MarcoG schreef:Ik ken niet zoveel mensen die een willy krukas in een F7P passend kunnen maken, of beter, de F7P passend om de krukas.
Alleen 1 gast in Made
Patrick is echt niet de enige die dat kan hoor.
Ik weet dat bijvoorbeeld DBM Engineering het ook heeft gedaan, en er zijn vast wel meer tuning/revisie bedrijfjes die het kunnen.
jiggy schreef:hey ff weer een vraagje.
waar kan je bij een clio de meeste roest verwachten (behalve dan bij de wielkas randen) hoorde eens iets dat ze ook nog wel eens achter de zij schermen voor willen gaan roesten. want wil binnenkort ff de hele clio weer zo ver mogelijk roest vrij maken.
Ja thierry, ehm, als je je spatborden voorzijde demonteerd zit daar ergens een naad in het plaatwerk (die je waarschijnlijk al is weggerot )
En de kokers roesten ook heel graag, eveneens natuurlijk in de naad en in de buurt van de ontwateringsgaatjes.
ojah jij was dat die het er toen over had met die roest. nou jah ik zal eens ff kijken als ik de clio terug heb en ook gelijk maar ff bewerken/maken.
om nog ff op die kleur geel terug te komen. De kleurcode lijst kende ik al, maar ik zoek de kleur renault geel zoals die op de bougie kap zit.
en ik weet niet of die in de rij staat want ik kan de kleur niet zien.
en mijn auto is zwart dus daar kan ik de kleur ook niet terug vinden.
knetter schreef:om nog ff op die kleur geel terug te komen. De kleurcode lijst kende ik al, maar ik zoek de kleur renault geel zoals die op de bougie kap zit.
en ik weet niet of die in de rij staat want ik kan de kleur niet zien.
en mijn auto is zwart dus daar kan ik de kleur ook niet terug vinden.
Wie kan mij helpen?
De dealer dan, of een schadebedrijf (die zou er een kleurenwaaier bij kunnen houden)
bij het uitzuigen van de clio vanmiddag kwam ik onder mijn stoel en de bijrijders stoel een stekker tegen met 1 kabel die uit de vloer komt en 1 kabel die in de stoel uitkomt. Weet iemand waar dit van is?
+Clio16v+ schreef:bij het uitzuigen van de clio vanmiddag kwam ik onder mijn stoel en de bijrijders stoel een stekker tegen met 1 kabel die uit de vloer komt en 1 kabel die in de stoel uitkomt. Weet iemand waar dit van is?
+Clio16v+ schreef:bij het uitzuigen van de clio vanmiddag kwam ik onder mijn stoel en de bijrijders stoel een stekker tegen met 1 kabel die uit de vloer komt en 1 kabel die in de stoel uitkomt. Weet iemand waar dit van is?
Laat ze maar ouwehoeren
Kijk ff onder je stoelen naar die dingen waar je je gordel inklikt, als daar een cilindertje van zo'n 15 cm. voor zit met een kabeltje, dan is het de aansturing van je gordelspanners.
wie weet waar ik nieuwe achterschermen kan vinden voor een 16v ik heb verschillende site's die achterschermen aanbieden maar niet van een 16v wie kan mij helpen?
Laden doet ie wel, ik heb er zo'n meter opgehad.
Het kan zijn dat, wanneer je dynamo kapot gaat, deze via je controlelampje gaat laden. (echt waar, ik geloofde het niet. Het schijnt vooral bij VW voor te komen)
Je lampje kan hier natuurlijk niet tegen en springt kapot
Duupke schreef:Laden doet ie wel, ik heb er zo'n meter opgehad.
Het kan zijn dat, wanneer je dynamo kapot gaat, deze via je controlelampje gaat laden. (echt waar, ik geloofde het niet. Het schijnt vooral bij VW voor te komen)
ja, das ook 't enige wat ik kon verzinnen, cotrolelampje kaduuk
morgen maar eens openschroeven dan, moest tog nog een lampje vervangen
knetter schreef:wie weet waar ik nieuwe achterschermen kan vinden voor een 16v ik heb verschillende site's die achterschermen aanbieden maar niet van een 16v wie kan mij helpen?
Ik heb begrepen dat 16v schermen helemaal niet gedupliceerd worden. Je zult het dus moeten redden met een standaard clio schermpje. Maar dat is niet erg want die zijn ook al behoorlijk groot (t/m de tankdop plus nog plenty plaatwerk extra).
he, k heb laatste tijd gemerkt dat de blok olie begint te verstoken. ik weet dat het vrij normaal is bij deze type auto's, maar pakweg 3-4 maanden terug moest ik nooit bijvullen. nu heb ik ongeveer 2000km geleden de olie ververst, en vandaag een litertje erbij geflikkerd, wat nog wel een goed gemiddelde is denk ik. maar hoe verklaar je dat zo ineens? misschien het feit dat ik er nu wat sportiever mee rijd dan ih begin?
Duupke schreef:Laden doet ie wel, ik heb er zo'n meter opgehad.
ja, das ook 't enige wat ik kon verzinnen, cotrolelampje kaduuk
morgen maar eens openschroeven dan, moest tog nog een lampje vervangen
net dash open gehad, lampjes vervangen............
nog niks??????????? niemand een idee