Voor een 21T blokGabri schreef:
ja hoezo(moet zaterdag toch even op de sloop kijken)

Voor een 21T blokGabri schreef:
ja hoezo(moet zaterdag toch even op de sloop kijken)
Ik zal binnenkort eens kijkencliofreak schreef:Er staat nog wel een RSI bij Snuverink in Borculo, heeft wel schade, rechterkant dacht ik
thx jacco, 'k heb hem ook maar bij de rtc markt gezetJacco Osté schreef:In Gorinchem staan weinig Clio's
Misschien 1tje... Zal de volgende keer kijken voor je
Coupe. mag dat ookLiquid schreef:zonde van die 19 2liter.. mooi ding
Valt me nog mee dan, zij durven vaak de hoofdprijs te vragen !mdmx schreef:Zo dat was een lekker dagje!
Van Spanje sloperij in Ingen achter Tiel staat een blauw met gele.....jawel......ex cup auto (in ieder geval een hoop onderdelen cup), zit nog redelijk veel in en aan.
Voor de mensen die net als ik de williams spoorbreedte willen hebben aan de voorklant staat hier een kant en klaar bouwpakket, aandrijfassen, spoorstangen, draagarmen en veerpoten alles er nog op.
De schijven heb ik even de mijne gemaakt net als de dynamo en de veel besproken warmtewisselaar die mijn olie onder de 100 graden gaat proberen te houden:-)...(lijkt niet standaard, is amerikaans en ongeveer 80mm dik tussen oliefilter en blok! jippieie).
Het is wel een f7p blok geen r.
Nog interessante delen aanwezig vanmorgen 12:00:
-origineel luchtfilterhuis
-blok bijna compleet, ook kapjes e.d.
-interieur met half dashboard
-remmerij achter
-bla bla bla, best een hoop nog..
Tot mijn verbazing lag erin de kofferbak een map met info over de cupclio's, met een jaartal 96 erop. Hierin heb ik tot mijn plezier errugg veel info gevonden, meer dan Paul klaver heeft kunnen samenvatten in mijn werkplaatshandboek. Dus erg fijne dag gehad vandaag, o ja, ik was 70 euro kwijt voor het opgenoemde!!!
Tekeergaan!
Zie williams topicmdmx schreef:Marktplaats, williams met schade gespot, wordt verkocht zonder blok, ophanging en toestanden, wel een RTC sticker op achterraam.
staat onder auto's diversen.
gr
Helaas... als die laatste persoon nog een Traction wil bouwen, ik weet er nog een in onderdelen, compleet, roestvrij, uit 1939 te staan.
ahum, bagheera is een sportcoupeetje van matra. geloof me ik kan het weten, 2 van die hokken gehadSven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:simca matra bagheera rancho helemaal geweldig
vertelJoost (DoubleYou) schreef:Helaas... als die laatste persoon nog een Traction wil bouwen, ik weet er nog een in onderdelen, compleet, roestvrij, uit 1939 te staan.