ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
PaulM

Haas schreef:zit ik net in clio16V van paul rustig op t groene licht te wachten... Komt er een grijze Sub Impreza GTT naast me staan.... Hij ff duimpje op, ik ook uiteraard :)
Toen hij btje begon te sissen met zijn valveje, maar ff raam opengedaan en gezegd dat t mijn auto niet was. Hij lachen... :lol:
Maar donders, dat geluid van een gtt is zo lekker :kwijl: Hij wilde m wel ff vol opentrekken voor me aangezien ik zei dat ik een gtt blok in mijn clio aant bouwen was.. :worship:
netjes van je haas :)

wat vind je nou mooier, de diepe brom of de sis ;)
frank_williams

Net na maanden stilstaan de Clio eens kunnen uitlaten. Op de snelweg kwam ik een Audi TT tegen met dubbele pijp waar ik een tijd ben achter blijven plakken. Tussensprintes van 80 naar 150 gingen wel lekker zo op z'n bumper.
Daarna nog een dikke Mercedes, laag, plat, //AMG maar die was een maatje te groot :lol:
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

zelfs een GTT is een maatje te groot voor een williewappieclio

en frank geen misbruik maken en editten he :p :beer: :p
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Arno17
Car: Captur EDC130 Intens

Zonet even met een sjonnie BMW( bleek een 325i uit 1993 te zijn), eerst met een tering gang voorbij stuiven op het Rottepolderplein, via de verkeerde baan, ik er achter aan, op de bumper en hij vol remmen...........de zeikerd.......waarom doen die mensen dat toch?? :p

Daarna op de N205 even wachten tot hij er naast kwam en er voorbij, ik weer er achter aan en hij niet van me weg kunnen lopen..........tot 150 vond ik het genoeg, rechte stuk daarna willen ze nog wel eens laseren....

BMW met dikke uitlaat en de 6 cilinders plofden zowat, vieze bagger uit zijn pijpje.....de stoplicht sprint ging de mist in omdat hij afsloeg... (N)
-jacco-
Über-Spammer

BMW rijders zijn slechte verliezers :wink:
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Arno17

Jacco Osté schreef:BMW rijders zijn slechte verliezers :wink:
Dat moet haast wel want van de week ook al aan de stok met zo'n sukkel, 3serie en nieuwer model.......die mensen denken dat alleen een BMW hard kan. :lol: .......en dat het woordje Sport op de 3e deur alleen maar "badgetuning" is.
-jacco-
Über-Spammer

Arno17 schreef:
Jacco Osté schreef:BMW rijders zijn slechte verliezers :wink:
Dat moet haast wel want van de week ook al aan de stok met zo'n sukkel, 3serie en nieuwer model.......die mensen denken dat alleen een BMW hard kan. :lol: .......en dat het woordje Sport op de 3e deur alleen maar "badgetuning" is.
Ach, zolang je geen pistool naar je hoofd krijgt is het goed :wink:
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Arno17

Ja dat klopt, maar gooien mogen ze hem wel..... :p
willow

Luco/Alpine-racer schreef:zelfs een GTT is een maatje te groot voor een williewappieclio

en frank geen misbruik maken en editten he :p :beer: :p
maar zo'n koektrommel weegt ook bijna nix :lol:
Haas
Car: Megane RS

+Clio16v+ schreef:
Haas schreef:zit ik net in clio16V van paul rustig op t groene licht te wachten... Komt er een grijze Sub Impreza GTT naast me staan.... Hij ff duimpje op, ik ook uiteraard :)
Toen hij btje begon te sissen met zijn valveje, maar ff raam opengedaan en gezegd dat t mijn auto niet was. Hij lachen... :lol:
Maar donders, dat geluid van een gtt is zo lekker :kwijl: Hij wilde m wel ff vol opentrekken voor me aangezien ik zei dat ik een gtt blok in mijn clio aant bouwen was.. :worship:
netjes van je haas :)

wat vind je nou mooier, de diepe brom of de sis ;)
doe mij maar beiden :D Brul en sis :P
Tom
Moderator
Car: MB

er gaat niets boven cubic-inches :D
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Haas
Car: Megane RS

ook weer waar, maar van 1.4 naar 1.4T zal ik toch ook wel leuk vinden :D
Ivo
Über-Spammer

Zo en nu ff wat anders......,

Vanavond was ik lekker relaxed in mn nwe tuut op stap samen met Ronnie toen we uitgedaagd werden door een BMW 325i E30.....hmm eff gas geven maar.... :sad:

Clio 16v Coupe - BMW 325i E30

:nee: dat gaan we niet redden...., echt naar als je dik in je toeren zit, en alleen maar zo'n stinkende 6 cilinder bij je weg ziet rijden :p

ff later weer die vervelende 325i, maar daarnaast nog een R 5 GTT PH II, en daar stond ik weer naast (waren trouwens 2 banen..)

Ging redelijk gelijk, tot die BMW er voorbij wam einde 2, en in 3 vloog er ineens een GTT langszij :worship:

.....al met al ben ik aardig vernedert vanavond :Z
Florus

~O> :D

En toch moet ik eens aan een grotere turbo,had veel te veel moeite met die BWM :wink:
Ivo
Über-Spammer

:wink:
Arno17

Florus schreef:~O> :D

En toch moet ik eens aan een grotere turbo,had veel te veel moeite met die BWM :wink:
Waarom, het feit dat je hem voorblijft of inhaalt is toch genoeg......eerst blij maken en dan op zijn Chad Hedricks er vandoor gaan... :p
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Arno17 schreef:
Florus schreef:~O> :D

Waarom, het feit dat je hem voorblijft of inhaalt is toch genoeg......eerst blij maken en dan op zijn Chad Hedricks er vandoor gaan... :p
Ja maar dat deed ie niet :D hij kwam goed bij maar er niet voorbij.
ik moet wel zeggen dat we rond de 200 km/p zaten en de stoplichten (N11 )kwamen eraan ...dus misschien liet ie zijn gas al los .....ik schakelde net naar zijn 5 :p

Maar snel is ie wel de 5 van florus ......dat ouwe gebakkie van mij ( de clio dus )die heeft zijn beste tijd gehad .... :lol: jammer joh BMW POWER :worship: :wink: :wink: :wink: :wink:
Florus

Ferdy
Über-Spammer

dag florus :)
Florus

:bye: :bye: .............. :lol:
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

wel een lekker geluidje trouwens! (Y)
Robke
Car: Lexus IS250

Wel opvallend dat Steven daar ook al elke keer als tweede weg was. :D
Dat was ook al zo toen ik een aantal stoplichtsprintjes tegen hem had gereden. :lol:
Steven
Car: M536

Hehe jah klinkt zwak, maar ik liet Florus telkens starten.
Maarja gelooft vast niemand en ik ben ook gek dat ik erop inga :lol:
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

beetje traag florus :lol: :lol: :lol:
die van steven is wel snel ja :D
Florus

Die van mij rijdt i.i.g. :beer:
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Florus schreef:Die van mij rijdt i.i.g. :beer:
(Y) (Y) :lol: :lol:
PatrickG

Netjes steven :D
Snelle jelle in zn gtt
kingpin
Contacteer:

Denk wat gebeurd me nu vanmorgen ...
Wordt ik me daar toch ff bijgehouden door een A4 (dacht ik) ...
Bleek het een S4 te zijn, tja 4 wiel aangedreven met dit weer :) is toch wel een voordeel.
Tot de 100 met dit weer ging het gelijk op, hield het daarna voor gezien is me iets te link.
white gtt power

R5 GTT vs Opel astra GSI 16v
0-100: 1-0
40-120: 1-0
90-200+: 1-0

ff babbeltje geslaan, auto was van 93' , 185000 op teller.was de 110kw versie met open pijp en remus einddemper. wat een geluid ik naast me hoorde , damn die gsi'tjes kunnen brullen :) hij zat met twee en ik alleen en ik weet natuurlijk niet of zijn tank vol of leeg was, ik zat allesinds bijna op reserve.
ik zit op standaard druk voorlopig, maar ik moet zeggen, in deze omstandigheden had de gsi geen kans tegen men GTT. ook in de hernemingen kwam hij duidelijk wat tekort.
Leon
Contacteer:

netjes (Y)
Heerlijk weer een franse auto
white gtt power

ja zeker netjes, maar nu iets anders, ik heb gisterenavond men 15 ers geplaatst met 195/45/15 bandjes en ik vond men auto direct al wat luier aavoelen dan met de 13' magnesiums.
juist op expressweg richting thuis vol op het gas , ik moest afremmen tot 90 voor de flitsen, komt er een beemer in men kont hangen, ik kreeg em niet uit men gat, beter nog , ik schakel naar vijfde en hij haalde me in. 320d stond achterop, vorig model 3 reeks. toen in de 4 ernaast, maar ik had geen verhaal, trok vlotjes van me weg.
dit weekend toch de druk maar eens verhogen want dit soort zaken tergen me :( :D
Sander2

white gtt power schreef:ja zeker netjes, maar nu iets anders, ik heb gisterenavond men 15 ers geplaatst met 195/45/15 bandjes en ik vond men auto direct al wat luier aavoelen dan met de 13' magnesiums.
juist op expressweg richting thuis vol op het gas , ik moest afremmen tot 90 voor de flitsen, komt er een beemer in men kont hangen, ik kreeg em niet uit men gat, beter nog , ik schakel naar vijfde en hij haalde me in. 320d stond achterop, vorig model 3 reeks. toen in de 4 ernaast, maar ik had geen verhaal, trok vlotjes van me weg.
dit weekend toch de druk maar eens verhogen want dit soort zaken tergen me :( :D
Tja een tussen sprintje met een 320d wil natuurlijk best wel. Helemaal als die een ander chippie heeft...
Ivo
Über-Spammer

Sander2 schreef:
white gtt power schreef:ja zeker netjes, maar nu iets anders, ik heb gisterenavond men 15 ers geplaatst met 195/45/15 bandjes en ik vond men auto direct al wat luier aavoelen dan met de 13' magnesiums.
Tja een tussen sprintje met een 320d wil natuurlijk best wel. Helemaal als die een ander chippie heeft...
Ow als je die al niet bij houd is je GT echt niet zo enorm snel als je ons wil laten geloven.... :lol:
Vorig model 320d (e46) heeft 150 pk, het huidige model (e90) heeft er alweer 163 :p
De huidige 320d loopt 223 km/u top, en doet 8,3 tellen naar de 100 :wink:
white gtt power

ik zit op 0.68 bar druk.
en ik kon em niet houden bij tssacceleraties. hij trok juist even hard van me weg als de TT 180 pk deed, ik weet niet wat voor een 320d het was, maar hij ging allesinds hard, zeker zo hard als een TT in tsssprintjes van 90-180. men vriend die naaste me zat beweerde dat het 330d was dat erop stond, maar volgens mij kon dat niet want hij zag er te gewoon uit, is een 330d niet wat specialer qua uitzicht? ik heb niet zo zitten gapen op zijn kont want bij die snelheden hou ik graag me ogen op de baan.
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

white gtt power schreef:R5 GTT vs Opel astra GSI 16v
0-100: 1-0
40-120: 1-0
90-200+: 1-0

ff babbeltje geslaan, auto was van 93' , 185000 op teller.was de 110kw versie met open pijp en remus einddemper. wat een geluid ik naast me hoorde , damn die gsi'tjes kunnen brullen :) hij zat met twee en ik alleen en ik weet natuurlijk niet of zijn tank vol of leeg was, ik zat allesinds bijna op reserve.
ik zit op standaard druk voorlopig, maar ik moet zeggen, in deze omstandigheden had de gsi geen kans tegen men GTT. ook in de hernemingen kwam hij duidelijk wat tekort.
(Y) :worship:
Gesloten