en nu maar hopen dat het gaat sneeuwen

en de rest ook even zo laag maken,
dus skirts enzo

staat netjes
heb hier nog wat zwart gaas liggen, maar of het genoeg is...
en de gezelligheid-Marieke- schreef:Graag gedaanPaul1916v schreef:@Frits (en de rest): megabedankt voor de hulp!!![]()
![]()
![]()
Onder een clio is iet nog veel makkelijker te monteren.... Maar dat doe je maar mooi zelfHaas schreef:jazekers+Clio16v+ schreef:ziet er wel bruut uit![]()
kan die ook onder een clio?
Neee! niet doen, blijft niets dan zooi achterhangen. Zo is het mooierPaul1916v schreef:heb niet veel nodig als t goed is..maar nog ff denken of ik t er wel achter wil
past wel bij de bestuurderXabre schreef:beetje sjonnie die lip![]()
moet je eens zoeken naar een lichtblauwe 19 ph 2 5 deursPaul1916v schreef:op een 19 heb ik t nog niet gezien, alleen op een foto uit duitsland..
verder hebben bijna alle 19's er een lagunalip onder zitten, dus wou deze eerste proberen
[img]http://data.team1916v.com/meeting210903/16v002.jpg[/img]edwin19 schreef:moet je eens zoeken naar een lichtblauwe 19 ph 2 5 deursPaul1916v schreef:op een 19 heb ik t nog niet gezien, alleen op een foto uit duitsland..
verder hebben bijna alle 19's er een lagunalip onder zitten, dus wou deze eerste proberen
zon cupralip is wel mooi, maar wel in combi met sideskirts enz. vind hem nu ook al mooi (me bakkie) dus ik zie wel wat er nog aan gaat gebeurenFrits schreef:Onder een clio is iet nog veel makkelijker te monteren.... Maar dat doe je maar mooi zelfHaas schreef:jazekers+Clio16v+ schreef:ziet er wel bruut uit![]()
kan die ook onder een clio?