Is dat een filmpje met als titel "rondje zandvoort"?

Ervoor zie je dat er bij die BMW iets niet goed gaat, die heeft waarschijnlijk olie op de baan gegooid en die ferrari + dat racekarretje dingen daar kennelijk vol doorheen... met de grindbak als resultaatMerijn schreef:Wat is er gebeurd met die F430 en dat kleine racewagentje?
Olie op de baan, BMW rijder blies ff zijn motor op voor de Arie Luyendijk bochtMerijn schreef:Wat is er gebeurd met die F430 en dat kleine racewagentje?
ja het blijven kutbakken die beemersRobert-Jan schreef:Olie op de baan, BMW rijder blies ff zijn motor op voor de Arie Luyendijk bochtMerijn schreef:Wat is er gebeurd met die F430 en dat kleine racewagentje?
Moet je maar de goede kant op gaan Haasjochem de haas schreef:Was een leuke dag ......![]()
maar wat een getob om dat zandvoort uitekomen
Via bloemendaal begleiden, wordt bij ieder groot evenement op Zandvoort gedaanPr0f schreef:Dat zandvoort uit schoot inderdaad voor geen ene meter op, daar zou toch wel een stukje extra snelweg naar toe mogen. Vraag me af hoe dat gaat als er een groot evenement als a1gp naar toe komt.
Viel toch wel meeMarcel B. schreef:
Nee bij ons was het niet druk... pfff!
dan is het een groot drama, kijk maar eens naar de masters pfffffffffffPr0f schreef:Dat zandvoort uit schoot inderdaad voor geen ene meter op, daar zou toch wel een stukje extra snelweg naar toe mogen. Vraag me af hoe dat gaat als er een groot evenement als a1gp naar toe komt.
Of je auto in Aerdenhout zetten en een stukje fietsen luie donderLuco/Alpine-racer schreef: dan is het een groot drama, kijk maar eens naar de masters pfffffffffff
dus tot maandag blijven he![]()
![]()
Wie was er hier het eerst bij de streep?Luco/Alpine-racer schreef:
net al tegen RJ gezegd
een rx7 rijd je gewoon het snot voor je ogen, maar die gasten hebben dus geen gas gegeven
Mazda RX-7 wankel 1995
Luco heeft een Patrol, vriendjochem de haas schreef:ja joh prop jij ff een fiets achter in je clio of 5 en dan ga je ook nog met z'n tweeen ...zal lekker passen.....mafkees
roy ik heb het over standaardRoy schreef:Wie was er hier het eerst bij de streep?Luco/Alpine-racer schreef:
net al tegen RJ gezegd
een rx7 rijd je gewoon het snot voor je ogen, maar die gasten hebben dus geen gas gegeven
Mazda RX-7 wankel 1995
![]()
[img]http://i13.photobucket.com/albums/a293/GT5/R5GTTvs.jpg[/img]
Serieus wij hebben al die RX7's ingehaald of die gasten kunnen niet rijden of die oude Renault's zijn echt snelRoy schreef:@ Luco, jij zegt dat een rx-7 je het snot voor de ogen rijd...
Dat valt dus reuze mee.
ja tegen een standaard gtt wel ja en zeker de turbo2Roy schreef:@ Luco, jij zegt dat een rx-7 je het snot voor de ogen rijd...
Dat valt dus reuze mee.
dat heeft meer met wegligging te maken rj, en met wat je wilt, ik haalde ook lancia delta intergrale's in de vorige keer, dat zegt niksRobert-Jan schreef:Serieus wij hebben al die RX7's ingehaald of die gasten kunnen niet rijden of die oude Renault's zijn echt snelRoy schreef:@ Luco, jij zegt dat een rx-7 je het snot voor de ogen rijd...
Dat valt dus reuze mee.
Dit had Schumi vanmiddag moeten doen!