Kan zelf de oliedruk niet goed checken, want mn meter is defect

[img]http://www.wynns.be/Media/Products/Prof ... ckpoil.JPG[/img]
Suc6 ermee iig

Sommige mensen hebbe ook alle geluk van de wereld.alex1971 schreef:De 35 euro was me het wel waard; ze hebben met 2 man ruim een uur lopen kloten. En ik heb het nummer van een lekker meisje gescoord die er stond met een lekke band.
Voor de afwas. waar anders vooralex1971 schreef:Ik wil NIET weten waarom jij die thuis hebt liggen...Frank M schreef:bij mij deed een sorbo rubberen gele huishoudhandschoen wonderen
om m'n oliefilter los te krijgenalex1971 schreef:Ik wil NIET weten waarom jij die thuis hebt liggen...Frank M schreef:bij mij deed een sorbo rubberen gele huishoudhandschoen wonderen
2,50 ben je de man:bossie schreef:met een schroevendraaien er door rammen zou ik toch een beetje opletten ; je kan niet zien wat er in de filter gebeurd , als er een stukje metaal in het oliecircuit sukkelt kan het je wel eens meer kosten dan een uurtje vloeken
Gewoon het meest voorkomende probleem: drijfstanglager uitgelopenmikko schreef:Het blok werd enorm warm, 160 graden stond op de meter.
Damp kwam uit de luchthapper, alles tikte, rammelde en er zat geen pit meer in.
Blok geruild voor een revisieblok van Patrick, hij heeft mn oude uit elkaar gehaald maar wat er precies mee was weet ik niet..(hij was iig goed kapot)
Lijkt me sterk dat het door dat goedje kapot is gegaan, maargoed misschien heeft het wel een beetje mee geholpen.
Hoor het geluid nog..TAKTAKTAKTAKTAK
danman schreef:ha ha,nou mijn oli op de snelweg rond de 125 130,maar goed,dan zit je jank er al aardig in....kom versnelling te kort,houd bij 215 op...(
Maar dat AFT werkt dus... ben benieuwd
Abel schreef:HE?? ik begrijp er geen snars van
Jacco Osté schreef:*Vertaalpoging*
Je zegt het zelf, 2 zinnen eerder...danman schreef: was dat nou zo MOEILIJK te begrijpen????
![]()
![]()
Maar goed, als je iets meer leestekens en HOOFDLETTERS gebruikt, wordt het voor ons allemaal een stuk makkelijkerdanman schreef:sorry,dat ik zo onduidelijk was,en ik had het fout,de mijne haalt 140 graden...