaal gek van dat ding, zoals Paul weet 

-
- Contacteer:
dat gaat wel over als je mee hebt gereden in William's GT

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Lekkerrrrr laag
Geen last van je uitlaat die de grond raakt??
Zit er nou zo'n kier tussen je voorportier en je voorscherm?
En je banden zijn ook ver op of lijkt dat maar zo?
Maaruh, mooie wagen hoor

Geen last van je uitlaat die de grond raakt??
Zit er nou zo'n kier tussen je voorportier en je voorscherm?
En je banden zijn ook ver op of lijkt dat maar zo?
Maaruh, mooie wagen hoor
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
banden zijn ongeveer op de helft. En er zit een klein kiertje ja. paar mm ofzo. lijkt op de foto idd erger dan het is. En de motorkap moet gesteld worden.
En 12 cm voor valt wel mee ja. Achter onder de uitlaat is minder. En ik heb idd last van drempels ja. Al 2x over de grond geschaard...
En zoals je op de laatste foto ziet, is de voorbumper rood geweest. Heeft dus misschien ooit schade gehad... Maar dat weet ik niet zeker. Is iig aan het motorruim en uitlaat niks te merken.
En 12 cm voor valt wel mee ja. Achter onder de uitlaat is minder. En ik heb idd last van drempels ja. Al 2x over de grond geschaard...
En zoals je op de laatste foto ziet, is de voorbumper rood geweest. Heeft dus misschien ooit schade gehad... Maar dat weet ik niet zeker. Is iig aan het motorruim en uitlaat niks te merken.
-
- Über-Spammer
netjes zo'n zwarte gtt
misschien een idee om witte knippers voor en een nieuw logo in de grille te plaatsen.

misschien een idee om witte knippers voor en een nieuw logo in de grille te plaatsen.
-
- Contacteer:
wat een dikke kont zeg ! !

-
- Contacteer:
Erg gaaf William!
super!
veel plezier ermee!

veel plezier ermee!
die komen er misschien wel weer op 
Maargoed. Vandaag ff de motorkap gesteld. Maar de wagen heeft idd een keer schade gehad. Zoals ik al zei was de voorbumper rood geweest, maar het linker voorscherm is ook rood geweest. Vandaar dat ie dus niet helemaal mooi sluit. Ga van de week ff proberen om de 2 voorste zijschermen wat dichter tegen de kap te krijgen. Zit nu aan bijde kante een halve cm ruimte tussen. Maar dat zal wel goed komen

Maargoed. Vandaag ff de motorkap gesteld. Maar de wagen heeft idd een keer schade gehad. Zoals ik al zei was de voorbumper rood geweest, maar het linker voorscherm is ook rood geweest. Vandaar dat ie dus niet helemaal mooi sluit. Ga van de week ff proberen om de 2 voorste zijschermen wat dichter tegen de kap te krijgen. Zit nu aan bijde kante een halve cm ruimte tussen. Maar dat zal wel goed komen

Ik reed net ff door de stad heen, maar de brug stond weer eens open
Maargoed. Er kwam een golf 4 achter me staan. Dikke bumpers. dikke uitlaat. je kent het wel. Met 4 gozers erin. Muziek kei hard natuurlijk. Ramen open. KABOENK KABOENK KABOENK.
Dus ik ging ff lekker met die turbo blazen. Radio ging zelfs uit van hun Erg grappig was dat.
Maargoed. Brug ging open. ff verder gingen ze naast me staan bij het stoplicht. Dus ja, golfje he. Die laat ik gewoon nooit winnen Groen. Ik volgas weg. Daaaaaaaaaaaaaaaaaaag golfje Wist niet wat voor blok erin lag, want ik zag alleen maar z'n zijkant en voorkant Maar dat was ook wel te verwachten.
Vond het wel stijl dat de radio uitging voor m'n turbo

Dus ik ging ff lekker met die turbo blazen. Radio ging zelfs uit van hun Erg grappig was dat.

Maargoed. Brug ging open. ff verder gingen ze naast me staan bij het stoplicht. Dus ja, golfje he. Die laat ik gewoon nooit winnen Groen. Ik volgas weg. Daaaaaaaaaaaaaaaaaaag golfje Wist niet wat voor blok erin lag, want ik zag alleen maar z'n zijkant en voorkant Maar dat was ook wel te verwachten.

Vond het wel stijl dat de radio uitging voor m'n turbo

Nou dat is ook leuk. Heb je eindelijk een goeie 5GTT gevonden, zit ie na 3 dagen bijna in mekaar
1 of andere mongool gaf me geen voorrang op een voorrangsweg
Dus ik vol op de rem. Zag dat ik het niet haalde met remmen. Gelukkig kon ik er op 10cm na omheen sturen door de inham waar hij vandaan kwam 

-
- Contacteer:
geluk moet je ook hebben af en toe..
nee je zou em maar meteen in de prak hebben zitten 

-
- Contacteer:
echt een wijs bakkie william!
![Afbeelding]()

-
- Contacteer:
Wat voor velgen heb jij dan? 26 inch zeker met 26x1 3/8 banden.AnthonyR schreef:Vind die velgen maar niks

Once upon a time, you tref het verkeerd!!!