Volgens mij heeft iedere fase 2 16v dat interieur met die bekleding.
Ik vraag me eerlijk gezegd af wat een Grand Prix nu zo bijzonder maakt t.o.v. een gewone fase 2 16v eigenlijk. Maar dat is een discussie die beter in het ACT gevoerd kan worden.
Zo bijzonder is een Grand Prix helemaal niet, joh. Gewoon een blauwe fase 2 16v met een nummertje op het dashboard. [img]http://smile.smilies.nl/1562.gif[/img]
+Clio16v+ schreef:nee de dempers zijn nog hetzelfde. als die op zijn hang ik er wel nieuwe in . ik vind uitzicht op me wagentje niet verkeerd hoor maar daar verschillen de meningen over...
hijs nu 3cm verlaagt, niet zo'n lowrider als haas iig :P:P
bedoel je nou niet die rooie kamper clio die van jochem de haas is geweest??
+Clio16v+ schreef:nee de dempers zijn nog hetzelfde. als die op zijn hang ik er wel nieuwe in . ik vind uitzicht op me wagentje niet verkeerd hoor maar daar verschillen de meningen over...
hijs nu 3cm verlaagt, niet zo'n lowrider als haas iig :P:P
bedoel je nou niet die rooie kamper clio die van jochem de haas is geweest??
als mijn auto stationair loopt, en hij staat in de vrij, dan hoor ik zachtjes een continue:
gggrrrrrbllllllllgggggmmmblbllm
geluid (dit is best zacht en hoor je als je goed luistert). Als ik vervolgens alleen de koppeling intrap is het weg, laat ik de koppeling weer los is het continue geluid weer terug. Wat kan dit zijn? Recent is een nieuwe koppelingsset en druklager en revisie bak erin gehangen. Verder rijdt ie goed.
robert schreef:vaak is het tikkend geluid een licht ratelend/rammelend/geraas geluid. Dat komt dan door de speling tussen de tandwielen. Is normaal.
Maaarr als je motor wat onregelmatig stationair loopt dan rammelt de speling van de ene naar de andere kant. Dat hoor je. Als je de koppeling intrapt staan de assen stil, duzz valt er ook nix meer te rammelen.
Voor de zekerheid: check effe je oliepeil van de bak.
Dat is het druklager wat je hoort, hebben bijna alle 16VŽs last van.
Ik heb het ook al een aantal keren gehad dat hij met nieuwe druklagers ging ratelen.
snap wat je bedoeld, echter ding is nieuw en werkt goed. Ik zou me er niet te veel zorgen over maken.
Of wilde je vragen wanneer ik dat ding weer uit mekaar kan halen?