ja, 6 cm diepgang zeker.....-Marieke- schreef:Meten is zekers weten....6 cm. was het toch?Haas schreef:meten is weten he mik.....![]()
![]()
?? we ??Frits schreef:... we ..
ja, 6 cm diepgang zeker.....-Marieke- schreef:Meten is zekers weten....6 cm. was het toch?Haas schreef:meten is weten he mik.....![]()
![]()
?? we ??Frits schreef:... we ..
Koninklijk meervoudHaas schreef:?? we ??Frits schreef:... we ..
Moederhond (djenn) is nog geen moederhond.-Marieke- schreef:u en de uwen frits?![]()
PS: hoe ist met moederhond?
ik laat het weten als er pups zijn... En foto's ja vast wel-Marieke- schreef:Nou ja...beetje moeder ben je dan toch al wel?! Ben heeel benieuwd! Als je 'vader' bent geworden moet je dat wel ff laten weten hè?! Enne....foto's op RTC![]()
Aaahhh lief van die foto's op jullie site...Puppy powerrrr
kunnen we de puppies ook meenemen?Paul1916v schreef:kunnen we dan weer beschuit met muisjes (en slijmende puppies) komen halen en kijken?![]()
![]()
Net kwam ik er langs en ff een check gedaan....het schelden is over, de lucht is opgeklaard en ja susie...de bui is overRonnie Detmers schreef:??Haas schreef:ow wee...als t daluk regent
Dank je voor je vertrouwen PaulPaul1916v schreef:![]()
![]()
![]()
Je overtreft mn verwachtingen
En over t bowlen:
denk je wel dat je t volhoudt?
Geen probleem, wil best wel wat bitterballen e.d halen morgen??? En verder gewoon Cola, Sinas, ijsthee en dat soort drank?Paul1916v schreef:gabri is waarschijnlijk rond half9 in beuningen..maar voor die tijd hebben ralf, suus en ik weinig te doen..meer mensen zin om naar ronnie te gaan (en daar een hapje te eten misschien alvast??)
Wie heb je dit keer geregeld?-Marieke- schreef:Ja leuk Ronnie, ik vind het primaRonnie Detmers schreef:Mensen nog zin om van te voren wat bij mij te komen drinken?? Of geen goed idee?? Woon nl best in de buurtNu nog even kijken wat mijn chauffeur ervan vindt