Ja, want vroeg hem nog toen hij hem had gekocht of er wieldoppen onder zaten en dat bevestigde hij.Leon schreef:deze heeft toch ook een paar maanden te koop gestaan op marktplaats?
Toen had ik al het idee dat het deze was.
Ja, want vroeg hem nog toen hij hem had gekocht of er wieldoppen onder zaten en dat bevestigde hij.Leon schreef:deze heeft toch ook een paar maanden te koop gestaan op marktplaats?
It wasn't me..Chris@R5 schreef:Afgelopen dinsdag meende ik Arno16V gezien te hebben.
Hij reed op de A28 richting Groningen. Clio, donkerblauw en dezelfde grote 17" met dunne spaken. Kon niet zien of er lexus achterlichten op zaten.
dat is volgens mij een kerel van renault club groningen. die lijkt aardig wat op de van arno, maar dat is volgens mij een diesel met 16v motorkap en een vijf deurs clio.Chris@R5 schreef:Afgelopen dinsdag meende ik Arno16V gezien te hebben.
Hij reed op de A28 richting Groningen. Clio, donkerblauw en dezelfde grote 17" met dunne spaken. Kon niet zien of er lexus achterlichten op zaten.
die laatste, was dat een oer5je ?+Clio16v+ schreef:op de route van me werk:
- een renault 16 tl in kekerdom
- een renault 5 automatic (ouwe type 5) met apk tot 2007 te koop voor 500 eurie in millingen aan de rijn
Nee was echt een driedeurs, williamsblauw.jiggy schreef:dat is volgens mij een kerel van renault club groningen. die lijkt aardig wat op de van arno, maar dat is volgens mij een diesel met 16v motorkap en een vijf deurs clio.Chris@R5 schreef:Afgelopen dinsdag meende ik Arno16V gezien te hebben.
jupFerdy schreef:die laatste, was dat een oer5je ?+Clio16v+ schreef:op de route van me werk:
- een renault 16 tl in kekerdom
- een renault 5 automatic (ouwe type 5) met apk tot 2007 te koop voor 500 eurie in millingen aan de rijn
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/kwadraas.JPG[/img]Nico Clio RS schreef:Vanmiddag in het centrum van Den Helder
Kenteken ZX-21-FB
Merk RENAULT
Handelsbenaming 21 TURBO QUADRA U9
Kleur(en) Rood
Mooie auto helemaal origineelvan buiten tenminste
Nog een lamme arm van het zwaaienRemi16v schreef:Ik Kwam je weer tegen nico..Ik was net te laat![]()
![]()
Gisteren bij schoorl gespot een zwarte clio 16v met volgensmij 17 inch velgen en angle eyes koplampen mooi ding volgensmij komt hij uit anna palowna
Nico Clio RS schreef:Nog een lamme arm van het zwaaienRemi16v schreef:Ik Kwam je weer tegen nico..Ik was net te laat![]()
![]()
Gisteren bij schoorl gespot een zwarte clio 16v met volgensmij 17 inch velgen en angle eyes koplampen mooi ding volgensmij komt hij uit anna palowna
[img]http://www.5gt.nl/images/f69b95ff8d243d ... 00x300.jpg[/img]Edwin16v schreef:Vanochtend op de A13 thv Delft een R5 GTE Bleu Sport in geheel originele staat. Nette wagen, kenteken was 61-PS-JG.