Ivo's Clio 16V coupe
haha..ze komen steeds dichter deze kant op 

-
Ik heb gehoord dat ze onderweg zijn naar Nijmegen......naar een clio u96 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
u96?
Ik ben t niet hoor..
leuke benaming btw

Ik ben t niet hoor..

leuke benaming btw

-
Ow....
Hoe ist het onderhand met je gebakje? (nee, niet die ouwe galtram van Rob.....moev de foto van dat ding eens van de site hiero)
Hoe ist het onderhand met je gebakje? (nee, niet die ouwe galtram van Rob.....moev de foto van dat ding eens van de site hiero)
staat inmiddels binnen in de garage, na een telefoon van een verkaaide klotekutbuurman naar de jutencanonballman schreef:Ow....

ach, droog staan is nooit slecht voor een renault

clio staat ff laag op de prioriteitenlijst aangezien ik het veel te druk heb met afstuderen, werken, enz. Ik kan er niet de tijd aan geven die ik er in wil steken, vandaar. 3e Week van juni ben ik klaar met school, dus dan issie vrij snel daarna klaar

Btw, die charade blijft mooi staan

Maaruh...Ivo's Coupe maar weeer

-
owja, hok van Ivo....
@Ivo: gaat jouw clio mee naar de Ring?
@Ivo: gaat jouw clio mee naar de Ring?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ja vlammen 

Nou mensen even een update wat betreft mijn Clio 16v Coupe....., het einde is in zicht...
Ik werd steeds gebelt door een ex collega (Renault) of ik die Clio niet wilde verkopen...., na veel telefoontjes en mailtjes van hem, heb ik besloten om er op in te gaan.
Hij hoefde niet perse weg, maar als de prijs goed is, is alles natuurlijk te koop dacht ik
Ik heb de Clio dus verkocht, en mag er van de nwe eigenaar nog wel mee naar duitsland, maar daarna gaat ie naar een nieuw baasje....
Heb er veel lol mee gehad, en hij deed het meer dan goed, maar ik moet stiekem zeggen dat ik binnenkort bij een waardige vervanger voor de Clio ga kijken samen met haas......een GTT PH II
Wordt vervolgt
Ik werd steeds gebelt door een ex collega (Renault) of ik die Clio niet wilde verkopen...., na veel telefoontjes en mailtjes van hem, heb ik besloten om er op in te gaan.
Hij hoefde niet perse weg, maar als de prijs goed is, is alles natuurlijk te koop dacht ik

Ik heb de Clio dus verkocht, en mag er van de nwe eigenaar nog wel mee naar duitsland, maar daarna gaat ie naar een nieuw baasje....

Heb er veel lol mee gehad, en hij deed het meer dan goed, maar ik moet stiekem zeggen dat ik binnenkort bij een waardige vervanger voor de Clio ga kijken samen met haas......een GTT PH II

Wordt vervolgt

jammer dat die weg gaat, mooie wagen is het!! Maar wat je terug neemt is ook niet verkeerd 

Heerlijk weer een franse auto
Ach, ik wil dit seizoen gewoon is wat anders rijden dan die Blue Sport..., gewoon ff leuk voor een paar maandjes...
En tja 16 juli zal ik toch ergens mee het circuit op gaan..., maar ik heb voorlopig nog nix hoor, zal toch wel weer zwaaar tegen vallen zoals altijd

En tja 16 juli zal ik toch ergens mee het circuit op gaan..., maar ik heb voorlopig nog nix hoor, zal toch wel weer zwaaar tegen vallen zoals altijd

meestal met die 5ies 

Heerlijk weer een franse auto
-
Is er dan zoveel verschil tussen de ene en de andere GTT?Ivo8hoven schreef:Ach, ik wil dit seizoen gewoon is wat anders rijden dan die Blue Sport
Das een mooie foto 

grappig, dat verschil in wielsnelheden tussen voor en achter 

-
Ik vond de wagen al een beetje aan de smalle kant. Clio 16v minivan. 
ook een BleuRingKrot? 

-
Of een Williams. [img]http://smile.smilies.nl/372.gif[/img]
...verstand....Chris schreef:Ik ga er vanuit dat je je verstand gebruikt en voor een 5 GT Turbo gaat of een leuke Duitser.Ivo8hoven schreef: Ik weet het zelf nog niet geheee

ook op de RWD toer?