Pioneer piepje

Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Plaats reactie
Powaqqatsi

Hallo.

Ik heb een Pioneer DEH-P70BT headunit en telkens ik op een knopje druk om bijvoorbeeld een liedje verder te gaan komt er een piepje uit. En dit werkt ongeloofelijk op mijn zenuwen is er misschien een andere Pioneer bezitter die weet hoe je dit piepje moet uitschakelen ? Met bepaalde toetscombinatie ? De handleiding vertelt me er niets over en door de menus gaan brengt ook niet veel op (mss mis ik iets aangezien er mss een miljoen menus zijn in deze radio).

bedankt
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Ben bang dat je er niks aan kunt doen om dat uit te zetten....heel veel Pioneers hebben dat vervelende piepje...
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Jeroen
Contacteer:

Op mijn Avic X1 kan ik het uitzetten.
Powaqqatsi

Jeroen schreef:Op mijn Avic X1 kan ik het uitzetten.
...hoe ?
oldskool

kyk eens of er ergens een handleiding online staat ofzo ,en inderdaad kan je by de meeste merken wel die leuke piepjes uitzetten zelfs by een alpine.
Glekke
Contacteer:

Beep on/off ?
bij de meeste HU kun je dat uitzetten als de radio stand-by staat, dan menu pakke en beep off (bij sony toch)
Maus

Radio uitzetten, dan ff op de "function"-toets drukken, kan je meestal een hoop basisinstellingen aanpassen.
Powaqqatsi

Maus schreef:Radio uitzetten, dan ff op de "function"-toets drukken, kan je meestal een hoop basisinstellingen aanpassen.
Mja dat weet ik wel maar in de menus en de handleiding is er niets te vinden. En ook in die basisinstellingen staat er niets van piepjes.

Ik begrijp dat niet dat ze er zo een piepje inzetten dat heeft totaal geen zin zoiets.

Achja :@ (N)
TheoV
Contacteer:

wat zou kunnen helpen is je voorspeakers op een versterker te hangen... maar da's wel een dure oplossing voor zo'n dom probleem :P
Powaqqatsi

Mja een versterker zie ik niet zitten dat neemt plaats en gewicht in. En die radio gaat van zichzelf al hard genoeg voor mij. Maar het piepje lijkt uit het toestel te komen en niet uit de speakers. Moeilijk te localiseren het geluid.
pivari-tuning
Contacteer:

Powaqqatsi schreef:Mja een versterker zie ik niet zitten dat neemt plaats en gewicht in. En die radio gaat van zichzelf al hard genoeg voor mij. Maar het piepje lijkt uit het toestel te komen en niet uit de speakers. Moeilijk te localiseren het geluid.

Ik heb het hele PDF file doorgelopen voor BEEP on / off, maar kon hier niks op vinden van de Pioneer site sevice zelf.
Probeer de TD te bellen van PIONEER Ned 0900-7466337.
Probeer dan wel of iemand met versteand van auto radio's te pakken te krijgen en niet een info over produkten die het 9 van de 10 keer niet weten. Ik heb rare dingen meegemaakt bij die info lijnen hoor. Gewoon de TD van de auto radio's. Of een importeur die ze doorleverd voor Pioneer, die hebben ook een TD. O.a. Heihorst 0486-451273.

suc6
Marieke

Als het je is gelukt hoor ik graag hoe ;)
pivari-tuning
Contacteer:

-Marieke- schreef:Als het je is gelukt hoor ik graag hoe ;)

OOK EEN PIEPJE!!!!!!!!!!!!!!!!! (~) (~)
Plaats reactie