nouja 1500 + wat je nog voor de onderdelen vangt..het had een heel stuk minder kunnen zijn hoor..natuurlijk is het nog weinig als je kijkt wat je erin gestoken hebt, maar denk dat je toch blij mag zijn..
mike, als je die kat vervangt, blaas dan de rest van de uitlaat ff door met een perluchtslag ofzo, helpt vaak een hoop. Veel gruis blijft in de dempers zitten..
Haas schreef:mike, als je die kat vervangt, blaas dan de rest van de uitlaat ff door met een perluchtslag ofzo, helpt vaak een hoop. Veel gruis blijft in de dempers zitten..
ja dat blijkt... er zit nog wel wat hier en daar, maar hij rijdt weer super dat scheelt!
komt wel als ik er een kat vervanger op zet, heeft iemand die nog??
Ferdy schreef:de velgjes voor de megane waren al geregeld hoorde ik
sneak! maar je hebt gelijk, zomer banden met velg zijn geregeld! heb net de winterbanden eronder gezet, gewoon ordinair op zwart metaal... maar wel 7 a 8 mm profiel!
ik vind het best een goeie deal! als je je fase 1 chamade particulier verkoopt mag je denk ik in je handjes knijpen met 2000 euro, nu ken je er meer uithalen!
neemt niet weg dat je er altijd geld op gaat verliezen...
-Ray- schreef:ik vind het best een goeie deal! als je je fase 1 chamade particulier verkoopt mag je denk ik in je handjes knijpen met 2000 euro, nu ken je er meer uithalen!
neemt niet weg dat je er altijd geld op gaat verliezen...
klopt! afgezien van het verlies is het best een goede deal!
vind deze wel netjes en betaalbaar... 109,- maar ken het geluid niet echt, heb nu een wat oudere aony, maar sony bevalt me helemaal niet het geluid van vdo/philips wel, weet niet of jvc dat haalt?
pioneer is idd wel beter dan pioneer, zjin geen slechte radio's hoor maar ik denk dat je toch beter een nieuwe sony kan halen voor zelfs minder, maar da's persoonlijk:
maar sony vind ik helemaal niks, vind het geluid niet vol genoeg... (ook niet met subwoofer... dus dat wordt het zowiezo niet.
jvc sprak me ook wel aan omdat ie gewoon strak is en de kleur in ieder geval niet blauw of groen is... liefst heb ik oranje en anders wit of rood. (qua display dan he)
De coupe bevalt erg goed! dat als eerste! ben er een weekend mee naar winterbergen geweest door de bergen en sneeuw en hij deed het prima!
maar toen ik even wat goedkope wieldoppen op mijn stalen velgen met winterbanden monteerde viel me op dat het rechter wiel meer naar achter lijkt te staan dan de linker???? kan dat? de auto rijdt echt kaarsrecht oom met remmen (is wel uitgelijnd) hoor geen gekke geluiden, heb dus eigenlijk nergens last van, maar kan dit kwaad??
zie foto's (niet heel goed te zien, maar er is verschil...)