Verlagen GTE
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Kan allebei, zolang je maar de complete veerpott PH1 of Ph2 hebt...
Dat wil zeggen de poot EN de schotel moeten van hetzelfde type zijn! Dan is er niks aan de hand.
De Ph1 poot heeft bij de schotel het gat van de schokdemperas in het midden zitten en onderaan zitten de gaten voor het fusee recht onder elkaar.
Bij Ph2 zit op de schotel het gat van de schokdemperas uit het midden en onderaan zitten de gaten voor de fusee schuin onder elkaar.
Niks aan de hand dus zolang je alles OF Ph1 hebt OF Ph2 hebt...
Dat wil zeggen de poot EN de schotel moeten van hetzelfde type zijn! Dan is er niks aan de hand.
De Ph1 poot heeft bij de schotel het gat van de schokdemperas in het midden zitten en onderaan zitten de gaten voor het fusee recht onder elkaar.
Bij Ph2 zit op de schotel het gat van de schokdemperas uit het midden en onderaan zitten de gaten voor de fusee schuin onder elkaar.
Niks aan de hand dus zolang je alles OF Ph1 hebt OF Ph2 hebt...
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Geen idee...zou je ff moeten kijken (of heb je zelf geen GTE?)
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Berichten: 60
- Lid geworden op: vr 17 sep 2004 9:08
- Locatie: Delft
Sorry jongens, maar als ik het goed begrijp (zit namelijk ook na te denken om de GTE te verlagen), dan kan ik zowel verlagingsveren gebruiken van Phase 1 en van een Phase 2. Als ik gewoon de schokdempers hetzelfde wil houden???
nee veren ph1 en ph2 zijn anders....(ph2 is een flink stuk korter)
Kijken onder de motorkap.. Als je naar de bovenkant van de veerpoot kijkt zitten de 2 schroeven in gedraait. Daar mee zit de veerpoot tegen de auto. Als daar precies tussen ook een moer zit heb je ph1 veerpoten.
de ph2 staan verder naar buiten dus zit die moer een stuk uit het midden
Kijken onder de motorkap.. Als je naar de bovenkant van de veerpoot kijkt zitten de 2 schroeven in gedraait. Daar mee zit de veerpoot tegen de auto. Als daar precies tussen ook een moer zit heb je ph1 veerpoten.
de ph2 staan verder naar buiten dus zit die moer een stuk uit het midden
-
- Berichten: 60
- Lid geworden op: vr 17 sep 2004 9:08
- Locatie: Delft
Ok dank je.
Nu is het helder!

-
- Berichten: 60
- Lid geworden op: vr 17 sep 2004 9:08
- Locatie: Delft
Ok dank je.
Nu is het helder!

-
- Berichten: 60
- Lid geworden op: vr 17 sep 2004 9:08
- Locatie: Delft
Ok dank je.
Nu is het helder!

-
- Berichten: 4790
- Lid geworden op: zo 11 mei 2003 13:26
- Locatie: Alkmaar
- Contacteer:
Blij dat het 3x helder voor je is !



-
- Berichten: 60
- Lid geworden op: vr 17 sep 2004 9:08
- Locatie: Delft
Af en toe is het internet te traag of te snel
Of ik natuurlijk

Of ik natuurlijk
-
- Berichten: 4790
- Lid geworden op: zo 11 mei 2003 13:26
- Locatie: Alkmaar
- Contacteer:
Gewoon 1x klikken.. 
