ik heb de wagen op 27-06-2005 aangeschaft, dus ongeveer een half jaar nu en nagenoeg geen problemen mee gehad, 1x moest de radiator vervangen worden omdat deze lekte, maar daar bleef het gelukkig bij.
hij heeft er nu 112.000 kilometers op zitten wat niet echt superveel is voor een wagen uit '93.
het type is: 1.8 RN, Phase 2 hatchback.
wat er tot nu toe veranderd is:
-Spoilertje geplaatst
-Trekhaak verwijderd
-Chrome uitlaat stukkie der op
-Ruiten achter geblindeerd (achterruit moet nog opnieuw, ging niet helemaal goed

-Bumpers in kleur gespoten
-Racegaasje in voorbumper
-Logoloze grill
-Licht metale velgen (de ouwe van Callan, (renault19.nl))
-Open lucht filter (wat een geluid zeg

-Neon onder dashboard (blauw)
-Traanplaat vloermatjes gemaakt
-Chrome pookknopje
-Chrome deurpennen
-Zwarte stoelhoezen met rooie vlammen
-Interieur zwart geverfd (was eerst een vaag groen kleurtje)
-beetje ICE geplaatst, Sony Xplod subwoofer/amp, model XS-AW200X 200watt
met 4 speakertjes van JBL: 2 van 45W RMS / 135W peak en 2 van 60W RMS / 180W peak. het is niet veel, maar het klinkt zeker goed

-en vast nog wel meer wat ik ff vergeten ben

nog op de planning:
-heb de ouwe voorbumper en 16v sideskirts overgenomen van Callan, deze moet ik nog overspuiten en een bumperlipje zoeken voor de voorbumper
-middendemper weghalen en een andere einddemper plaatsen
-cupdiffusor halen voor de achterbumper
-verlagen, binnenkort ff 4cm verlagingsveren halen voor de voorkant, achter instellen middels torsie-as
-Booskijkers voor, en achterlichtroosters
-spiegels in kleur spuiten
-de deurgrepen en ruitenwissers verdienen ook een nieuw laagje verf
-centrale vergrendeling van de kofferbak doet 't niet meer
-16V of Ph3. stuurtje
-en ik doe vast nog wel wat ideën op als ik bezig ben

ik was van plan om gisteren een fotoshoot te maken nadat ik de nieuwe velgen geplaatst had, maar m'n camera liep moeilijk te doen, dus dat word w.s. van het weekend :roll:
hier wat foto's van de nieuwjaars meeting. (is nog zonder m'n nieuwe grill en velgen)
mochten er nieuwe wijzigingen plaatsvinden (wat ongetwijfeld gaat gebeuren, dan houd ik jullie op de hoogte