ACT: Clio16V I
-
- Contacteer:
ff je lokale sloper bellen, die heeft er vast wel 1tje liggen
-
- Contacteer:
of deze, van autostyle
[img]http://www.autostyle.nl/images/producti ... 0GR217.gif[/img]
107 eurie's

107 eurie's

-
Maar zoveel kosten ze dus niet bij zo'n online winkel.
Op marktplaats staat er eentje alleen is die inclusief achterklep. Maar hij zegt dat ie zonder ruit is dus daar kan die nooit veel voor vragen.Mark's RSI schreef:ARNO16V schreef:Ey! beste mensen! iemand een idee waar ik deze kofferbakspoiler kan kopen/bestellen? Bij Autostyle issie nie bekend.
[img]foto[/img]
iemand toevallig nog zo'n spoiler liggen dan, is ARNO16V naar op zoek
(komt op mijn RSi)
En het is een belg. dus misschien een eindje rijden.
Die heb ik ook!!le mouton noir (sandy) schreef:of deze, van autostyle![]()
107 eurie's
Prijzig ja.

-
- Contacteer:
Madmaus schreef:Op marktplaats staat er eentje alleen is die inclusief achterklep.Mark's RSI schreef:ARNO16V schreef:Ey! beste mensen! iemand een idee waar ik deze kofferbakspoiler kan kopen/bestellen? Bij Autostyle issie nie bekend.
[img]foto[/img]
(komt op mijn RSi)
Ja dat is voor mij een pokke eind rijden naar belgie,
stroeve motorsport heeft hem ook alleen staat de prijs me niet helemaal aan (257 eurie's)

-
Zo'n fase 2 grill kost zo'n 15,- exclusief verzendkosten.LotuzClioWilliams schreef:Maar zoveel kosten ze dus niet bij zo'n online winkel.
Bij reichard kost ie 290 euro met 3e remlicht. Die heb ik ook.Mark's RSI schreef:Madmaus schreef:Op marktplaats staat er eentje alleen is die inclusief achterklep.Mark's RSI schreef:ARNO16V schreef:Ey! beste mensen! iemand een idee waar ik deze kofferbakspoiler kan kopen/bestellen? Bij Autostyle issie nie bekend.
[img]foto[/img]
(komt op mijn RSi)
Ja dat is voor mij een pokke eind rijden naar belgie,
stroeve motorsport heeft hem ook alleen staat de prijs me niet helemaal aan (257 eurie's)en dan nog een kleurtje erover blazen
Ik ben ook onwijs lang opzoek geweest, en ineens stond ie op marktplaats.
Ik zal me ogen open houden als ik wat zie hoor je het.
gr,
Maurice
-
- Contacteer:
super dat zal mooi wezen als het lukt heb ik liever een gebruikte
zit een beetje met de centen ga waarschijnlijk m'n intrieur met leer laten bekleden vandaar
zit een beetje met de centen ga waarschijnlijk m'n intrieur met leer laten bekleden vandaar

-
- Über-Spammer
ik zie dat er mensen zoeken naar een alien spoiler. ik heb er thuis ook nog eentje liggen......
PM maar. de kleur is grijs en verkeert in goede staat.
j-p
PM maar. de kleur is grijs en verkeert in goede staat.
j-p
ik ben dus die belg, maar de spoiler is inmiddels al verkochtMadmaus schreef:Op marktplaats staat er eentje alleen is die inclusief achterklep. Maar hij zegt dat ie zonder ruit is dus daar kan die nooit veel voor vragen.Mark's RSI schreef:ARNO16V schreef:Ey! beste mensen! iemand een idee waar ik deze kofferbakspoiler kan kopen/bestellen? Bij Autostyle issie nie bekend.
[img]foto[/img]
(komt op mijn RSi)
de achterklep heb ik nog wel liggen, maar het is niet veel soeps.
Bij het bestellen van een FK verlagingsset moet ik aangeven hoe de 2 bevestigingspunten van de originele dempers zijn, is dit hetzelfde als op het onderstaande plaatje, je ziet 1 ovaal gat horizontaal aan de onderkant zitten, en 1 verticaal gat daarboven.
Dit moet ik nog even doorgeven namelijk..
[img]http://www.mbcarperformance.nl/catalog/ ... FKRT13.jpg[/img]
Iemand een idee of misschien een foto van een 16v demper?

[img]http://www.mbcarperformance.nl/catalog/ ... FKRT13.jpg[/img]
Origineel heb je helemaal geen sleufgaten, en da's juist het mooie van die schroefset. De set zoals die op de afbeelding staat hebben wij op de circuitclio zitten, en dat past verder prima. Het nadeel is alleen dat je band (vanaf 195-50-15 en afhankelijk van ET waarde velg) gaat aanlopen tegen de veerpoot, waardoor je een spacer moet gaan gebruiken (tenzij je een williams onderstel hebt) Hou daar dus rekening mee. Verder is het een prima schroefsetmikko schreef:Bij het bestellen van een FK verlagingsset moet ik aangeven hoe de 2 bevestigingspunten van de originele dempers zijn, is dit hetzelfde als op het onderstaande plaatje, je ziet 1 ovaal gat horizontaal aan de onderkant zitten, en 1 verticaal gat daarboven.

Hoe worden de normale dempers vastgezet in dat geval?
Ik moet bij mn bestelling aangeven hoe ik die sleufgaten wil hebben, begrijp er niks meer van nu
Ik moet bij mn bestelling aangeven hoe ik die sleufgaten wil hebben, begrijp er niks meer van nu

Origineel zitten de veerpoten vast met 2 bouten. De gaten daarvan in de veerpoot zijn rond, en de veerpoot kan maar in 1 stand gemonteerd worden. Bij die schroefset zit er een sleufgat in, zodat je het camber kan verstellen (fusee kantelen t.o.v de veerpoot) Het montageprincipe is dus gewoon hetzelfde, 2 bouten erdoorheen en klaar. Zolang er dus 2 bouten doorheen kunnen is het goed. En waarschijnlijk krijg jij het model wat op de afbeelding staat, en dat is ook de goede.
Perfect, ik weet genoeg
Dankjewel, ben benieuwd hoe het gaat rijden..nog een weekje geduld

Dankjewel, ben benieuwd hoe het gaat rijden..nog een weekje geduld

deze staat vlakbij mij te koop.
ziet er op het eerste gezicht wel goed uit van de buitenkant.
verder weet ik er nog niets vanaf.
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/re ... 91933.html
ziet er op het eerste gezicht wel goed uit van de buitenkant.
verder weet ik er nog niets vanaf.
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/re ... 91933.html
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Zelfde prijs,
2 jaar jonger,
66.000 meer gelopen,
3 maanden langer APK,
al veel onderdelen vervangen.
Ik ging voor de tweede, scheelt me ook nog eens 11 Euro aan stickers
2 jaar jonger,
66.000 meer gelopen,
3 maanden langer APK,
al veel onderdelen vervangen.
Ik ging voor de tweede, scheelt me ook nog eens 11 Euro aan stickers

Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
- Car: Renault Clio III RS
Schokbrekers zijn geleverd met de gaten op verschillende plaatsen. Ik zal wel ff een plaatje zoeken.mikko schreef:Hoe worden de normale dempers vastgezet in dat geval?
klik hier
Ojee, ik heb de bovenstaande dempers besteld..antoine schreef:Schokbrekers zijn geleverd met de gaten op verschillende plaatsen. Ik zal wel ff een plaatje zoeken.mikko schreef:Hoe worden de normale dempers vastgezet in dat geval?
klik hier
Ik breng ze wel terug als ze niet passen

Laatst gewijzigd door mikko op ma 1 mei 2006 16:38, 1 keer totaal gewijzigd.
die velgen staan er goed bij!Ferdy schreef:net waggie !Paul1916v schreef:met RTC-stickers
KLIK
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
de laatste keer dat ik hem iets zond was ergens in september 2005 en hij antwoordde een weekje later...
-
- Über-Spammer
Op marktplaats staat een ''raceclio''. lijkt me onmogelijk om zo'n snelle motor te hebben? Iemand interesse in deze auto? ik woon in de buurt en kan een kijkje nemen.
je kan toch met iedere auto 'racen'? ik snap je punt niet helemaal...J-P-S schreef:Op marktplaats staat een ''raceclio''. lijkt me onmogelijk om zo'n snelle motor te hebben? Iemand interesse in deze auto? ik woon in de buurt en kan een kijkje nemen.