'K heb hezelfde gehad als jou,je ziet de waarde van je auto in 2 jaar tijd halveren,maar je hebt weinig keus, blijven rijden,of wegdoen voor een shit-prijs..........
'K heb hezelfde gehad als jou,je ziet de waarde van je auto in 2 jaar tijd halveren,maar je hebt weinig keus, blijven rijden,of wegdoen voor een shit-prijs..........
met gt's is het niet anders, als je kijkt wat wij daar al in hebben gestoken, voor dat geld hadden we ook een nieuwe auto kunnen kopen
Ja ja, ik weet het. Heb het allemaal met verbazing aan zitten kijken. Maar ja, hier is al zo vaak over gediscusseerd en de prijzen gaan er helaas niet door omhoog.
Het is dat ik niet van lenen houd, anders had ik de Williams weggezet en een Rallye erbij gekocht. Lenen houdt tenslotte maandelijkse aflossing in en dan moet er ook nog geld overblijven voor onderhoud en dergelijke.
LotuzClioWilliams schreef:Ja ja, ik weet het. Heb het allemaal met verbazing aan zitten kijken. Maar ja, hier is al zo vaak over gediscusseerd en de prijzen gaan er helaas niet door omhoog.
Het is dat ik niet van lenen houd, anders had ik de Williams weggezet en een Rallye erbij gekocht. Lenen houdt tenslotte maandelijkse aflossing in en dan moet er ook nog geld overblijven voor onderhoud en dergelijke.
lenen is echt geen optie
heel misschien weet ik van de week meer of anders de 28e
als ik gewoon genoeg werk hou dan komt er gewoon een auto bij die 900 kilo mag trekken
LotuzClioWilliams schreef:Ja ja, ik weet het. Heb het allemaal met verbazing aan zitten kijken. Maar ja, hier is al zo vaak over gediscusseerd en de prijzen gaan er helaas niet door omhoog.
lenen is echt geen optie
heel misschien weet ik van de week meer of anders de 28e
als ik gewoon genoeg werk hou dan komt er gewoon een auto bij die 900 kilo mag trekken
De huidige wielen gaan verkocht worden. Er komen volledig herstelde wielen voor terug en daar weet je wel aardig de waarde van, dus dan kun je ook bepalen hoeveel er van de prijs afgaat. Als je echt interesse hebt, dan kunnen we concrete bedragen gaan noemen, maar dan discreet en niet op het forum.
Hij wordt op 7 april APK gekeurd, dus ik verwacht niet dat voor die datum al een definitieve verkoop heeft plaatsgevonden. Ik heb dan wel alle vertrouwen in dat er niets bijzonders aan het licht zal komen, maar ik verwacht dat een potentiële koper nog wel even voor de zekerheid de uitslag zal afwachten. Dus ik heb geen haast en ik denk potentiële kopers ook niet zo.
ik hed de mijne vorig jaar ook een tijdje te koop gehad en je krijgt echt weinig serieuze reacties. Helaas! Toen heb ik besloten hem te houden en ik denk dat de prijzen wel constanter gaan worden.