ACT: Algemeen Chat Topic. I
ik mag blijven 6.8

-
ik mag oprotten, een 4.9, doei ik ben weg hier 

Je leeft maar 1 keer, dus GAS!!!!!
-
- Contacteer:
4.1
Hakbarrrrr !

Hakbarrrrr !

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
vreemd verhaal eerst hebben ze het over een vrouw en verderop over stopte ook de betaling van zijn alementatie????
vreemd verhaal en geloof er geen ruk van
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
leze ouweLuco/Alpine-racer schreef:vreemd verhaal eerst hebben ze het over een vrouw en verderop over stopte ook de betaling van zijn alementatie????
vreemd verhaal en geloof er geen ruk van

De politie vermoedt dat de vrouw in de winter van 2003 is overleden.
In de woning troffen onderzoekers ongeopende brieven aan uit februari 2003 en in die tijd eindigde ook haar betaling van de alimentatie.
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
ze hebben het bericht aangepast nadat ik het geplaatst heb..
eerst ging het over een man, en nu gaat het over een vrouw.
heb de link ook aangepast, want die was van Brit ook naar Britse veranderd..
eerst ging het over een man, en nu gaat het over een vrouw.
heb de link ook aangepast, want die was van Brit ook naar Britse veranderd..
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
http://www.nu.nl/news/712761/34/APK_een ... _jaar.html
APK wordt iets verminderd, al die branche organisaties zien hun kassa al minder rinkelen
APK wordt iets verminderd, al die branche organisaties zien hun kassa al minder rinkelen

Gaan we nu ineens meeleven met Nedcar?Rianne RT schreef: Moet je om lachen als de enige (personen-)auto-fabriek die Nederland nog heeft, incl. werkgelegenheid, weggaat.....![]()
Och ja, is toch niet jouw boterham he.....
We hadden als Nederlanders gewoon allemaal een Colt of een Smart moeten rijden.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Wat heeft dat er nu mee te maken?
*edit, je had m al gewijzigd.
Ja, ik leef mee met die mensen die er werken. Het is om de hoek, veel mensen ken je, bovendien heeft iedereen uit de regio wel bij nedcar gewerkt en weet hoe de fabriek in mekaar steekt.
Momenteel zijn ze genaaid door DC. Pure economie, maarja, de goeie ouwe fabriek zit er maar lekker mee. Toen volvo er nog was...
*edit, je had m al gewijzigd.
Ja, ik leef mee met die mensen die er werken. Het is om de hoek, veel mensen ken je, bovendien heeft iedereen uit de regio wel bij nedcar gewerkt en weet hoe de fabriek in mekaar steekt.
Momenteel zijn ze genaaid door DC. Pure economie, maarja, de goeie ouwe fabriek zit er maar lekker mee. Toen volvo er nog was...

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
stond echt eerst zijnMarco V schreef:leze ouweLuco/Alpine-racer schreef:vreemd verhaal eerst hebben ze het over een vrouw en verderop over stopte ook de betaling van zijn alementatie????
vreemd verhaal en geloof er geen ruk van![]()
De politie vermoedt dat de vrouw in de winter van 2003 is overleden.
In de woning troffen onderzoekers ongeopende brieven aan uit februari 2003 en in die tijd eindigde ook haar betaling van de alimentatie.

Vroeg of laat zal de stekker er toch uit gaan bij NedCar, die Smarts verkopen voor geen ruk en als ergens een kassa stopt met rinkelen is het snel gebeurd. En helaas is Nederland ook nog eens veel te duur als productieland denk ik. Staken in Den Haag heeft al helemaal geen zin denk ik. Ze zullen hetzelfde lot ondergaan als Fokker etc.
Innovatief een hypermoderne fabriek. De fabriek is in staat om op 1 lijn diverse verschillende modellen door elkaar te bouwen. Dat is vrijwel uniek. In de tijd van volvo's en de carisma's werden er 6 auto's door elkaar gebouwd 
t is inderdaad de tegenvallende verkoop van de smart. Maargoed, ding was marketingtechnisch ook een fiasco. Als je nu ziet dat ie voor 12.000 in de showroom staat terwijl ie bij de introductie zo'n 25.000 kostte ...
Probleem is dat mitsubishi nu met een fabriek zit die op halve kracht draait. De colts worden voorlopig nog wel gebouwd. Er moet weer een partner zijn die echt goeie auto's wil gaan bouwen. Want zoveel duurder is t niet om bij nedcar te bouwen. Kwestie van voor en nadelen afwegen he, voor mitsubishi was dat ook een goede keuze.

t is inderdaad de tegenvallende verkoop van de smart. Maargoed, ding was marketingtechnisch ook een fiasco. Als je nu ziet dat ie voor 12.000 in de showroom staat terwijl ie bij de introductie zo'n 25.000 kostte ...

Probleem is dat mitsubishi nu met een fabriek zit die op halve kracht draait. De colts worden voorlopig nog wel gebouwd. Er moet weer een partner zijn die echt goeie auto's wil gaan bouwen. Want zoveel duurder is t niet om bij nedcar te bouwen. Kwestie van voor en nadelen afwegen he, voor mitsubishi was dat ook een goede keuze.
[img]http://www.autoweek.nl/images/800/7/b36 ... 90a107.jpg[/img]
[img]http://www.autoweek.nl/images/800/a/af5 ... fa115a.jpg[/img]
stiekem zou ik dit toch wel graag willen hebben ....
[img]http://www.autoweek.nl/images/800/a/af5 ... fa115a.jpg[/img]
stiekem zou ik dit toch wel graag willen hebben ....
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
[ url=t adres waar je naartoe moet][img]plaatje[/img][/url]
en dan de spatie tussen [ en url weghalen
@Riël: erg gave bak!

-
- Contacteer:
Vanmiddag in Waalwijk bij dealer een Traffic 100 pk DCI op wezen halen: rijdt niet verkeerd
Om in Waalwijk te komen hebben we gebruik moeten maken van Espace 2.0T automaat van 2003: Relaxed
Wat een auto...

Om in Waalwijk te komen hebben we gebruik moeten maken van Espace 2.0T automaat van 2003: Relaxed

Wat een auto...

Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
thx paulPaul1916v schreef:[ url=t adres waar je naartoe moet][img]plaatje[/img][/url]
maar twil me niet lukken, is voor een website op freewebs..
toch bedankt

-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 69#1750469
ik heb effe in het test forum zitten kloten net, en daar staat nu een klikbare thumbnail
Thanks to Google
ik heb effe in het test forum zitten kloten net, en daar staat nu een klikbare thumbnail

Thanks to Google

Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
6.8 ... wat is het probleem ?
Weet iemand trouwens hoe zo'n carrousel heet waar je een lege carroserie in kan ophangen zodat je em kan rondraaien en overal goed bij kan komen enzo? Of waar je die dingen kunt vinden voor schappelijke prijzen..
KLIKSteven schreef:Weet iemand trouwens hoe zo'n carrousel heet waar je een lege carroserie in kan ophangen zodat je em kan rondraaien en overal goed bij kan komen enzo? Of waar je die dingen kunt vinden voor schappelijke prijzen..

-
Weet iemand in welke race-klasse Allard Kalff dit jaar rijdt?
-
- Contacteer:
AllardAndré ter Velde schreef:Weet iemand in welke race-klasse Allard Kalff dit jaar rijdt?
You're welcome

Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
wie heeft er ervaringen met poetsbruggen??
zijn ze een beetje stabiel?
zijn ze veilig?
enzenzenz
ben op zoek naar een brug, maar kan geen kolombrug kwijt helaas en ik vraag me af of een poetsbrug een redelijk alternatief is??????
zijn ze een beetje stabiel?
zijn ze veilig?
enzenzenz
ben op zoek naar een brug, maar kan geen kolombrug kwijt helaas en ik vraag me af of een poetsbrug een redelijk alternatief is??????
Laatst gewijzigd door Luco/Alpine-racer op za 15 apr 2006 16:36, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Hmmmm
bij mij rijst de vraag op of ze dit niet eerder hadden kunnen verzinnen... Het klinkt op zich wel annemelijk, zorgen voor een betere vermenging van lucht en benzine. VOoral bij de oudere auto's is daar zeker wel winst te halen. Maarja, of t werkelijk doet wat t zegt...
bij mij rijst de vraag op of ze dit niet eerder hadden kunnen verzinnen... Het klinkt op zich wel annemelijk, zorgen voor een betere vermenging van lucht en benzine. VOoral bij de oudere auto's is daar zeker wel winst te halen. Maarja, of t werkelijk doet wat t zegt...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
zelfde principe als een magneet langs je waterleiding
een molecuul is niet echt rond en heeft allerlei uitsteeksels
die uitsteeksels verminder je met een magneet waardoor het kalkmolecuul zich minder snel zich kan hechten en dus een betere doorstromig heeft
dit systeem werkt een beetje volgens hetzelfde principe zo te lezen
je flow wordt soepeler als het ware
die uitsteeksels verminder je met een magneet waardoor het kalkmolecuul zich minder snel zich kan hechten en dus een betere doorstromig heeft
Jah zoiets, of liever gewoon 1 waar je de carroserie echt helemaal ophangt en om z'n as draait. en dan voor max 3-400 euro ofzo, voor dit soort prijzen kun je em ook latne lassen bij een lasser.catrinus schreef:KLIKSteven schreef:Weet iemand trouwens hoe zo'n carrousel heet waar je een lege carroserie in kan ophangen zodat je em kan rondraaien en overal goed bij kan komen enzo? Of waar je die dingen kunt vinden voor schappelijke prijzen..
Luco/Alpine-racer schreef:zelfde principe als een magneet langs je waterleiding
euh... ja
uitsteeksels weghalen?

Je kan moleculen op zijn hoogst een negatieve of positieve kant geven, of ze eventueel een bepaalde richting op laten wijzen, maar iets veranderen aan de structuur is logischerwijs niet mogelijk, dan heb je een ander molecuul

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
er staat toch verminderen
das inderdaad een beetje richting geven van de uitsteeksels
ik probeer het een beetje eenvoudig te houden he

das inderdaad een beetje richting geven van de uitsteeksels

ik probeer het een beetje eenvoudig te houden he