in mijn clio had ik eerst ook een JVC, maar die wou nogal eens overslaan..had met de hellingshoek van de radio te maken volgens mij..daarna een pioneer en die werkt perfect! (al zit ik er stiekem aan te denken deze weg t doen voor een alpine )
Paul1916v schreef:in mijn clio had ik eerst ook een JVC, maar die wou nogal eens overslaan..had met de hellingshoek van de radio te maken volgens mij..daarna een pioneer en die werkt perfect! (al zit ik er stiekem aan te denken deze weg t doen voor een alpine )
Rob (voorheen Clio 16v nu Honda Prelude) had dat opgelost door het verwarmingspaneel en de radio van plaats te verwisselen zodat de radio horizontaal gemonteerd zat. Ik zelf heb een JVC radio/cassettedeck met losse CD wisselaar. Slaat ook nooit over. De CD wisselaar ligt namelijk al tijdenlang hier binnen in plaats van in de auto.
als je niet wilt dat je radio overslaat zou ik voor pioneer gaan, bijvoorbeeld de deh-30mp deze heb ik zelf en vind het echt een superapparaat, je kan hem al voor 149,- vinden op inet.
madtraxx schreef:als je niet wilt dat je radio overslaat zou ik voor pioneer gaan, bijvoorbeeld de deh-30mp deze heb ik zelf en vind het echt een superapparaat, je kan hem al voor 149,- vinden op inet.
niet zo lomp over de drempel rijden wil ook wel helpen heb ook jvc in de clio, maar slaat maar heel weinig over, alleen bij flinke schok (flinke kuil in de weg met x snelheid), maarja dat wil ik me auto zowiezo niet aandoen
Heb inmiddels een aardig lijstje van Jacco gekregen...jacco dank u Ik zal er vanavond eens een blik op werpen
En dat overslaan...ik HAD dus een pioneer maar die heeft in zijn carriere bij mij in de auto('s) maar 1x overgeslagen... En als je als een dolle stier door een kuil rijdt is er natuurlijk best een kans dat ie overslaat ja
reed je trouwens gister rond half 9/9 uur door de tunnel onder station naar st anna? zat 2 auto's achter een zwarte clio, kon de clio alleen niet bijhouden door overige verkeer
-Marieke- schreef:Heb inmiddels een aardig lijstje van Jacco gekregen...jacco dank u Ik zal er vanavond eens een blik op werpen
En dat overslaan...ik HAD dus een pioneer maar die heeft in zijn carriere bij mij in de auto('s) maar 1x overgeslagen... En als je als een dolle stier door een kuil rijdt is er natuurlijk best een kans dat ie overslaat ja
Ik heb een Kenwood in mijn twingo gehad... en dat was echt drama (kdc-w4031) die sloeg om de haverklap over.... daar werd ik echt gek van. Nu ik een Pioneer heb kan ik alle hobbels en rottekinderkopweggetjes (leuk voor galgje) probleemloos nemen....
+Clio16v+ schreef:reed je trouwens gister rond half 9/9 uur door de tunnel onder station naar st anna? zat 2 auto's achter een zwarte clio, kon de clio alleen niet bijhouden door overige verkeer
welk type autoradio van pioneer had je?
Yeah right...door het overige verkeer hè... Als ik me niet vergis is dat een twee baans weg hahaha (grapje Paul) Maar nee ik was 't nie...
Iemand heeft nu de DEH 1500R en is er hopelijk heel blij mee Ik had 'm
+Clio16v+ schreef:reed je trouwens gister rond half 9/9 uur door de tunnel onder station naar st anna? zat 2 auto's achter een zwarte clio, kon de clio alleen niet bijhouden door overige verkeer
welk type autoradio van pioneer had je?
Yeah right...door het overige verkeer hè... Als ik me niet vergis is dat een twee baans weg hahaha (grapje Paul) Maar nee ik was 't nie...
Iemand heeft nu de DEH 1500R en is er hopelijk heel blij mee Ik had 'm