Toevallig nog iemand van RTC gisteren nog in Axel geweest? Het lijkt me sterk, maar het zou altijd wel kunnen he
Het was een grijze GTT, kenteken weet ik nie want de wagen was te ver weg om dat te kunnen zien
vanmiddag in Drachten een gifgroene Mégane Coupé met donkergrijze velgen, heel apart gezicht.. verder bij mij in de straat een 5deurs blauwe 19 16V ph2 van Arthur en een groene 3deurs 19 1.8 van Chris
vanmiddag +- 14.30 uur, maasvlakte een dikke BMW die te kampen had met een golfie en achter die 2 auto's een blauwe 5 gtt,(eigenaar Casper) K-tec uitgevoerd, die de 2 auto's een beetje opjaagde
gister in heerlen een rode clio 16v met kenteken SN-LT-99 stond vlak bij het centrum. en vandaag een zwarte clio 16v met williams velgen bij driebond in groningen.
bedenk me nu ineens dat ik gisteren een groene clio 16v heb zien staan op de Groot Hertoginnelaan in Den Haag Nabij kruising met Valeriusstraat. Volgens mij geen RTC kenmerken
Gisteren om half vijf in hengelo ov een gtt williams blauw goude velgen cobra kuipstoelen zag er leuk uit moest alleen nodig een keer gewassen worden! trouwens de kenteken was HN-RJ-89!
dechazell schreef:Gisteren om half vijf in hengelo ov een gtt williams blauw goude velgen cobra kuipstoelen zag er leuk uit moest alleen nodig een keer gewassen worden! trouwens de kenteken was HN-RJ-89!
Toevallig een special paint leeuw op de motorkap gezien?
Vandaag in Assen bij het verkeerslicht naast een zilveren Clio V6 gestaan.
Nurburgringsticker achterop en een plaatje van de vrijwillige brandweer.
Mooie auto, vrouw van begin dertig achter het stuur.
Vandaag op parkeerterrein ZB Sligro Amsterdam( nieuwe tent) een mooie Clio RS in de kleur grijs, mooie LM velgen, met kenteken 63-HN-TH...alleen de cijfertjes en kleur voertuig verschilden met die van mij........ .
Nu weer ontopic, althans... Een beetje
Er wordt op dit moment een 5GT gerestaureerd in de buurt van Leerdam, het schijnt een parelmoerkleurige te zijn uit Utrecht...
vandaag in Hellevoetsluis 5 gtt, nog nooit zien rijden. K-tec achterbumper, dimma uitbouw. Flip flop gespoten, we reden elkaar te gemoet, en heb niet eens erg gehad om naar de kenteken platen te kijken. Wel gaaf karretje.