De Williams van LotuzClioWilliams

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

Florus schreef:Willy's zijn niks waard........

Willy's zijn niks waard.........

Willy's zijn niks waard......................

Nénenenehe.......... :lol: :pompom2:
:D toch zou ik hem wel bij de verzameling willen hebben hoor, komt alleen slecht uit nu :@
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
LotuzClioWilliams

De velgen heb je al, dus die kan ik dan weer los verkopen. :p
Florus

LotuzClioWilliams schreef:Is dit payback time, Florus? [img]http://smile.smilies.nl/1562.gif[/img]
'K heb hezelfde gehad als jou,je ziet de waarde van je auto in 2 jaar tijd halveren,maar je hebt weinig keus, blijven rijden,of wegdoen voor een shit-prijs.......... (N)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Florus schreef:
LotuzClioWilliams schreef:Is dit payback time, Florus? [img]http://smile.smilies.nl/1562.gif[/img]
'K heb hezelfde gehad als jou,je ziet de waarde van je auto in 2 jaar tijd halveren,maar je hebt weinig keus, blijven rijden,of wegdoen voor een shit-prijs.......... (N)
met gt's is het niet anders, als je kijkt wat wij daar al in hebben gestoken, voor dat geld hadden we ook een nieuwe auto kunnen kopen :@
LotuzClioWilliams

Ja ja, ik weet het. Heb het allemaal met verbazing aan zitten kijken. Maar ja, hier is al zo vaak over gediscusseerd en de prijzen gaan er helaas niet door omhoog. :nee:

Het is dat ik niet van lenen houd, anders had ik de Williams weggezet en een Rallye erbij gekocht. Lenen houdt tenslotte maandelijkse aflossing in en dan moet er ook nog geld overblijven voor onderhoud en dergelijke.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

LotuzClioWilliams schreef:Ja ja, ik weet het. Heb het allemaal met verbazing aan zitten kijken. Maar ja, hier is al zo vaak over gediscusseerd en de prijzen gaan er helaas niet door omhoog. :nee:

Het is dat ik niet van lenen houd, anders had ik de Williams weggezet en een Rallye erbij gekocht. Lenen houdt tenslotte maandelijkse aflossing in en dan moet er ook nog geld overblijven voor onderhoud en dergelijke.
lenen is echt geen optie
heel misschien weet ik van de week meer of anders de 28e
als ik gewoon genoeg werk hou dan komt er gewoon een auto bij die 900 kilo mag trekken :lol:

T21
T21 Quadra
Williams
mmmmmmmm moeilijk (Y)
LotuzClioWilliams

Een Williams met een trekhaak! [img]http://www.peugeotgticlub.nl/images/smiles/icon_eek.gif[/img]
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

LotuzClioWilliams schreef:Een Williams met een trekhaak! [img]http://www.peugeotgticlub.nl/images/smiles/icon_eek.gif[/img]
ik heb ook een alpine met een trekhaak, dus???
ja kan geen twee aanhangers achter de patrol hangen, maar trekhaak zal weinig gebruikt worden hoor :D
Ferdy
Über-Spammer

Luco/Alpine-racer schreef:
LotuzClioWilliams schreef:Ja ja, ik weet het. Heb het allemaal met verbazing aan zitten kijken. Maar ja, hier is al zo vaak over gediscusseerd en de prijzen gaan er helaas niet door omhoog. :nee:

lenen is echt geen optie
heel misschien weet ik van de week meer of anders de 28e
als ik gewoon genoeg werk hou dan komt er gewoon een auto bij die 900 kilo mag trekken :lol:

T21
T21 Quadra
Williams
mmmmmmmm moeilijk (Y)
wel een rijdende deze keer ? ;)
LotuzClioWilliams

Luco/Alpine-racer schreef: ja kan geen twee aanhangers achter de patrol hangen, maar trekhaak zal weinig gebruikt worden hoor :D
Als een trein het kan, dan een Patrol het vast ook wel. Maar da's een hele andere discussie en past niet hier in deze topic thuis. 8)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

LotuzClioWilliams schreef:
Luco/Alpine-racer schreef: ja kan geen twee aanhangers achter de patrol hangen, maar trekhaak zal weinig gebruikt worden hoor :D
Als een trein het kan, dan een Patrol het vast ook wel. Maar da's een hele andere discussie en past niet hier in deze topic thuis. 8)
ja het mag niet
on topic
wat gaat er van je prijs af als je hem zonder willie wielen verkoopt?

@ferdy act :bang:
LotuzClioWilliams

Je bedoelt als jij vier wielen meeneemt en ze hier onder de Williams monteert om ermee weg te kunnen rijden?
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

LotuzClioWilliams schreef:Je bedoelt als jij vier wielen meeneemt en ze hier onder de Williams monteert om ermee weg te kunnen rijden?
ja bv of met de huidige wielen, weet niet wat voor eronder liggen nu
LotuzClioWilliams

De huidige wielen gaan verkocht worden. Er komen volledig herstelde wielen voor terug en daar weet je wel aardig de waarde van, dus dan kun je ook bepalen hoeveel er van de prijs afgaat. Als je echt interesse hebt, dan kunnen we concrete bedragen gaan noemen, maar dan discreet en niet op het forum.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

wacht niet op mij, voor de 28e weet ik waarschijnlijk nog niks
zodra ik wat weet stuur ik je een pm (Y)
LotuzClioWilliams

Hij wordt op 7 april APK gekeurd, dus ik verwacht niet dat voor die datum al een definitieve verkoop heeft plaatsgevonden. Ik heb dan wel alle vertrouwen in dat er niets bijzonders aan het licht zal komen, maar ik verwacht dat een potentiële koper nog wel even voor de zekerheid de uitslag zal afwachten. Dus ik heb geen haast en ik denk potentiële kopers ook niet zo.
Strijder

Florus schreef:
Ik hou hem lekker :D
Tom
Moderator
Car: MB

ik hed de mijne vorig jaar ook een tijdje te koop gehad en je krijgt echt weinig serieuze reacties. Helaas! Toen heb ik besloten hem te houden en ik denk dat de prijzen wel constanter gaan worden.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
LotuzClioWilliams

Ach ja, één serieuze reactie kan voldoende zijn. :)
Steven
Car: M536

Tsss ik word niet eens serieus genomen :~
LotuzClioWilliams

:lol:

Nee, ik kan je nu niet meer serieus nemen. Verandert wel vrij snel als je 6000 op tafel legt, hoor. Dan word ik ook ineens bloedserieus. ;)
Steven
Car: M536

Als je ergens terugleest heb ik nog een relatief serieus bod gedaan als je het doorteld, maar helaas pindakaas nu hoeft het niet meer hoor :p
PatrickG

hahahahaha

Ik denk ook dat nu het slechtste moment is om hem weg te doen.
Mensen begrijpen het niet en roepen:

6000 voor een clio uit 93??? !!!!!!!!!!!!!!
Maar dat zijn meestal de domme (*censuur*)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

kut een willie mag ook maar 800 kilo trekken :@ :@
Tom
Moderator
Car: MB

die auto's zijn om lekker mee WEG TE TREKKEN niet om schroot MEE TE TREKKEN
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
LotuzClioWilliams

:lol:
PatrickG

:worship:
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Tom schreef:die auto's zijn om lekker mee WEG TE TREKKEN niet om schroot MEE TE TREKKEN
:bang:
LotuzClioWilliams

hallo ik u autto kopen maar ik heb geen nummer van u wilt mijn bellen mijn nummer is 06xxxxxxxxdag
Wat moet je hier nu mee? Zo ben ik ook al eens door m'n zwager in de maling genomen. |: :lol:
Erik (Schepjes)
Contacteer:

Joh gewoon bellen,

waar ben je bang voor? :p
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

LotuzClioWilliams schreef:
hallo ik u autto kopen maar ik heb geen nummer van u wilt mijn bellen mijn nummer is 06xxxxxxxxdag
Wat moet je hier nu mee? Zo ben ik ook al eens door m'n zwager in de maling genomen. |: :lol:
ja e als het je zwager weer is zet je dat 06 nummer er gewoo helemaal op en dan gaan wij hem allemaal 20 keer per dag bellen :worship: :worship: :worship:
LotuzClioWilliams

Was het m'n zwager maar. Helaas kan hij niet meer zulke geintjes met me uithalen. (dec 2004 †)

Maar goed, zouden jullie reageren op zo'n mailtje waarin niet eens om een prijs gevraagd wordt? :~
Erik (Schepjes)
Contacteer:

waarom niet?
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

LotuzClioWilliams schreef:Was het m'n zwager maar. Helaas kan hij niet meer zulke geintjes met me uithalen. (dec 2004 †)

Maar goed, zouden jullie reageren op zo'n mailtje waarin niet eens om een prijs gevraagd wordt? :~
sorry wist ik niet

ja gewoon bellen en is het een geintje of wat ook, gewoon dat nummer hier neergooien :p
LotuzClioWilliams

Luco/Alpine-racer schreef:
LotuzClioWilliams schreef:Was het m'n zwager maar. Helaas kan hij niet meer zulke geintjes met me uithalen. (dec 2004 †)
sorry wist ik niet
Geeft niks.
Luco/Alpine-racer schreef:ja gewoon bellen en is het een geintje of wat ook, gewoon dat nummer hier neergooien :p
>-)
Plaats reactie