ACT: Twingo I
Ronnie, je moet...Ronnie Detmers schreef:Weet nog niet zeker of ik er woensdag ben, ligt er een beetje aan hoe laat ik klaar ben op school

Je zou de schuurapparaten meenemen

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Jacco Osté schreef:Of we moeten woensdag heel hard opschieten

Wie komen er vanavond eigenlijk allemaal klussen?
Was ik al bang voorPaul1916v schreef:Jacco Osté schreef:Of we moeten woensdag heel hard opschietenweinig kans
Wie komen er vanavond eigenlijk allemaal klussen?

Vanavond... Alleen Marcus komt om zn veren eronder te zetten

-
- Contacteer:
@Hans: lager dan die van jacco? die lag al zowat op de grond!!
tip: schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren spuiten

tip: schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren spuiten

5 toch? of ben jij er ook eentje kwijtJacco Osté schreef:2 minuten werk...tut schreef:bumper vervangen is ook maar 10 minuutjes werk hoor... en t merendeel van de 10 minuten is zoeken naar de juiste torx...Paul1916v schreef:balen jacco! woensdag dus echt de handen uit de mouwen steken..
Die 4 torxies heb je er zo af

en ik had het over vervangen.. afhalen zal idd ongeveer zoeits zijn...
maar dan nog zoeken naar de juiste torx.. duurt altijd effe...
Renault is volgens mij alleen T20 & T30

-
- Contacteer:
T10 toch ook nog..
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Maar het meeste is 20 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
4tut schreef:5 toch? of ben jij er ook eentje kwijt

2 buitenkant, 2 bovenkant...
2 onderop zijn geen torx, gewoon moertjes... Maar die zitten er bij mij toch niet

Te zoeken hoef ik niet, ik weet waar ie ligt

hmm, ik dacht dat het er 3 waren bovenaan ... k zal me vergist hebben..Jacco Osté schreef:4tut schreef:5 toch? of ben jij er ook eentje kwijt
2 buitenkant, 2 bovenkant...
2 onderop zijn geen torx, gewoon moertjes... Maar die zitten er bij mij toch niet![]()
Te zoeken hoef ik niet, ik weet waar ie ligt
maar dat scheurt toch als de ziekte?tip: schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren, plamuren, schuren spuiten

Twingo: Making it 2 the limit....
-
- Contacteer:
ligt eraan wat je wil, en wat je doet enzo..bij jacco ging t ook goed.. (tot ie tegen een paal aan reed
)

-
- Contacteer:
een tijd..geen idee hoelang, of hoeveel uur of wat dan ook
gewoon extra bumper(s) zoeken en eraan beginnen..dan heb je de tijd
gewoon extra bumper(s) zoeken en eraan beginnen..dan heb je de tijd
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
GheheJacco Osté schreef:Ronnie, je moet...Ronnie Detmers schreef:Weet nog niet zeker of ik er woensdag ben, ligt er een beetje aan hoe laat ik klaar ben op school
Je zou de schuurapparaten meenemen

is het normaal dat een twingo tijden het rijden, naast de normale motorgeluiden, banden en windgeruis, een fffffff-achtig geluid maakt? of moet ik eens naar de garage?
-
- Über-Spammer
dan valt de prijs niet eens zo hele tegen die ik op de sloop kreeg te horen 

en nog een vraag: wat wilt het zeggen als je benzinemeter op reserve pinkt? ik heb normaal nog een 2-3 bolletjes over, maar k heb een stuk (15-20km) zonder display gereden. kan het daaraan liggen?
Jups, net als een GRGRGRGRGR, AAAAAAHHHH!!!, KRGKRGKRG - geluidjetut schreef:is het normaal dat een twingo tijden het rijden, naast de normale motorgeluiden, banden en windgeruis, een fffffff-achtig geluid maakt? of moet ik eens naar de garage?

En hoe serieus moeten we dit nemen: 
[img]http://thumbs.marktplaats.nl/kopen/f/88/44443791.jpg[/img]
[img]http://thumbs.marktplaats.nl/kopen/0/89/44443792.jpg[/img]
[img]http://thumbs.marktplaats.nl/kopen/5/89/44443797.jpg[/img]

[img]http://thumbs.marktplaats.nl/kopen/f/88/44443791.jpg[/img]
[img]http://thumbs.marktplaats.nl/kopen/0/89/44443792.jpg[/img]
[img]http://thumbs.marktplaats.nl/kopen/5/89/44443797.jpg[/img]

-
- Contacteer:
zo kan ik ook shoppen! 

-
- Über-Spammer
nlpower heeft die 'mooie' bumpers ook 

ook kloppen de verhoudingen nu nog niet maar volgends mij moet het wel passend zijn en mooi...
sorry dat ik er wel zo positief over ben maar vind het echt wa hebben zit d'recht over te twijfelen om em te halen :$

Twingo: Making it 2 the limit....
Ieder zo zijn smaak Hans! Daar hoef je geen sorry voor te zeggen
Ben iig benieuwd hoe deze in het echt is. Ik ga niet uit van zo'n slechte fotoshop!
Ben iig benieuwd hoe deze in het echt is. Ik ga niet uit van zo'n slechte fotoshop!