Herhaling van vorig jaar toch?Duupke schreef:Straks komt de tweede aflevering van de combi CSI New York/CSI Miami. Het eerste deel van dinsdagavond zat goed in elkaar, hopelijk is het plot zeker zo goed.
Super serie(s), alle drie de versies van CSI
Volgen lukt niet. zien af en toe. Is met die bolle kale "foute" agent toch?(in zoverre een agent niet altijd al fout is.....Merijn schreef:Volgt iemand The Shield? Echt een vette politieserie!
Klopt... Die gast die ook in Fantastic 4 speelt. Goeie acteur. Jammer dat je het niet volgt, want juist dan is het echt vet!Frits schreef:Volgen lukt niet. zien af en toe. Is met die bolle kale "foute" agent toch?(in zoverre een agent niet altijd al fout is.....Merijn schreef:Volgt iemand The Shield? Echt een vette politieserie!)
Druk met andere dingen.. Dit is het 2e seizoen trouwens volgens mij. vorig jaar heb ik het wel een tijd gevolgd. maar nu komt het er gewoon niet van. helaas..Merijn schreef:Klopt... Die gast die ook in Fantastic 4 speelt. Goeie acteur. Jammer dat je het niet volgt, want juist dan is het echt vet!
CSI is een goeie serie jaDuupke schreef:Super serie(s), alle drie de versies van CSI
Bad Boys 2Robke schreef:Gisteren Miami Vice gekeken, wat een knakenfilm is dat zeg.![]()
Er zit een slecht verhaal in, weinig tot geen actie, slecht camerawerk, slecht geluid, goedkoop beeld.
Ik had af en toe meer het idee naar een aflevering van Cops te kijken dan naar een film met volgens mij wel aardig budget.
Dan zijn Bad Boys 1 en 2 honderdduizend keer beter vergeleken met MV.
zelfde straatje als Starsky & Hutch..vandeweek zitten kijken..sjezus wat is die slecht zegRobke schreef:Gisteren Miami Vice gekeken, wat een knakenfilm is dat zeg.![]()
Er zit een slecht verhaal in, weinig tot geen actie, slecht camerawerk, slecht geluid, goedkoop beeld.