AUTOMAXX SUMMER EDITION -Chattopic-
De indeling is nog niet bekendFoeke schreef:Misschien dat ik dit jaar ook maar weer eens langs komHebben we dit jaar wel een mooie spot??????

Ik doe mijn best om een grotere en betere plek als vorig jaar te bemachtigen

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
als iemand nog zo'n koelbox zoekt..zag dat ze nu bij de aldi stonden..dus werkend op 12v en op 220v..
geen idee wat ie kost, maar zal niet (te)veel zijn denk ik
geen idee wat ie kost, maar zal niet (te)veel zijn denk ik

-
- Contacteer:
zoiets vorig jaar ook betaald voor dat ding van mij..bij de trekpleister toendertijd..
.edit: teipvaut
.edit: teipvaut
Laatst gewijzigd door paulvanrooij op wo 10 mei 2006 11:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat voor pleister?Paul1916v schreef:zoiets vorig jaar ook betaald voor dat ding van mij..bij de trekplijster toendertijd..

-
- Contacteer:
whoops 

Met de kaarten die je besteld, kom je automatisch op de stand te staanbaszos schreef:hoe zit het met de paddock kaarten? moeten we die zelf ook erbij bestellen zodat we bij de club kunnen staan?

Wanneer wil je komen? Ik heb waarschijnlijk nog een kaart over, aankomst op donderdag... Teveel besteld

De paddockkaarten worden naar de club gestuurd en die verstrekt ze aan degenen die zich opgegeven hebben. De entreekaarten moet je via de site van Automaxx bestellen of aan de ingang kopen. (tot 1 juni a.s. zijn ze goedkoper)
Mocht er iemand nog een weekendkaart nodig hebben (donderdag t/m zondag) benader Jacco of mij even!
Mocht er iemand nog een weekendkaart nodig hebben (donderdag t/m zondag) benader Jacco of mij even!
Jacco Osté schreef:Wie heeft er zin om zich op te geven voor het volgende:
Beste Bestuursleden,
29 juni is het zover, Automaxx Summer Edition 2006 is er weer! Het wordt wilder, gekker en natuurlijk gezelliger dan ooit.
Denk jij dat je de beste en leukste club hebt in Nederland? Doe dan nu mee met : The Ultimate Club Battle! The Ultimate Club Battle zal bestaan uit een aantal actieve onderdelen waarbij de deelnemers op de proef worden gesteld. Clubs die interesse hebben om aan The Ultimate Club Battle mee te doen kunnen zich hier nu voor aanmelden en dat gaat als volgt:
Stuur voor 23 april een e-mail naar guido@automaxx.nl waarin de namen staan van de 4 deelnemers die je in de club geselecteerd hebt*. Wij verzorgen het bier tijdens de 'Battle' voor de deelnemers!
*leeftijd is minimaal 16 jaar
Met vriendelijke groet,
Sanne Blaauw

Zijn er nog mensen die hieraan mee willen doen?
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Kan dat nog dan? Moest voor 23 April?
(ik doe trouwens niet mee hoor
)
(ik doe trouwens niet mee hoor

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
ronnie lijkt me wel de perfecte persoon voor dit 

-
- Contacteer:
zullen dus wel van die 'ik sta voor lul maar krijg gratis zuipen' opdrachten zijn dus..
niets voor mij
niets voor mij

-
- Contacteer:
Dit lijkt me wel wat voor jou !Marieke schreef: of elkaar van een balk af proberen te keilen met natte sponsen?:P

Als dat het is is dat juist leuk joh!!!! Beetje het zes-kamp ideePaul1916v schreef:zullen dus wel van die 'ik sta voor lul maar krijg gratis zuipen' opdrachten zijn dus..
niets voor mij

4 mensen hebben ze maar nodig toch?
Nou, moet te doen zijn: Paul, Ronnie, Marieke.... en?

Wil wel meedoen

-
- Über-Spammer
ik??
Nee, hou niet zo van spelletjes...wel van bier

Nee, hou niet zo van spelletjes...wel van bier

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Marieke, toch ?Marieke schreef:Oke:
Paul, Ronnie, Riël en??

Kom, we moeten toch een chick ertussen hebben rennen?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Was een inkoppertje he voor sommige
, ik zal helaas niet mee kunnen doen aangezien ik waarschijnelijk alleen de zondag ff langs kom(donderdags diplomauitreiking en vrijdag/zaterdag laatste werkdag bij mijn huidige werkgever).
Wie o wie dan? 

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
dat denk je mooi verkeerdMonica schreef:Ik vind wel dat we een RTC-delegatie mee moeten laten doen aan wat-het-dan-ook-is!!!
Grote club heeft toch ook wel wat in huis, zou je denken...???

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
23 april heb ik het geld (92 eutjes) overgemaakt maar er is nog niks afgeschreven en nog niks ontvangen! En jullie?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
pcman schreef:ook het afschrijven?Wilma schreef:Nee, komt meestal een week of 2 à 3 van te voren pas!pcman schreef:heeft iemand al kaarten binnen.
bij mij is nog niet eens geld afgeschreven.
Wilma schreef:
-
- Contacteer:
euhh ik had toch duidelijk neergezet dat ik NIET mee wou doen? 
heb zoiets in spanje bij t hotel eens gedaan, en die foto's zwerven nog steeds rond op internet

heb zoiets in spanje bij t hotel eens gedaan, en die foto's zwerven nog steeds rond op internet

ik een mailtje sturen naar automaxx of ik m.n hond mee mocht nemen. nou dat mocht dus niet van die eikels. moet ik daar ook weer iemand voor vinden die de hond ff een paar dagen in leven houdt. of er moet nog iemand zij die een afgetrainde duitse herder wil kopen 

Marco, hoe vaak moet ik je nog vertellen dat ik een Porsche rijd, geen ferrariMarco V schreef:http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 78#1762478

-
misschien een stomme vraag maar hoeveel paddock kaarten zijn er per club...of is dat gewoon voor de mensen die zich in het lijstje hebben ingevuld van automaxx? 

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Op automaxx wordt niet gewerkt met speciale paddockkaarten. Iedereen die zich opgeeft krijgt een kaart voor zichzelf en een auto. Deze kan je dan neerzetten waar jij wilcyberdanny schreef:misschien een stomme vraag maar hoeveel paddock kaarten zijn er per club...of is dat gewoon voor de mensen die zich in het lijstje hebben ingevuld van automaxx?

Project: GTT Blue Sport