en als xabre nu even opschiet met het bestellen van zn schroefset kan die ook meteen

Dit lijkt me een goed idee.ARNO16V schreef:Ik heb hier nog een setje (gebruikte) verlagingsveren liggen voor een RSI, en torsie-as verlagen doen we hier ook wel.
Nou dan morgen maar ff langs de dealer.Clio-Power schreef:Ja ik heb het ook een keer gehad.
Het rubber bij de antenne-voet was versleten. Een nieuwe antenne gehaald voor een 10 en het lekken was weg.
toer langs brezan en haal een sexy kort antennetje, 5 minute werk en je bent klaar ent staat nog beter ookSjoerd B schreef:Nou dan morgen maar ff langs de dealer.Clio-Power schreef:Ja ik heb het ook een keer gehad.
Het rubber bij de antenne-voet was versleten. Een nieuwe antenne gehaald voor een 10 en het lekken was weg.
Hoop maar dat het dan overgaat!
Mijn originele antenne is al ingekort en die kon ik er zo weer opschroeven. Appeltje-Eitje dus.1nsane schreef:toer langs brezan en haal een sexy kort antennetje, 5 minute werk en je bent klaar ent staat nog beter ookSjoerd B schreef:Nou dan morgen maar ff langs de dealer.Clio-Power schreef:Ja ik heb het ook een keer gehad.
Hoop maar dat het dan overgaat!
Clio-Power schreef:Ja ik heb het ook een keer gehad.
Heb ik ook nog naar gekeken maar het rubbertje was helemaal uitgedroogd. Ziet er zo weer goed uit.+Clio16v+ schreef:Clio-Power schreef:Ja ik heb het ook een keer gehad.
heb ik ook gehad, heb gewoon wat kit onder het 'hoedje' gespoten
13,- heb ik hem bij zo'n site besteld...Sjoerd B schreef:Nou heb ik dus een nieuw antenne voetje besteld bij de dealer. Voor 5,05 (dus geen 10,-)
En ik zou ook direct zo'n phase II grille bestellen.
Zegt ie dat dat ding zowat 60 euro kost.
Dat lijkt me heel sterk aangezien zo'n phase I maar een tientje ofzo kost.
Weet iemand misschien wat zo'n grille normaal kost?
Ik wil beide gaan vervangen, de naaf en het stuur.Frits schreef:Welke torx?
Of wat wil je vervangen? alleen het stuur of ook de naaf?
Kom maar een keertje kijken hoorXabre schreef:ja dat d8 ik eerlijk gezegd ook, nooit een torx gezien op me stuurRoy schreef:Volgens mij zit elke naaf van een clio met een M10 moer vast. Oftewel sleutel 17