Marcel of Patrick, beide Willy.Jacco Osté schreef: Dus als er iemand een plekje vrij heeft![]()
Als dat ding van Patrick nog start had ie vanavond moeite mee
Marcel of Patrick, beide Willy.Jacco Osté schreef: Dus als er iemand een plekje vrij heeft![]()
*Reserveert bij deze plekjeRobert-Jan schreef:Marcel of Patrick, beide Willy.Jacco Osté schreef: Dus als er iemand een plekje vrij heeft![]()
Als dat ding van Patrick nog start had ie vanavond moeite mee
Je bent en blijft een sloperdPatrick (Basic) schreef:JAWEL, HIJ START WEER!!! haha
Alarm is kapot, anwb erbij. Rijdt weer.
Ik heb nog wel een plaatsje vrij, heb jij een goede camera
Patrick (Basic) schreef:JAWEL, HIJ START WEER!!! haha
Alarm was kapot, anwb erbij. Rijdt weer.
Ik heb nog wel een plaatsje vrij, heb jij een goede camera
Goffer, moet het nog wat kosten ook?peter5GTTurbo schreef:5 euroSteven schreef:Is er trouwens morgen nog iemand die voor de 5GT de aanzuigbuis van boven de intercooler naar het luchtfilter heeft liggen dat ik die bij de poort ff kan afhalen?
Heb ik voor Paul ook nog wat
Ik heb trouwens geen entreekaart, dus kom niet het terrein op... kep ook andere dingen te doen dusja beetje onnodig lijkt me.Paul1916v schreef:Steven schreef:Heb ik voor Paul ook nog wat![]()
net al tegen RJ gezegdPatrick (Basic) schreef:Geweldig !!! Alles was goed geregeld en gelukkig geen renault schades.
Ik wist niet dat ik zoveel grip had met dat oude hok.
Al die rx7's waren niks
Alleen die achterwielaangedreven auto's wilden nog wel eens eruit vliegen.
Maar wat een gave dag!
die airride jeroenJeroen schreef:Helaas viel het weer tegen (ondanks de mooie voorspellingen), maar nietemin weer een top weekend gehad.
Hier mijn foto's (even heel snel in een webgallery geplaatst) zal ze de komende week goed bewerken en uploaden.
http://www.tuning-projecten.nl/zandvoort06