ACT: Twingo I
Die zijn toch al een keer langsgekomen?DxRsd schreef:heeft iemand hier op het forum al een keertje z'n hele dash verbouwd??? dus gepolyt enzo?? foto's graag
Of bedoel je nu andere foto's?

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
hoe lang doen jullie tot jullie je remmen moet (laten) vervangen?
Ligt eraan hoeveel ik remtut schreef:hoe lang doen jullie tot jullie je remmen moet (laten) vervangen?

Maar zou het niet weten, sinds ik een auto heb, heb ik ze nog nooit vervangen aangezien ik nooit langer dan een jaar dezelfde auto heb gehad
Hopen dat ik dees wat langer heb, misschien dat ik het je dan over een tijdje kan vertellen

ik denk dat ik mijn huidig setje heb opgemaakt in ongeveer 5 maandRontwingo schreef:Maar zou het niet weten, sinds ik een auto heb, heb ik ze nog nooit vervangen aangezien ik nooit langer dan een jaar dezelfde auto heb gehad![]()
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Dan rij je wel erg idioot 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
2 á 3 jaar lijkt me eerder normaal voor een stadsauto bij normaal gebruik! dan ga ik uit van ongeveer 10.000 km per jaar.
met veel autobaan kilometers pas na 50.000 km of mischien nog wel meer...
met veel autobaan kilometers pas na 50.000 km of mischien nog wel meer...
Laatst gewijzigd door Joosten op di 11 apr 2006 19:23, 1 keer totaal gewijzigd.
een 7000 tal kilometer, meestal in kleine pruts kronkelstraatjes.Marcus schreef:Hoeveel kilometer heb je er mee gereden? En was het hoofdzakelijk snelweg of veel in de stad?
Maar 5 maanden is wel heel erg snel.
Jacco Osté schreef:Die zijn toch al een keer langsgekomen?DxRsd schreef:heeft iemand hier op het forum al een keertje z'n hele dash verbouwd??? dus gepolyt enzo?? foto's graag
die foto's heb ik nog nooit gezien alleen van die (zonder en met achterbank)
Twingo: Making it 2 the limit....
ben juist aan het denken geweest ... morgen eens zien mof mn remmen niet blijven plakken... dat zou natuurlijk de traagheid kunnen verklaren 
morgen eens zien

morgen eens zien
en mischien wel het zo snel slijten van de remmentut schreef:ben juist aan het denken geweest ... morgen eens zien mof mn remmen niet blijven plakken... dat zou natuurlijk de traagheid kunnen verklaren
morgen eens zien

*Missing the point*DxRsd schreef:Jacco Osté schreef:Die zijn toch al een keer langsgekomen?DxRsd schreef:heeft iemand hier op het forum al een keertje z'n hele dash verbouwd??? dus gepolyt enzo?? foto's graag
die foto's heb ik nog nooit gezien alleen van die (zonder en met achterbank)
Achterbank <--> Dashboard?

Je bedoelt een scherm in het middenconsole ofzo?
Die zijn iig wel al eens langsgekomen...
FF iets duidelijker aangeven wat je bedoelt

Joosten schreef:en mischien wel het zo snel slijten van de remmentut schreef:ben juist aan het denken geweest ... morgen eens zien mof mn remmen niet blijven plakken... dat zou natuurlijk de traagheid kunnen verklaren
morgen eens zien

Probeer het es bij limewire/kazaa en dergelijke...Ronnie Detmers schreef:the_roughneck schreef:weet er iemand waar ik vraagbaak boeken kan downloaden?
Hier is ie in ieder geval niet te downloaden

Ik mag aannemen dat je dat dan wel gehoord hebttut schreef:ben juist aan het denken geweest ... morgen eens zien mof mn remmen niet blijven plakken... dat zou natuurlijk de traagheid kunnen verklaren
morgen eens zien

radioJacco Osté schreef:Ik mag aannemen dat je dat dan wel gehoord hebttut schreef:ben juist aan het denken geweest ... morgen eens zien mof mn remmen niet blijven plakken... dat zou natuurlijk de traagheid kunnen verklaren
morgen eens zien

maar dan had je het ook wel geroken toch als je remmen aanlopen? Ookal is het maar ietsjes
kan me iemand herinneren die paar kilometer met handrem aangetrokken had gereden, was nou niet bepaald fris luchtje wat er om de auto hing
kan me iemand herinneren die paar kilometer met handrem aangetrokken had gereden, was nou niet bepaald fris luchtje wat er om de auto hing

daar heb ik inderdaad nog niets echt van gemerkt... behalve sinds mn uitlaat kapottig is ......Joosten schreef:maar dan had je het ook wel geroken toch als je remmen aanlopen? Ookal is het maar ietsjes
maar ik heb nog niet zo heel veel echte ervaring met kappotte auto delen... t is nog allemaal nieuw voor mij

Als dat alles was...Joosten schreef:maar dan had je het ook wel geroken toch als je remmen aanlopen? Ookal is het maar ietsjes

Ken iemand die had een klein stukje met de handrem gereden...
6500,- restauratie aan zn klassieker

ja wil zelf namelijk aan m'n dash gaan beginnen heb gekeken hoe ik dat moest gaan doen met de kabels door carosserie heen om mijn schempje in mijn zonneklep te maken... (beetje van afgezien nu...) maar heb al een kei gaaf idee voor m'n dash... gaat veel werk in zitten... maar heb dan wel een uniek dashboard
heb trouwens vanochtend bij de Aldi een krik gekocht die ze in garage's ook gebruiken ipv die huis tuin en keuken krikjes 

Twingo: Making it 2 the limit....
Zodra ik een garage heb, ga ik 'm daar wel gebruiken
En nee, ik heb het nog steeds over de krik

En nee, ik heb het nog steeds over de krik

k heb ontdekt dat mn remmen soms blijven hangen in de bochten...
Ik ben aan het werk momenteel
Dus helaas geen tijd vanavond .....

Dus helaas geen tijd vanavond .....
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Maandag = pasen, dan ben je toch al vrij??
Ik trek t niet om vanavond nog te gaan klussen..andere keer..
Ik trek t niet om vanavond nog te gaan klussen..andere keer..