Dat zuigt inderdaad aardig. Ik weet nog hoe ik me voelde toen exact dit mij overkwam, en ik weet ook nog hoe ik me voelde toen ik het slechte nieuws te horen kreeg..
Het heeft me gelukkig geen 2200 euro gekost.. (@Luco: poe hee, daar wordt je ook niet vrolijk van

)
nee, uiteindelijk nog geen 700 euro. Ben behoorlijk gematst door die garage. Dus zo kan het ook, misschien iemand van hier die kan en wil helpen? Zijn we toch met z'n allen clubgenoten voor, niet waar?
Reden dat de garage mij gematst heeft, is omdat de vorige eigenaar kennelijk het vervangen van de spanrollen e.d. niet nodig vond, en toen ik de auto dus kocht die garage er niks aan heeft gedaan. Ik heb er zelf ook niet naar gevraagd ofzo, wist *toen* niet eens dat het op zo'n simpele manier ineens gebeurd kon zijn met je rijplezier (was hier nog niet actief), en m'n pa, tja die had het kunnen weten maar heeft er destijds niet bij stilgestaan ofzo.
Met 65.000 km op de riem verwacht je het ook nog niet natuurlijk
Maar in mijn geval is het netjes opgelost, want eigenlijk hadden ze de auto moeten afleveren met een nieuwe distributieriem, er komen er naderhand genoeg mee terug waarbij de boel kapot is gelopen en dan kost het ze uiteindelijk vaak toch weer geld...
je moet trouwens ook even goed rond vragen bij de diverse garages, want bedrijf A kan wel 2x zo duur zijn met het herstellen als bedrijf B
dus ik zou ff een second opinion ergens vragen, en een third opinion ergens anders.
ik wens je er veel sterkte/succes mee, en hoop voor je dat het geen 2000 pleuro gaat kosten