erg netjes
komt ie hierdoor nog lager te liggen ?

Tis iig geen originele kleurcode van renault. Ding is compleet overgespoten voordat de vorige eigenaar hem kocht. In een onbekende kleur.Remon-CL10 schreef:Welke kleurcode is je auto eigenlijk??? Misschien dat ik anders wel interesse heb ik je achterklep (als je die nog hebt)
ja, nou ja...een plein vol ruimte, 6 parkeerplekken altijd beschikbaar, 1tje bezet door mijn Clio. Uitzicht is er ook niet naar om nou zeggen dat mijn clio dat verpest, dus zo gezien vind ik t onzin dat er over geklaagd is, maar goed. Er is geen hond die er last van heeft. Kennen we ook wel gaan bellen over dei verkaaide Fiat Panda die voor ons huis staat van de buurjongen. Moet hij m maar netjes in een vak zetten...Ferdy schreef:tja, was te verwachten natuurlijk dat dat volk daar ging zeiken
van t contactslot zekerHaas schreef:yeps, nu staatie binnen... Zondag niet veel te doen geloof ik, dus denk dat ik maar weer eens een sleutel ter hand ga nemen.
Haas schreef:dus denk dat ik maar weer eens een sleutel ter hand ga nemen.
zeker wel bellen!Haas schreef: 0800-0884 toch?
waar is dat dan?Rianne RT schreef:Van je buren moet je het hebben...![]()
Gelukkig heeft niet iedereen zulke buren... waarbij ik vooral doel op mensen die al 8 maanden (niet overdreven) dag in dag uit een renault 19 1.7 turbo, incl. losse onderdelen, loshangende bumpers en andere bijbehorende rotzooi, voor hun huis op staat hebben staan. Waar helemaal niet meer aan wordt geklust...![]()
Succes met je project verder...