Hallo, heeft er iemand wat foto's van een clio16v met witte velgen. Ik zit nog te twijfelen of ik ze wit of grijs laat spuiten. Moet voor morgenvroeg beslissen. Mijn clio is blauw ( natuurlijk ) Jullie mening gevraagd.
Ronnie Detmers schreef:Weet iemand een aantal goede algemene vacature sites?? Zonder dat ik ze zelf allemaal moet gaan zoeken
Ligt erg aan het vakgebied waar je in wilt werken, welk soort werkgevers, welk gebied van NL. Ik heb slechte ervaringen met die achtelijke sites als monsterboard etc.
Ronnie Detmers schreef:Weet iemand een aantal goede algemene vacature sites?? Zonder dat ik ze zelf allemaal moet gaan zoeken
Nationale vacaturebank.
Wordt vandaag de dag nog steeds gebeld door bedrijven die me een baan willen aanbieden.
Alleen heb ik via NVB al bijna een jaar een hele geschikte job gevonden.
Het zal je maar overkomen.. Je komt uit bij een ongeval.. je helpt de bestuurder uit zijn auto.. en legt hem vervolgens op de achterbank van je X-type. De beste man op het asfalt weg leggen kun je toch niet maken?... Vervolgens komen de zusterkes aanzetten.. en begint de beste man ineens over zijn rug te klagen.. alsof dat leer van oe X-type niet confortable genoeg is! tss.. De brandweer, inmiddels ook gearriveerd, laat er in dat geval geen gras over groeien en knipt de deuren en het dak van je bak af. Tja.. daar sta je dan met je X-type cabrio!.
joeri_clio16V schreef:bril opzetten he, zie je t wat scherper
Flauw....maar wel
Ralf schreef:Bizar News: Das dan ook meteen de laatste keer!
Het zal je maar overkomen.. Je komt uit bij een ongeval.. je helpt de bestuurder uit zijn auto.. en legt hem vervolgens op de achterbank van je X-type. De beste man op het asfalt weg leggen kun je toch niet maken?... Vervolgens komen de zusterkes aanzetten.. en begint de beste man ineens over zijn rug te klagen.. alsof dat leer van oe X-type niet confortable genoeg is! tss.. De brandweer, inmiddels ook gearriveerd, laat er in dat geval geen gras over groeien en knipt de deuren en het dak van je bak af. Tja.. daar sta je dan met je X-type cabrio!.