Beetje rare vraag, ik liep de hele tijd rond, ik zat aan het eind bij de racesimulator te begeleiden. Ennuh, ik heb je met de baccara naar binnen geleid en je een sticker gegeven
zal de mijne ook ff sturen anyways wie had die vage actie nog gezien op de weg achter het terrein? ging een kleine stoet ergens naartoe, ging er een megane ineens vet op de remmen en het twingotje erachter dus ook en die stond echt nog geen centimeter voor de megane stil die bestuurder van die twingo uitstappe en die gast uit die megane had nix door
1nsane schreef:zal de mijne ook ff sturen anyways wie had die vage actie nog gezien op de weg achter het terrein? ging een kleine stoet ergens naartoe, ging er een megane ineens vet op de remmen en het twingotje erachter dus ook en die stond echt nog geen centimeter voor de megane stil die bestuurder van die twingo uitstappe en die gast uit die megane had nix door
Dat heb ik gezien, zal ik verklappen dat ze op 2 verschillende rijbanen reden?
Ik weet niet of iemand die klap had gehoord redelijk aan het begin van de meeting? Maar dr was een Alto op een Clio geklapt. Die zag ik later staan toen ik naar een geldautomaat reed...(Clio was gewoon een standaard 1.2 niet iemand van de club)
1nsane schreef:zal de mijne ook ff sturen anyways wie had die vage actie nog gezien op de weg achter het terrein? ging een kleine stoet ergens naartoe, ging er een megane ineens vet op de remmen en het twingotje erachter dus ook en die stond echt nog geen centimeter voor de megane stil die bestuurder van die twingo uitstappe en die gast uit die megane had nix door
Dat heb ik gezien, zal ik verklappen dat ze op 2 verschillende rijbanen reden?
Ik snap het nut er niet echt van want volgens mij pakt de bumper nog steeds meer stenen, en volgens mij is hij er pas opgezet toen de auto er al stond (dus is er niet meer gereden )
Paul1916v schreef:sja als aan de andere kant nou zo'n zelfde deuk had gezeten was het mooier geweest..
stuur maar een bmw langs
offtopic
net bij de schadehersteller geweest voor de voorkant, hij lachte bijna zijn lul uit zijn broek
wordt totall verklaard en zal dan denk ik 300 euro krijgen