Heeft een fase 2 Williams eigenlijk een ruitensproeier voor de achterruit? Het viel me op dat de sproeier die bij de fase 1 op de achterklep zit, niet bij de fase 2 zit. Is die in de spoiler verwerkt soms?
dat is het enige voordeel van een phase 2, dat dat stomme ruitensproeier dingetje weg is. Ik zou de mijn er ook wel af willen hebben (maar geen ph2 wisser)
had ik ook. ik heb het slangetje in de koffer losgehaald en afgedopt met een boutje. Nu geen last meer van
Weet iemand overigens of een clio16v toerenteller hetzelfde is als een willi toerenteller. ik bedoel dan het binnenwerk (het blauwe plaatje kun je wel overzetten volgens mij).
Tom schreef:had ik ook. ik heb het slangetje in de koffer losgehaald en afgedopt met een boutje. Nu geen last meer van
Weet iemand overigens of een clio16v toerenteller hetzelfde is als een willi toerenteller. ik bedoel dan het binnenwerk (het blauwe plaatje kun je wel overzetten volgens mij).
Tom schreef:dat is het enige voordeel van een phase 2, dat dat stomme ruitensproeier dingetje weg is. Ik zou de mijn er ook wel af willen hebben (maar geen ph2 wisser)
de phases 2 hebben dan wel een ander nadeel, die verrekte gaatjes van de logo's "Renault" en "Clio"
Tom schreef:had ik ook. ik heb het slangetje in de koffer losgehaald en afgedopt met een boutje. Nu geen last meer van
Komt wel meer voor dat ze lekken, bij mij is die ook al afgekoppeld
Net voor de poetsbeurt gaat hij zeker ontkoppeld worden. De vraag is of ik dat net als Tom aan de achterzijde doe of dat ik het voor bij de motortjes doe. Ik denk het laatste.
LotuzClioWilliams schreef:Net voor de poetsbeurt gaat hij zeker ontkoppeld worden. De vraag is of ik dat net als Tom aan de achterzijde doe of dat ik het voor bij de motortjes doe. Ik denk het laatste.
achter is makkelijker vind ik. En zo blijft het slangetje soepel
vanmorgen ff bij dealert geweest. Ook 2 kaarbakken besteld, en meteen van de gelgegenheid gebruik gemaakt om nog de speaker roosters en houders erbij te bestellen. Was bij elkaar 95 euro, maar dan heb je ook weer nieuw spul
zijn er hier toevallig mensen die interesse heb in een set samco slangen voor de williams of clio 16v?
Weet niet in hoeverre deze verschillen maar met een leuke korting heb ik eigenlijk ook wel interesse in een leuk setje. Dus was eigenlijk samen met Patrick benieuwd of dat er meer gegadigden zijn
Informeer anders ook even bij Hillpower in Engeland.
Die heeft een merk siliconenslangen voor volgens mij aanzienlijk minder geld dan een set Samco of SFS slangen.