Heeft er iemand dat gedaan en zoja kan je hier dan een een fototje van laten zien.
De 17 gaan ik verkopen en de verlagings veren ook want ik denk wel dat ik er anders geen 19 ga onder krijgen

Tis jouw auto. doe wat je wil!! En we zijn allemaal zeer benieuwd hoe het staat.robolop schreef:fijn dat er hier al zo snel word gereageerd op mijn vraag over 19 duim velgen.
Wat sommige wel beweren dat 19 te groot is zal ik wel zelf voor mij uitmaken.![]()
![]()
![]()
Een RS is net ff anders als een gewone clio heMaarten Peters schreef:Ik denk niet dat 19 inch gaat passen!
Zelf heb ik 18 inch en dat past net!
Correct me if i'm wrong
Het gaat niet altijd om de breedte ....Frits schreef:Een RS is net ff anders als een gewone clio heMaarten Peters schreef:Ik denk niet dat 19 inch gaat passen!
Correct me if i'm wrongNet iets breder als ik me niet vergis. dus..
Mag ik weten welke et je hebt en de velgenmaat.Maarten Peters schreef:Het gaat niet altijd om de breedte ....Frits schreef:Een RS is net ff anders als een gewone clio heMaarten Peters schreef:Ik denk niet dat 19 inch gaat passen!
Correct me if i'm wrongNet iets breder als ik me niet vergis. dus..
Het moet ook in de lengte passen, want bij mijn velgen zit bij het achterwiel circa 1 a 2cm tussen het wiel en de carrosserie!
En ow ja, ik zal em vast inkoppen ..
Alles past, zolang je het maar aanpast
Nee. Ik heb ook nog geen tijd gehad om er eens naar te kijken.clio_rs schreef:en liggen ze er al op of nog niet ?